Facet na miarę - ktoś był?

Data: 2016-07-30 12:07:10
Autor: FEniks
Facet na miarę - ktoś był?
A jeśli tak, to dwa pytania:

po pierwsze - czy warto?

po drugie - czy kwalifikacja od 15 lat jest sensowna, czy przesadzona i można iść z trochę młodszą młodzieżą?

Ewa

Data: 2016-07-30 20:03:19
Autor: FEniks
Facet na miarę - ktoś był?
W dniu 30.07.2016 o 12:07, FEniks pisze:
A jeśli tak, to dwa pytania:

po pierwsze - czy warto?

po drugie - czy kwalifikacja od 15 lat jest sensowna, czy przesadzona i można iść z trochę młodszą młodzieżą?

No to sama odpowiem - kwalifikacja od 15 lat oczywiście przesadzona, spokojnie można iść z młodszą młodzieżą, 13-latce bardzo się podobało.
Mnie zresztą też. Bardzo fajna, niestandardowa komedyjka romantyczna, nie taka nachalna jak amerykańskie produkcje. I z przesłaniem.
Tylko daję słowo - nie wiem, jak udało im się nakręcić sceny z głównym bohaterem, żeby wyglądał tak, jak miał wyglądać, mimo że brak mu naturalnych warunków ku temu. ;)

Ewa

Data: 2016-08-18 07:57:35
Autor: W
Facet na miarę - ktoś był?
FEniks wystukał, co następuje:

A miałaś okazję oglądać "oryginał": http://www.imdb.com/title/tt2948472? Jakieś odniesienie/porównanie?

Data: 2016-08-21 12:51:03
Autor: FEniks
Facet na miarę - ktoś był?
W dniu 18.08.2016 o 09:57, W pisze:
[...]

Nawet nie wiedziałam, że taki film jest. Dzięki. Chętnie obejrzałabym i porównała, tylko nie wiem, czy uda mi się gdzieś na ten film jeszcze trafić.

Ewa

Facet na miarę - ktoś był?