Fabia - listwy na dachu

Data: 2011-08-03 18:05:32
Autor: Pan Piskorz
Fabia - listwy na dachu
W dniu 2011-08-03 12:23, Marek pisze:
Fabia rok 2003

Mia艂em fabk臋 i sprawa wygl膮da艂a tak:
- sedan i hatchback maj膮 otwory,
- kombi w zasadzie nie, ale kiedy艣 a ASO mi m贸wili, 偶e niekt贸re egzemplarze maj膮, tylko nale偶y kupi膰 listwy z zamykaniem (jak hb i sedan) a te te偶 by艂y drogie,
- thule oferowa艂 baga偶niki jedynie pod drzwi i zako艅czy艂 ofert臋 chyba w 2005 (to by艂 jeden baga偶nik dla wszystkich fabek i oktawek pierwszej serii, gumki by艂y wymienne, za艂膮czone w zestawie, chyba te偶 pasowa艂y do seata toledo),
- w feurwercie mieli baga偶niki na otwory do fabki, naprawd臋 fajnej jako艣ci, ale do mojego kombi nie pasowa艂y,
- za艂o偶enie reling贸w do fabki, kt贸ra ich nie mia艂a fabrycznie to - tak m贸wili w ASO - by艂 spory wydatek,
- nieprodukowany ju偶 baga偶nik thule do fabek (jak wspomniany wy偶ej), znalaz艂em potem kiedy艣 pod mark膮 feuvert albo norauto (napraw nie pami臋tam, kt贸ra to z nich)

tak膮 to wiedz臋 odkopa艂em  :-)

zdr贸wko
S.

Data: 2011-08-05 07:46:26
Autor: PaweL
Fabia - listwy na dachu
Fabka...
A nie mo縩a po polsku? Fabiacz w kombiaczu - od razu jak brzmi.
:D

Fabia - listwy na dachu