Fabryka kół?

Data: 2009-04-23 14:57:13
Autor: Coaster
Fabryka kół?
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Nudno ostatnio w drodze na uczelnię, więc tak sobie rozmyślam czasami nad
różnymi zjawiskami. Dzisiaj wydumałem kwestię taką dość przyziemną: czy
ktoś z Was wie jak wygląda jakaś fabryka kół rowerowych? Mówiąc szczerze
przez myśl przemknęło mi kilka wizji włączając w to halę na której siedzi
tysiąc Chińczyków (to nie jest żaden rasizm, po prostu wszystko teraz jest
"Made in China"), mają tysiąc centrownic i składają koła, centrują, etc,
etc. Inna wizja, koła elitarne, to taka, że gdzieś-tam we wschodniej Polsce
jest kilka wiosek, gdzie siedzą starsze panie w domach i zaplatają koła...

Juz w latach 80-tych w Mlodym Techniku byl reportaz z takiej fabryki, gdzie prawie caly cykl zalatwialy _automaty_...

Masz przedwojenne podejscie ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-04-23 15:13:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Fabryka kół?
Panie Coaster, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gspom7$hle$1news.supermedia.pl> przy ul....

[...]

O proszę...

Masz przedwojenne podejscie ;-)

Być może. Po prostu nie byłem sobie w stanie wyobrazić jak maszyna zaplata
koło.
No nic. Dzięki za informację!

Fabryka kół?