Fabryka kół?

Data: 2009-04-23 20:24:18
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Fabryka kół?

Nudno ostatnio w drodze na uczelnię, więc tak sobie rozmyślam czasami nad
różnymi zjawiskami. Dzisiaj wydumałem kwestię taką dość przyziemną: czy
ktoś z Was wie jak wygląda jakaś fabryka kół rowerowych? Mówiąc szczerze
przez myśl przemknęło mi kilka wizji włączając w to halę na której siedzi
tysiąc Chińczyków (to nie jest żaden rasizm, po prostu wszystko teraz jest
"Made in China"), mają tysiąc centrownic i składają koła, centrują, etc,
etc. Inna wizja, koła elitarne, to taka, że gdzieś-tam we wschodniej Polsce
jest kilka wiosek, gdzie siedzą starsze panie w domach i zaplatają koła...

Youtube: bicycle factory
http://www.youtube.com/watch?v=3JyGFn5Oyhs

A tu ciekawostka:
http://www.youtube.com/watch?v=jfxNkqoQIeI&