Faceci - to męskie szowinistyczne świnie!!! :-(((

Data: 2009-03-19 11:01:08
Autor: Antenka
Faceci - to męskie szowinistyczne świnie!!! :-(((
Niestety, ale to są fakty.
Strasznie się wkurzyłam dzisiaj, bo nienawidzę jak grupa męskich
szowinistycznych świń chcę wykorzystać kobietę.

Antenka

Data: 2009-03-19 19:04:42
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:01d182ce-7b6f-4f56-841b-e939707ebf41o36g2000yqh.googlegroups.com...
Niestety, ale to są fakty.
Strasznie się wkurzyłam dzisiaj, bo nienawidzę jak grupa męskich
szowinistycznych świń chcę wykorzystać kobietę.

Antenka
Die Ärzte featuring Lara Croft - Männer sind Schweine http://www.youtube.com/watch?v=4DJ0Inxfmyk

boukun

Data: 2009-03-19 19:57:55
Autor: kefirh
Użytkownik Antenka napisał:

Niestety, ale to są fakty.
Strasznie się wkurzyłam dzisiaj, bo nienawidzę jak grupa męskich
szowinistycznych świń chcę wykorzystać kobietę.

Antenka

Antenko, pociesz sie dziecino ..
Tamta pani spiewa, ze jej mucho ma najfajniejszy tyleczek na swiat.

http://www.youtube.com/watch?v=JPMnYzy1y3s

k;)

Data: 2009-03-19 20:01:49
Autor: kefirh
Użytkownik kefirh napisał:

[...]

K...wa! (nie ogladam TV).
a to tvp pana farfala (zamydlijoczy)
http://www.youtube.com/watch?v=5Uu3AZaCww4

Data: 2009-03-19 20:56:07
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -
ale seksualnie?
awe

Data: 2009-03-19 14:12:46
Autor: Antenka
Faceci - to męskie szowinistyczne świnie!!! :- (((
ale seksualnie?> aweFinansowo, mendy społeczne :(AntenkaP.s. Boże, widzisz to i nie grzmisz? :((

Data: 2009-03-20 13:36:06
Autor: Vic
Antenka wrote:
Finansowo, mendy społeczne :(AntenkaP.s. Boże, widzisz to i nie grzmisz? :((

Zasiłku nie dali?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-20 13:44:26
Autor: Antenka
Faceci - to męskie szowinistyczne świnie!!! :- (((
Wicek coś ty znow wymyślił hmm? Jaki zasiłek? Nigdy nie byłam na
zasiłku i nie zamierzam z niego korzystać - nie grozi mi to )))

Antenka

P.s. Przyznasz mi rację, że kobieta jest trochę inaczej skonstruowana
od facetów...a zwłaszcza od takich mend społecznych, którzy pragną ją
wykorzystać. Od trzech lat grupa takich męskich świń czhyha aż mi się
noga powinie. Cele jest jeden - chcą mnie oskubać. Tylko nie wiedzą,
że trafili na twardą sztukę. Nic więcej nie mogę napisać. :-/

Data: 2009-03-23 23:18:22
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Możesz powiedzieć co znaczy słowo "oskubać"? Tzn. w jakim sensie chcą Ciebie oskubać?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-24 10:19:13
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gq91sd$ds1$1news3.onet...
Antenka pisze:
[...]

Znałeś jakiegoś kapitalistę z czasów Marksa, ktory był kobietą?

Różę Luksemburg, Wandę Wasilewską itd.

Data: 2009-03-24 10:20:00
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Ej Jadrys, przecież mężczyźni to kapitalistyczni wyzyskiwacze.

Kobitki w tej materii są jeszcze gorsze.

Data: 2009-03-19 21:17:10
Autor: ColgatesBilly

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:01d182ce-7b6f-4f56-841b-e939707ebf41o36g2000yqh.googlegroups.com...
Niestety, ale to są fakty.
Strasznie się wkurzyłam dzisiaj, bo nienawidzę jak grupa męskich
szowinistycznych świń chcę wykorzystać kobietę.

Antenka
:::::::::::::

A co to Ci sie tam marzy po glowie, aaa?  ;)

P-Kol

Data: 2009-03-19 14:19:58
Autor: Antenka
Faceci - to męskie szowinistyczne świnie!!! :- (((
A co to Ci sie tam marzy po glowie, aaa?  ;)Kris, wiesz co jest napisane o żerowaniu na sierotach i ubogich wdowach? Noo!  Ty pewnie, jak każdy facet,myślałeś o jakimś zbiorowym gwałcie. Nie! Gwałt tak, ale na mojej kieszeni, albo na moim koncie bankowy innymi słowy, przez grupę męskich świń :((Antenka

Data: 2009-03-20 07:03:23
Autor: Mignon
Faceci - to męskie szowinistyczne świnie!!! :-(((
On Thu, 19 Mar 2009 11:01:08 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

Niestety, ale to są fakty.
Strasznie się wkurzyłam dzisiaj, bo nienawidzę jak grupa męskich
szowinistycznych świń chcę wykorzystać kobietę.

 problem istnieje w twojej glowce. kobiety niespelnione
 ciagle sie skarza, narzekaja, sa zdenerwowane. daja w ten
 w ten sposob upust frustracji, ktora z czasem przybiera  postac goryczy lub agresji.takie kobiety zamykaja sie w sobie,
 "hoduja" wrzody lub saczac zolc w zlosliwych uwagach pod
 adresem swiata, szczegolnie mezczyzn. oto twoj obraz.  jestes kobieta czy facetem w kobiecych laszkach ?  cos takiego jak kazia kolodziejska obecnie szczuka ;o)))

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-20 14:05:29
Autor: Antenka
Faceci - to męskie szowinistyczne świnie!!! :- (((
Co za brednie! Porównywanie mnie do Szczuki, czy Środy to prawdziwa
potwarz i to niespełnienie...hihi. pudło. Brzydzę się feministkami. A
to, że użyłam określenia "męskie szowinistyczne świnie" dotyczy pewnej
ściśle określonej grupy facetów, którzy od trzech lat pragną mnie
zmęczyć, bym za psie pieniądze pozbyła się czegoś, co należy do mnie.
Jak myślisz dlaczego? Bo myślą, że kobieta, słaba niewiasta nie da
rady i skapituluje, a oni łykną świetny kąsek. Niedoczekanie. :-
EAntenkaP.s. Przepraszam, byłam wzburzona i odwołuję, że "wszyscy
faceci to męskie szownistyczne świnie", bo mogło to tak zabrzmieć.
Nie, nie wszyscy - znam porządnych. Żaden 100% facet nie pastwi się
nad kobietą psychicznie. Aha nigdy nie jeździłam na traktorze i nigdy
nie marzyłam, żeby zostać górnikiem, hutnikiem, komandosem itp. Dalek
mi do feninistek.

Data: 2009-03-24 12:03:21
Autor: MH
Faceci - to męskie szowinistyczne świnie!!! :-(((
Niestety, ale to są fakty.
Strasznie się wkurzyłam dzisiaj, bo nienawidzę jak grupa męskich
szowinistycznych świń chcę wykorzystać kobietę.

Zara , zara ... Ale co sie stało sie ?!

MH

--

Faceci - to męskie szowinistyczne świnie!!! :-(((