Fachowcy :)

Data: 2010-04-12 06:18:02
Autor: zbig
Fachowcy :)
Zastanawiam sie skąd w tych wszystkich chorych umysłach takie
przekonanie o własnych kwalifikacjach w w dziedzinie wypadków
lotniczych . Co jakis czas samoloty spadają i nikt nie doszukuje sie
żadnych spisków. Teraz spadł polski samolt i każdy jeden z drugim,
pożal sie Boże, detektywów czuje sie  uprawniony, ba ma imperatyw do
wtrącenia swoich trzech groszy. Zamkneli by dzioby i poczekali na
rozstrzygnięcia prawdziwych fachowców.

Data: 2010-04-12 07:00:20
Autor: alojzy bibuła
Fachowcy :)
a gdzie sens i logika tych słow
źródło onet.pl:
Według podanej w polskich mediach za rosyjskim portalem internetowym
life.ru rozmowy z kontrolerem lotów smoleńskiego lotniska załoga
polskiego rządowego Tu-154 mogła mieć trudności z porozumieniem się po
rosyjsku.

Kontroler relacjonuje, że - z powodu pogarszającej się pogody -
zaproponował polskiej załodze lądowanie na zapasowym lotnisku, jednak
piloci odmówili, mówiąc, że spróbują podejść do lądowania, a jeśli się
nie uda, polecą na inne lotnisko. Kontroler twierdzi, że w pewnym
momencie polska załoga zamilkła i przestała reagować na jego słowa.

Data: 2010-04-12 07:06:36
Autor: zbig
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 16:00, alojzy bibuła <bi...@vp.pl> wrote:
[...]

Ten chaos jest właśnie sensowny. Agencje są bombardowane , często
nieodpowiedzialnymi, bepodstawnymi informacjami i publikuja ljak leci
a publika na podstawie tego chaosu próbuj e wysysać prawdy absolutne.
Ze jeszcze nikt nie wmieszał w to wszystko Żydów to dopiero dla mnie
niespodzianka.

Data: 2010-04-12 16:12:43
Autor: Tomy M.
Fachowcy :)
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:88aea838-cd00-43f7-a76e-071ec2146206c36g2000yqm.googlegroups.com...

Ze jeszcze nikt nie wmieszał w to wszystko Żydów to dopiero dla mnie
niespodzianka.

Żydzi pojawią się później, razem z tymi złotymi sztabkami
ukrytymi w bagażnikach Tupolewa.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 07:23:00
Autor: Hans Kloss
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 15:18, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Zastanawiam sie skąd w tych wszystkich chorych umysłach
Chorym umysłem dysponuje przede wszystkim ten kto wierzy że "prawdziwi
fachowcy" w końcowej ekspertyzie napiszą prawdę. Dowód? Ot choćby
powtarzane przez wszystkie agencje brednie o czterokrotnym nalatywaniu
na lotnisko. Brednie, dodajmy, oficjalnie podane przez jak najbardziej
"prawdziwych fachowców" a odwołane dopiero w wyniku postawy  "tych
wszystkich chorych umysłów" które dowiadywały się prawdy na własną
rękę.
Dlatego  samodzielne zbieranie wszelkich możliwych informacji na temat
okoliczności katastrofy m.in. od ludzi ze Smoleńska, od mieszkających
tam pilotów i nawigatorów czy krótkofalowców jest tak bardzo ważne a
zaczęło się niemal natychmiast po zdarzeniu. I w ten sposób ci którzy
interesują się tematem mogą właściwie już dzisiaj napisać raport taki
sam jak ten który prawdopodobnie wysmaża "prawdziwi fachowcy" za kilka
tygodni albo nawet miesięcy. A że niewiele bedzie on miał z
rzeczywistością wspólnego..cóż, ciemny lud go kupi. W ciemno. Winnym
zostanie uznany pilot, prawdopodobnie  wytknie się też niedopatrzenie
naziemnej obsłudze lotniska. I tyle.
A teraz czekam na oficjalną wersję wydarzeń i obym się bardzo co do
niej pomylił.
J-23

Data: 2010-04-12 16:34:44
Autor: Tomy M.
Fachowcy :)
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:79885b50-dc9b-4671-9160-471aec385577y14g2000yqm.googlegroups.com...
On 12 Kwi, 15:18, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

A teraz czekam na oficjalną wersję wydarzeń i obym się bardzo co do
niej pomylił.

