Facebook z SAMSUNG-iem w dobrej komitywie (szpiegowskiej)

Data: 2019-01-11 03:36:35
Autor: RadoslawF
Facebook z SAMSUNG-iem w dobrej komitywie (szpiegowskiej)
W dniu 2019-01-11 o 01:55, Krystek pisze:
<https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-ze-smartfona-samsung-usunac-aplikacje-facebook-blokada> -

O kłopotach związanych z usunięciem Facebooka ze smartfonów Samsunga poinformowali użytkownicy sprzętu tego producenta cytowani przez

Samsung to gówniana firma jeśli idzie o ochronę dane użytkowników.
Mam ich tablet i po ostatniej aktualizacji bombarduje mnie notyfikacjami
żebym zainstalował ich chmurę.
Jak przeczytałem na co mam udzielić przy okazji zgody to stwierdziłem
że nie chcę tego gówna. Ale dwa razy na dobę ping-ping i informacja
żebym aktywował. Nie ma możliwości wyłączenia tego.

Pozdrawiam

Data: 2019-01-11 17:50:45
Autor: J.F.
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q18vgs$lod$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Ale czy slyszales, zeby wyplynely te dane ? Moze dobrze chroni :-)

no i jak pamietam, to nie tylko FB - zadnej "wbudowanej" aplikacji nie da sie usunac, a tylko wylaczyc.

[...]

IMO - nie tylko samsung.
W tym swiecie to chyba normalka niestety.

No coz, takie czasy - robisz zabawke pelna bajerow, to i aktualizacje przewidujesz i wspoldzialanie, a nie takie "nie wlacze sobie, bo nie" ...

J.

Data: 2019-01-11 21:44:07
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-01-11 o 17:50, J.F. pisze:

[...]

Z chmury zawsze wcześniej czy później wypłynie.
A po drugie to idąc do chmury wychodzi niepotrzebnie na czyjeś serwery.
I nie masz wpływu jak i na co to wykorzystają.

no i jak pamietam, to nie tylko FB - zadnej "wbudowanej" aplikacji nie da sie usunac, a tylko wylaczyc.

Kiedyś się dawało. Gdzieś do okolic Androida 4.2.

[...]

Jeszcze nie ale faktycznie w tym kierunku to idzie.

No coz, takie czasy - robisz zabawke pelna bajerow, to i aktualizacje przewidujesz i wspoldzialanie, a nie takie "nie wlacze sobie, bo nie" ..

W tym przypadku chodzi o wyłudzenie dodatkowych informacji.
A użytkownik sam ma wybrać czego będzie używać a czego nie chce.

Pozdrawiam

Data: 2019-01-19 08:09:41
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5c38c9a5$0$493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie są w niekasowalnym ROMie.

[...]

:-)

Data: 2019-01-12 06:46:54
Autor: CaerSobreUnÁrbol
*ace*ook z *AM*UNG w dobrej komitywie (szpiegowskiej)
RadoslawF  Wrote in message:
Samsung to gówniana firma

GOWNO to ty jestes i to takie mikre, ktore cuchnie na caly swiat!

gamguns (s<->g) jest producentem
"zelastwa" (i parenastu malo znaczacych
rozszerzen programowych)

gUUgle (U->o) to producent systemu
operacyjnego (w _tym_ wypadku dla
gamguns) i z tej plaszczyzny rozwija sie
"szpiegistwo" glownie w celach finansowych.

[Ale jak to czesto bywa; mikre GOWNO, ktore
NIC nie osiagnelo; stara sie o duzy smrod]

--
CaerSobreUnÁrbol

Facebook z SAMSUNG-iem w dobrej komitywie (szpiegowskiej)