Fabia - listwy na dachu

Data: 2011-08-03 12:23:09
Autor: Marek
Fabia - listwy na dachu
Fabia rok 2003 ma wzd艂u偶 dachu czarne listwy pod kt贸rymi s膮 prawdopodobnie otwory do mocowania reling贸w. Mam mo偶liwo艣膰 kupienia baga偶nika dachowego mocowanego do tych (prawdopodobnie)gwintowanych otwor贸w. Czy te listwy mo偶na zdj膮膰 bez ich zniszczenia, tak aby ponownie by艂a mo偶liwo艣膰 ich zamontowania?.

--
Marek

Data: 2011-08-03 18:05:32
Autor: Pan Piskorz
Fabia - listwy na dachu
W dniu 2011-08-03 12:23, Marek pisze:
Fabia rok 2003

Mia艂em fabk臋 i sprawa wygl膮da艂a tak:
- sedan i hatchback maj膮 otwory,
- kombi w zasadzie nie, ale kiedy艣 a ASO mi m贸wili, 偶e niekt贸re egzemplarze maj膮, tylko nale偶y kupi膰 listwy z zamykaniem (jak hb i sedan) a te te偶 by艂y drogie,
- thule oferowa艂 baga偶niki jedynie pod drzwi i zako艅czy艂 ofert臋 chyba w 2005 (to by艂 jeden baga偶nik dla wszystkich fabek i oktawek pierwszej serii, gumki by艂y wymienne, za艂膮czone w zestawie, chyba te偶 pasowa艂y do seata toledo),
- w feurwercie mieli baga偶niki na otwory do fabki, naprawd臋 fajnej jako艣ci, ale do mojego kombi nie pasowa艂y,
- za艂o偶enie reling贸w do fabki, kt贸ra ich nie mia艂a fabrycznie to - tak m贸wili w ASO - by艂 spory wydatek,
- nieprodukowany ju偶 baga偶nik thule do fabek (jak wspomniany wy偶ej), znalaz艂em potem kiedy艣 pod mark膮 feuvert albo norauto (napraw nie pami臋tam, kt贸ra to z nich)

tak膮 to wiedz臋 odkopa艂em  :-)

zdr贸wko
S.

Data: 2011-08-05 07:46:26
Autor: PaweL
Fabia - listwy na dachu
Fabka...
A nie mo縩a po polsku? Fabiacz w kombiaczu - od razu jak brzmi.
:D

Fabia - listwy na dachu