I się nie pomylisz.
Kto zajmuje się tą sprawą prywatnie to już pewnie od
dawna siedzi na pewnym forum smoleńska, sporo tam
polaków dyskutuje z tubylcami, są prywatne zdjęcia
, nagrania video, nagrania ze skanerów itp.
Ten kontroler więcej powie kuzynowi u babci na imieninach
niż powiedział prokuratorowi...
To materiał obszerniejszy niż ten którym dysponują
"fachowcy"... (pomijając black boxs)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 16:42:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fachowcy :)
Hans Kloss wrote:

[...]

Zapomniałeś jeszcze o Kaczyńskim, o tym, że to "z winy Kaczora".

Kurde, wystarczy kilka dni żałoby, kilka dni luzu w polityce i już wszyscy wokoło zapominają, jak się u nas prawdziwą politykę kręci. ;)

--
Pit

Data: 2010-04-12 14:15:57
Autor: alojzy bibuła
Fachowcy :)
[...]

tu są najlepsi:
http://grypa666.wordpress.com/katastrofa-pod-smolenskiem/#politycznePolska

Data: 2010-04-12 15:13:00
Autor: zbig
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 23:15, alojzy bibuła <bi...@vp.pl> wrote:
> [...]

> pożal sie Boże, detektywów czuje sie  uprawniony, ba ma imperatyw do
> wtrącenia swoich trzech groszy. Zamkneli by dzioby i poczekali na

Co ty tu wpastowałeś? jakieś idiotyczne rojenia wypisz wymaluj jak te
tu na grupie.

Data: 2010-04-12 15:20:01
Autor: MarekS
Fachowcy :)

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f15d2046-0cda-4ef5-8b1e-3d2e4b438bcey14g2000yqm.googlegroups.com...
 Co jakis czas samoloty spadają i nikt nie doszukuje sie
żadnych spisków.
zwlaszcza jak laduja w pentagonie

Data: 2010-04-12 06:22:32
Autor: zbig
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 15:20, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:f15d2046-0cda-4ef5-8b1e-3d2e4b438bcey14g2000yqm.googlegroups.com...
 Co jakis czas samoloty spadaj i nikt nie doszukuje sie
adnych spisk w.
zwlaszcza jak laduja w pentagonie

No jakze , nie słyszaleś, że to był spisek CIA + Żydzi?

Data: 2010-04-12 16:25:52
Autor: mkarwan
Fachowcy :)

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:252dbea3-ad3c-4973-9bb0-bd75f7697156r1g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Ty jesteś bliżej tych ostatnich więc wiesz więcej.
Czy Żydzi zginęli w Katyniu?
Pytam bo żaden rabin nie leciał do Katynia.
Dlaczego?

Data: 2010-04-12 07:38:16
Autor: zbig
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 16:25, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:252dbea3-ad3c-4973-9bb0-bd75f7697156r1g2000yqb.googlegroups.com...

>No jakze , nie słyszaleś, że to był spisek CIA + Żydzi?

Ty jesteś bliżej tych ostatnich więc wiesz więcej.

Co chciałeś przez to zasugerować niedojdo?

Data: 2010-04-12 16:36:43
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fachowcy :)
mkarwan wrote:

[...]

Bez jaj, no przecież modlił się w środę, gdy był razem z Tuskiem.
--
Pit

Data: 2010-04-12 16:40:29
Autor: PaPi
Fachowcy :)
Ty jesteś bliżej tych ostatnich więc wiesz więcej.

Na pewno nie blizej niz Ty.

Czy Żydzi zginęli w Katyniu?

Pewnie zgineli i co z tego.

Pytam bo żaden rabin nie leciał do Katynia.

A czy w Katyniu zgineli prawoslawni ? Bo zaden prawoslawy ksiadz rowniez nie lecial.

Dlaczego?

No wlasnie dlaczego ?

Data: 2010-04-12 08:02:45
Autor: alojzy bibuła
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 16:40, PaPi <1...@2.3> wrote:
> Ty jesteś bliżej tych ostatnich więc wiesz więcej.

Na pewno nie blizej niz Ty.

> Czy Żydzi zginęli w Katyniu?

Pewnie zgineli i co z tego.

> Pytam bo żaden rabin nie leciał do Katynia.

A czy w Katyniu zgineli prawoslawni ? Bo zaden prawoslawy ksiadz rowniez
nie lecial.

> Dlaczego?

