Faceci w Czerni III - Wasza opinia

Data: 2012-09-20 13:35:54
Autor: rs
Faceci w Czerni III - Wasza opinia
On Thu, 20 Sep 2012 10:31:40 +0200, "Paweł Sakowicz" <kl_3ta@wp.pl>
wrote:

Chciałbym się dowiedzie jaka jest wasza opinia na temat najnowszej trzeciej cześci filmu Faceci w Czerni. Moim zdaniem film nie był tak świetny jak pierwsza częśc ale trzyma poziom. Ta częśc wyjaśnia nam historię agenta J. Czekam na wasze opinie na temat filmu.

a jaka jest twoja?

nie zachwycil mnie za pierwszym razem, choc odebralem to jakos solidne
wakacyjne sci-fi, ale za drugim razem, o dziwo, bawilem sie znacznie
lepiej. wyjasnienie histori agenta J jest w tej czesci jedynie watkiem
ubocznym. najbardziej podobala mi sie postac griffin'a. <rs>

Faceci w Czerni III - Wasza opinia