Facet jest niesamowity :))))

Data: 2012-04-11 06:30:41
Autor: jacekplacek
Facet jest niesamowity :))))
Data: 2012-04-11 12:03:17
Autor: waterman
Facet jest niesamowity :))))
On 11 Kwi, 08:30, " jacekplacek" <jacekiala.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Złote myśli:http://specops.com.pl/forum/topics17/wielkie-przekrety-w-grom-vt10612...
i wykop:http://specops.com.pl/forum/warnings.htm?mode=detail&userid=5994
:))))

A Ty tak szperasz, szukasz........cieszysz się...... może takie coś
trzeba leczyć. Biedaku co będzie jak go zabraknie? To dla Ciebie
bedzie tragedia....

Data: 2012-04-12 18:34:21
Autor:
Facet jest niesamowity :))))
waterman <waterman@aster.pl> napisał(a):
On 11 Kwi, 08:30, " jacekplacek" <jacekiala.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> Z=B3ote my=B6li:http://specops.com.pl/forum/topics17/wielkie-przekrety-w-=
grom-vt10612...
> i wykop:http://specops.com.pl/forum/warnings.htm?mode=3Ddetail&userid=3D5=
994

Forum bardzo fajne, kilku moderatorów kłóci się ze sobą, była dyskusja o wtopie w Katowicach, zionęli świętym oburzeniem. Zadyma piękna wynikła. Później "Foka" zachowuje się jak niska szarża Służby Więziennej. Nie jest wyższym oficerem tak jak moi rozmówcy z MW (nie tylko polskiej). Również biedaczek "Foka" się nie orientuje w stanie wyposażenia MW, słowo Krab nie jest dla niego jasne, dlatego jest moderatorem Dobrze że nie powiedziałem co szef wyszkolenia MW mówił o chłopaczkach z U.S. Navy. Klasyczny przykład tchórza z władzą, za tą zadymę mogłem dostać 1 ostrzeżenie dostałem 2 od "Foka", od drugiego 3 ostrzeżenia nazwijmy jego "mały Brevik" (podobny avatar ma jak Brewik). Postawię proste pytanie o system prawny w którym jest się po wielokroć karanym za jedno przewinienie. Kapitalne forum do zadym, nawet administrator udaje że pada deszcz. Żyje z zaopatrzenia dla armii.
Teraz dzięki Tobie Jacku Biernacki, znowu udało się zrobić dobry czarny PR.
Podobnie jak robiliśmy Pawłowi Porębie.
Wiesz wróciłem z nad Piłakna. uruchomiliśmy 2 sprężarki i w żadnej nie zjarałem silnika, takie sztuki to umie zrobić Paweł Poręba (wiosna 2010r) przy uruchamianiu Gery.

A Ty tak szperasz, szukasz........cieszysz si=EA...... mo=BFe takie co=B6
trzeba leczy=E6. Biedaku co b=EAdzie jak go zabraknie? To dla Ciebie
bedzie tragedia....

IPN BU 01280/3 BIERNACKI JACEK
Nie może wyjść z roli "konspiratora", lecz bardziej zachowuje się jak "ORMOwiec".
Niedawno straszył prokuratorem, później siał groźby karalne. Marny człowiek instruktor TDI/SDI Jacek Biernacki.

pozdrawiam rc
p.s. fajnie Jacusiu że się znowu odezwałeś, gdzie znajdę drugiego palanta do obijania.

Data: 2012-04-15 20:15:31
Autor:
Facet jest niesamowity :))))
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
i wykop: http://specops.com.pl/forum/warnings.htm?mode=detail&userid=5994 :))))

Sprawdź dzisiaj, co zdziwiony ?

pozdrawiam rc

Data: 2012-04-16 19:47:58
Autor:
Super jaja.
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > i wykop: > http://specops.com.pl/forum/warnings.htm?mode=detail&userid=5994 > :))))

Sprawdź dzisiaj, co zdziwiony ?

Jaja są jeszcze większe, obecnie mam 10 ostrzeżeń, rano żadnego, wcześniej 6.
Nie napisałem żadnego postu na forum.

Tak zakompleksionych moderatorów, nie znajdziecie nigdzie indziej.
Pod względem nurkowym nie merytoryczne miejsce.
Dziękuję za ciekawą rozrywkę.

pozdrawiam rc

--

Facet jest niesamowity :))))