Facet jest niesamowity :))))

Data: 2012-04-11 12:03:17
Autor: waterman
Facet jest niesamowity :))))
On 11 Kwi, 08:30, " jacekplacek" <jacekiala.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Złote myśli:http://specops.com.pl/forum/topics17/wielkie-przekrety-w-grom-vt10612...
i wykop:http://specops.com.pl/forum/warnings.htm?mode=detail&userid=5994
:))))

A Ty tak szperasz, szukasz........cieszysz się...... może takie coś
trzeba leczyć. Biedaku co będzie jak go zabraknie? To dla Ciebie
bedzie tragedia....

Data: 2012-04-12 18:34:21
Autor:
Facet jest niesamowity :))))
waterman <waterman@aster.pl> napisał(a):
On 11 Kwi, 08:30, " jacekplacek" <jacekiala.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> Z=B3ote my=B6li:http://specops.com.pl/forum/topics17/wielkie-przekrety-w-=
grom-vt10612...
> i wykop:http://specops.com.pl/forum/warnings.htm?mode=3Ddetail&userid=3D5=
994

Forum bardzo fajne, kilku moderatorów kłóci się ze sobą, była dyskusja o wtopie w Katowicach, zionęli świętym oburzeniem. Zadyma piękna wynikła. Później "Foka" zachowuje się jak niska szarża Służby Więziennej. Nie jest wyższym oficerem tak jak moi rozmówcy z MW (nie tylko polskiej). Również biedaczek "Foka" się nie orientuje w stanie wyposażenia MW, słowo Krab nie jest dla niego jasne, dlatego jest moderatorem Dobrze że nie powiedziałem co szef wyszkolenia MW mówił o chłopaczkach z U.S. Navy. Klasyczny przykład tchórza z władzą, za tą zadymę mogłem dostać 1 ostrzeżenie dostałem 2 od "Foka", od drugiego 3 ostrzeżenia nazwijmy jego "mały Brevik" (podobny avatar ma jak Brewik). Postawię proste pytanie o system prawny w którym jest się po wielokroć karanym za jedno przewinienie. Kapitalne forum do zadym, nawet administrator udaje że pada deszcz. Żyje z zaopatrzenia dla armii.
Teraz dzięki Tobie Jacku Biernacki, znowu udało się zrobić dobry czarny PR.
Podobnie jak robiliśmy Pawłowi Porębie.
Wiesz wróciłem z nad Piłakna. uruchomiliśmy 2 sprężarki i w żadnej nie zjarałem silnika, takie sztuki to umie zrobić Paweł Poręba (wiosna 2010r) przy uruchamianiu Gery.

A Ty tak szperasz, szukasz........cieszysz si=EA...... mo=BFe takie co=B6
trzeba leczy=E6. Biedaku co b=EAdzie jak go zabraknie? To dla Ciebie
bedzie tragedia....

IPN BU 01280/3 BIERNACKI JACEK
Nie może wyjść z roli "konspiratora", lecz bardziej zachowuje się jak "ORMOwiec".
Niedawno straszył prokuratorem, później siał groźby karalne. Marny człowiek instruktor TDI/SDI Jacek Biernacki.

pozdrawiam rc
p.s. fajnie Jacusiu że się znowu odezwałeś, gdzie znajdę drugiego palanta do obijania.

--

Facet jest niesamowity :))))