Facet sie podpalił ale nie w TVPiS Info!

Data: 2017-10-20 06:51:50
Autor: Totalna Opozycja
Facet sie podpalił ale nie w TVPiS Info!
Data: 2017-10-19 22:11:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Facet sie podpalił ale nie w TVPiS Info!
W dniu piątek, 20 października 2017 06:56:24 UTC+2 użytkownik Totalna Opozycja napisał:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,22537863,mezczyzna-podpalil-sie-pod-pkin-znaleziono-list-pis-ma-moja.html#MT2

Nie ma sprawy!?

Połowa ludzi, których znam (chociaż Wrocław może jest miejscem specyficznym)
by się pod tym listem podpisała.

Data: 2017-10-19 22:22:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 20 października 2017 07:11:01 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Połowa ludzi, których znam (chociaż Wrocław może jest miejscem specyficznym)

PS. Wycinek społeczeństwa, który nie popiera obecnego rządu, nawet jeśli według pewnych szacunków nie ma przewagi - jest zbyt duży, aby istniała racja
moralna by go represjonować, ograniczać czy jakimkolwiek przymusem zmieniać
jego poglądy czy zabierać dostęp do źródeł informacji. Albo rząd jest
wolnościowy i będzie się zachowywał tak, żeby nie pogłębiać zadrażnień
i konfliktów, albo taki nieudolnie udaje i nie ma racji i mamy dokładnie to,
co za późnej Platformy, tylko kto inny (w każdym wypadku bezpodstawnie) jest
dyskryminowany. Są pewne granice kultury politycznej ze strony oficjalnej,
pewien consensus, a nie rujnowanie / kładzenie kłód pod nogi przedsięwzięciom
niezgodnym z linią Partii.

Data: 2017-10-19 22:45:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 20 października 2017 07:22:11 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
pewien consensus, a nie rujnowanie / kładzenie kłód pod nogi przedsięwzięciom

PS^2. Osobiście nie zamierzam się podpalać, z wielkim trudem toleruję te rządy,
których działania może w pewnych aspektach nie są złe, ale w wielu innych
niestety moja cierpliwość jest również na wykończeniu i tylko z wielkoduszności
i miłosierdzia nie mieszam ich z błotem. Jakie jest trudne uświadomienie
niektórym, że jest normalne to, że obok nich żyją ludzie niekoniecznie o innym,
bo często o tym samym pochodzeniu, którzy różnią się takimi cechami jak
chociażby zawartość domowej biblioteki, nie mówiąc o kulturze, wyznaniach czy
większych różnicach. O ile rozumiem niepokój wobec imigrantów i nie jestem
entuzjastą ich przyjmowania, to przynajmniej nie powinno się ingerować w rozwój miejscowych, zasiedziałych mniejszości etnicznych i kulturowych, nie
oszczędzać na nich i nie próbować ich glajszachtować na siłę czy pomijać
w mediach. Po prostu mamy XXI w. a władza zgadza się na promocję wszelkiego
bojkotu, dyskryminacji, przesądów, uprzedzeń i ostracyzmów jak gdybyśmy żyli
100 lat temu. Doceniając gospodarcze sukcesy, trudno przejść do porządku
dziennego nad tą ewidentną porażką moralną obecnego rządu.

Facet sie podpalił ale nie w TVPiS Info!