Facet

Data: 2012-01-29 12:41:39
Autor: zdumiony
Facet
W dniu 2012-01-29 08:55, jadryĹ› pisze:
odkrył Amerykę:
http://wiadomosci.wp.pl/title,Byly-minister-edukacji-dosc-zakazu-bicia-dzieci,wid,14206591,wiadomosc.html?ticaid=1dd31

wreszcie ktoĹ› rozsÄ…dny

Data: 2012-01-29 13:14:23
Autor: Albercik
Facet
Dnia Sun, 29 Jan 2012 12:41:39 +0100, zdumiony napisał(a):

W dniu 2012-01-29 08:55, jadry¶ pisze:
odkrył Amerykę:
http://wiadomosci.wp.pl/title,Byly-minister-edukacji-dosc-zakazu-bicia-dzieci,wid,14206591,wiadomosc.html?ticaid=1dd31

wreszcie kto¶ rozs±dny

Masz rację, strzelenie szczeniaka w pysk od czasu do czasu działa
leczniczo. Kiedy¶ szedłem ulica i taki zaslimaczony szczeniak splun±ł mi
pod nogi. Strzeliłem mu łeb az zrył trawnik. Straszył mnie rodzicami,
jakims bratem z policji i starszymi kumplami. Wyrwał się by lecieć z
płaczem do tatusia ale mu to wybiłem z łysego łba. Poznam jego adres i
bedzie mieć przestane. Chłopczyk zmiekł i pwiedział, że przeprasza. Dzi¶ z
daleka oddaje mi szacuneczek.

Facet