No wlasnie dlaczego ?

jak to nie leciał?
Abp gen. bryg. Miron CHODAKOWSKI Prawosławny Ordynariusz Wojska
Polskiego

Data: 2010-04-12 17:00:15
Autor: mkarwan
Fachowcy :)

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bc330de$1news.home.net.pl...
[...]

Robisz siebie durnia czy nim jesteś.
Przeczytaj dokładnie listę duchownych którzy zginęli w katastrofie.

Data: 2010-04-12 17:04:28
Autor: Tomy M.
Fachowcy :)
[...]

prawosławny ordynariusz Wojska Polskiego biskup i generał brygady Miron Chodakowski

.... mało?

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 17:18:28
Autor: PaPi
Fachowcy :)
prawosławny ordynariusz Wojska Polskiego biskup i generał brygady Miron
Chodakowski

... mało?

No to teraz wszystko jasne.
Trzeba tylko wymyslec jak ten Komorowski i Tusk zydami zostali :-)

Data: 2010-04-12 08:36:42
Autor: zbig
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 17:18, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

> ... mało?

No to teraz wszystko jasne.
Trzeba tylko wymyslec jak ten Komorowski i Tusk zydami zostali :-)

Naczelny rabin nie polecial, bo jak stwierdził wyjazd wypadał w szabat
i musiał odmówić.

Data: 2010-04-12 18:01:44
Autor: mkarwan
Fachowcy :)
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:91128b77-f2d2-43fa-9e47-335c802ad4ea8g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

Trzeba tylko wymyslec jak ten Komorowski i Tusk zydami zostali :-)

Naczelny rabin nie polecial, bo jak stwierdził wyjazd wypadał w szabat
Szabat to dzień modlitwy. W Katyniu miała być przede wszystkim modlitwa za poległych.

Data: 2010-04-12 09:04:23
Autor: zbig
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 18:01, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:91128b77-f2d2-43fa-9e47-335c802ad4ea8g2000yqz.googlegroups.com...

> [...]
>i musiał odmówić.

Szabat to dzień modlitwy. W Katyniu miała być przede wszystkim modlitwa za

W sobotę wyznawcy judaizmu, mają obowiązek zaprzestania większości
codziennych obowiązków, a zwłaszcza powstrzymania się od szczególnych
czynności określonych mianem melachot. Zakazana jest praca zarobkowa,
sprzątanie, rozniecanie ognia (i używanie elektryczności), a także
podróżowanie na większe odległości.

Data: 2010-04-12 18:04:07
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Fachowcy :)

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

>i musiał odmówić.
Szabat to dzień modlitwy. W Katyniu miała być przede wszystkim modlitwa za

   Pomordowanych, a nie zadnych ,poleglych', antypolski glupku.

   AR

Data: 2010-04-12 21:01:30
Autor: mkarwan
Fachowcy :)

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7fdd5$4bc344b4$54702a04$27843news.chello.at...
>Naczelny rabin nie polecial, bo jak stwierdził wyjazd wypadał w szabat
>i musiał odmówić.
Szabat to dzień modlitwy. W Katyniu miała być przede wszystkim modlitwa za
poległych.

  Pomordowanych, a nie zadnych ,poleglych', antypolski głupku.

Mówi się  "polegli na polu chwały"?
Czy "pomordowani na polu chwały"?
Jeśli ciebie uważają za głupka nie musi oznaczać, ze innych też, nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Data: 2010-04-12 23:17:34
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fachowcy :)
mkarwan wrote:

  Pomordowanych, a nie zadnych ,poleglych', antypolski głupku.

Mówi się  "polegli na polu chwały"?
Czy "pomordowani na polu chwały"?

Cały właśnie dramat nieszczęsnych żołnierzy Katynia polega na tym, że oni
nie polegli na polu chwały, a zostali pomordowani jak wieprze.

Znienacka, w tył głowy,
bez trybunałów, bez szacunku, bez godności...
Zhańbieni, zapomniani, wyklęci
budzą się dziś
Zmartwychwstają!
Zupełnie jak Chrystus...
--
Pit

Data: 2010-04-12 23:30:48
Autor: Andrzejeski
Fachowcy :)

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hq02ao$t8q$1news.onet.pl...
Cały właśnie dramat nieszczęsnych żołnierzy Katynia polega na tym, że oni
nie polegli na polu chwały, a zostali pomordowani jak wieprze.
Mieli okazję zginąć z bronią w ręku ale ją zaprzepaścili.
Buńczucznie zapowiadali że nie oddadzą ani guzika.
Przez takich arogantów w mundurach europejskich państw i ich chore ambicje zgineły miliony uczciwych ludzi.

