Fabryka od kotłów chce produkować elektryczne autobusy :-)

Data: 2018-05-21 12:52:10
Autor: J.F.
Fabryka od kotłów chce produkować elektryczne autobusy :-)
Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5b027f2b$0$605$65785112@news.neostrada.pl...
RAFAKO to znany na świecie producent kotłów energetycznych oraz instalacji dla elektrowni, elektrociepłowni i spalarni.

Więcej: http://glowny-mechanik.pl/2018/05/21/elektrobus-od-rafako/
Ciekawe, czy oni tak poważnie... :-) Ale 1 kwietnia już był jakiś czas temu :-)

a) wraz z rozwojem ekologicznej energii ... moze im sie zbyt na kotly konczy, wiec zarzad ma sluszna linie rozwojowa :-)
b) zdaje sie, ze takie czasy, ze kazdy moze robic autobusy, tramwaje czy pociagi.
  Byleby mial suwnice na pospawanie ramy, reszte sie kupi lub zamowi.
  A oni suwnice maja :-)
  Ciekaw tylko jestem jak potem z cena :-)

c) Ursusowi sie udalo, to co - oni nie dadza rady ?

d) im wiecej tych elektrycznych pojazdow ... tym wieksze bedzie zapotrzebowanie na elektrownie i kotly - sluszna jest linia naszej partii :-)

J.

P.S. Smiercionosna energia

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika/naukowcy-oszacowali-które-źródło-energii-jest-najbardziej-śmiercionośne-to-wcale-nie-energia-jądrowa/ar-AAxzyod

Prad z wegla kosztuje nas najwiecej ludzi ... ale to w zasadzie dobre dla ZUS :-)

J.

Data: 2018-05-21 05:58:08
Autor: Bolko
W dniu poniedziałek, 21 maja 2018 12:52:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

a) wraz z rozwojem ekologicznej energii ... moze im sie zbyt na kotly konczy, wiec zarzad ma sluszna linie rozwojowa :-)
a to nie pod MOrawieckiego elektryczne auta ?

[...]

a co jeśli moge wiedzieć?

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ursus-strata-e-bus-autobusy,78,0,2406478.html

a wg Goldman Sachs Tesla potrzebuje jeszcze 20 mld dolarów do 2020 roku

Data: 2018-05-21 15:21:56
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:03f4a0dd-9090-4b39-afda-5a02b9fb7991@googlegroups.com...
> [...]

konczy, wiec zarzad ma sluszna linie rozwojowa :-)

a to nie pod MOrawieckiego elektryczne auta ?

Pewnie tak, ale trzeba przyznac, ze zarzad strategicznie mysli :-P

[...]

Zamowien na 200 mln ? IMO - swietny wynik.
Uzasadnienie bardzo sensowne.

A ktos tymi autobusami juz jezdzil ? W stolicy powinny byc ...

Jesli pojazdy nie maja nadmiernych awarii, a straty wynikaja z inwestycji, ktore przyniosa zysk w przyszlosci, to sukces w zasadzie juz jest :-)

a wg Goldman Sachs Tesla potrzebuje jeszcze 20 mld dolarów do 2020 roku

No, wydaje sie, ze powinna juz przynosic zyski.

J.

Fabryka od kotłów chce produkować elektryczne autobusy :-)