Facebook - "Kupuj臋 w Biedronce. Jestem u bogi" 90745 os贸b

Data: 2011-04-09 21:27:45
Autor: jadrys
Facebook - "Kupuj臋 w Biedronce. Jestem u bogi" 90745 os贸b
W dniu 2011-04-09 19:53, Zennon pisze:
Zapomnia艂em poinformowa膰, 偶e akcja zako艅czy艂a si臋 cztery dni temu wynikiem 90 745 os贸b. Imponuj膮ce !!! ;)

Zennon

No i co w tym imponuj膮cego? Wczoraj wieczorem na WP by艂a za艂o偶ona ankieta - "Czy jeste艣 za tym 偶eby Arboleda zagra艂 w reprezentacji Polski" - wynik do teraz 138 574 g艂os贸w.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Facebook - "Kupuj臋 w Biedronce. Jestem u bogi" 90745 os贸b