Data: 2010-04-13 02:26:11
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fachowcy :)
Andrzejeski wrote:

[...]

Myślisz, że gdyby nie oddali guzika i dali się pozabijać z bronią w ręku,
to nie zginęłyby miliony ludzi? Nic bardziej mylnego.
--
Pit

Data: 2010-04-12 19:22:00
Fachowcy :)
On Mon, 12 Apr 2010 16:40:29 +0200, PaPi <1@2.3> wrote:

A czy w Katyniu zgineli prawoslawni ? Bo zaden prawoslawy ksiadz rowniez nie lecial.

> Dlaczego?

No wlasnie dlaczego ?

 lecial. miron to wlasnie "ksiadz prawoslawny".

--

 HeSk

Data: 2010-04-12 16:40:32
Autor: Tomy M.
Fachowcy :)
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvb7i$5mr$1nemesis.news.neostrada.pl...

Czy Żydzi zginęli w Katyniu?
Pytam bo żaden rabin nie leciał do Katynia.
Dlaczego?

 Niewygodne pytania zadajecie towarzyszu... oj niewygodne.
Może zacznijcie towarzyszu od analizy nazwisk tych co stali
na drugim końcu lufy. Ale pamietajcie że ja tutaj tylko
sprzątam...

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 19:21:59
Fachowcy :)
On Mon, 12 Apr 2010 16:25:52 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

 [...]

Pytam bo żaden rabin nie leciał do Katynia.
Dlaczego?

 bo mial szabas czy jak mu tam. zaproszony byl.

--

 HeSk

Data: 2010-04-12 15:26:37
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Fachowcy :)

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

-- -
Trudno miec pretensje wylacznie do naszych rodzimych detektywow,
gdy niemieckojezyczne stacje telewizyjne juz w dniu wczorajszym,
tak wiec nie czekajac wcale na wyniki dochodzen, bebnily o winie
polskiej zalogi za smolenska tragedie nie szczedzac przy tym obrazliwych
insynuacji pod adresem prezydenta Kaczynskiego i towarzyszacych mu
dowodcow wojskowych.

AR

Data: 2010-04-12 06:33:30
Autor: zbig
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 15:26, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]
Zachowują sie wobec tak samo.

Data: 2010-04-12 15:39:16
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fachowcy :)
zbig wrote:

[...]

Ależ to takie podniecające. :)))
--
Pit

Data: 2010-04-12 15:54:46
Autor: Panslavista
Fachowcy :)

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:f15d2046-0cda-4ef5-8b1e-3d2e4b438bcey14g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Opinię może mieć a więc wygłosić każdy człowiek.

Data: 2010-04-12 07:03:09
Autor: zbig
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 15:54, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

[...]

Ale nie na kazdy temat. Co komu po twojej opinii na temat wykopalisk
prekolumbijskich w górnym Ekwadorze.

Data: 2010-04-12 16:24:24
Autor: mkarwan
Fachowcy :)

[...]

Ci "prawdziwi fachowcy" mogę mieć naciski aby zamieść sprawę pod dywan.
Dlatego dobrze jest aby ci którzy znają się na lataniu i meteorologii przeanalizowali sytuację tworząc tym samym społeczny nacisk na rządzących aby nie zamiatali sprawy pod dywan.
Dzięki działaniom społecznym o 9/11 dowiedzieliśmy się więcej niż rząd amerykański chciał nam powiedzieć.

Data: 2010-04-12 19:10:37
Autor: awe
Fachowcy :)

[...]
-- -- -- -- -- -- --
z KGB? wszystko zalezy durniu od procedury
awe

Data: 2010-04-12 20:28:21
Autor: Andrzejeski
Fachowcy :)

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvk5o$cs4$1news.onet.pl...
z KGB? wszystko zalezy durniu od procedury
KGB już nia ma. Jak by było to ruskie by wiedziały z jaką pogardą i nienawiścią o nich mówił Kaczor i jego świta.
Jarek by musiał sam łopatą przekopywać miejsce wypadku.

Data: 2010-04-12 20:43:33
Autor: awe
Fachowcy :)

Użytkownik "Andrzejeski" <anski@aswerte.pl> napisał w wiadomości news:hpvopu$avj$1mx1.internetia.pl...

[...]