Fachowcy :)

Data: 2010-04-12 15:20:01
Autor: MarekS
Fachowcy :)

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f15d2046-0cda-4ef5-8b1e-3d2e4b438bcey14g2000yqm.googlegroups.com...
 Co jakis czas samoloty spadają i nikt nie doszukuje sie
żadnych spisków.
zwlaszcza jak laduja w pentagonie

Data: 2010-04-12 06:22:32
Autor: zbig
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 15:20, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:f15d2046-0cda-4ef5-8b1e-3d2e4b438bcey14g2000yqm.googlegroups.com...
 Co jakis czas samoloty spadaj i nikt nie doszukuje sie
adnych spisk w.
zwlaszcza jak laduja w pentagonie

No jakze , nie słyszaleś, że to był spisek CIA + Żydzi?

Data: 2010-04-12 16:25:52
Autor: mkarwan
Fachowcy :)

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:252dbea3-ad3c-4973-9bb0-bd75f7697156r1g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Ty jesteś bliżej tych ostatnich więc wiesz więcej.
Czy Żydzi zginęli w Katyniu?
Pytam bo żaden rabin nie leciał do Katynia.
Dlaczego?

Data: 2010-04-12 07:38:16
Autor: zbig
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 16:25, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:252dbea3-ad3c-4973-9bb0-bd75f7697156r1g2000yqb.googlegroups.com...

>No jakze , nie słyszaleś, że to był spisek CIA + Żydzi?

Ty jesteś bliżej tych ostatnich więc wiesz więcej.

Co chciałeś przez to zasugerować niedojdo?

Data: 2010-04-12 16:36:43
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fachowcy :)
mkarwan wrote:

[...]

Bez jaj, no przecież modlił się w środę, gdy był razem z Tuskiem.
--
Pit

Data: 2010-04-12 16:40:29
Autor: PaPi
Fachowcy :)
Ty jesteś bliżej tych ostatnich więc wiesz więcej.

Na pewno nie blizej niz Ty.

Czy Żydzi zginęli w Katyniu?

Pewnie zgineli i co z tego.

Pytam bo żaden rabin nie leciał do Katynia.

A czy w Katyniu zgineli prawoslawni ? Bo zaden prawoslawy ksiadz rowniez nie lecial.

Dlaczego?

No wlasnie dlaczego ?

Data: 2010-04-12 08:02:45
Autor: alojzy bibuła
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 16:40, PaPi <1...@2.3> wrote:
> Ty jesteś bliżej tych ostatnich więc wiesz więcej.

Na pewno nie blizej niz Ty.

> Czy Żydzi zginęli w Katyniu?

Pewnie zgineli i co z tego.

> Pytam bo żaden rabin nie leciał do Katynia.

A czy w Katyniu zgineli prawoslawni ? Bo zaden prawoslawy ksiadz rowniez
nie lecial.

> Dlaczego?

No wlasnie dlaczego ?

jak to nie leciał?
Abp gen. bryg. Miron CHODAKOWSKI Prawosławny Ordynariusz Wojska
Polskiego

Data: 2010-04-12 17:00:15
Autor: mkarwan
Fachowcy :)

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bc330de$1news.home.net.pl...
[...]

Robisz siebie durnia czy nim jesteś.
Przeczytaj dokładnie listę duchownych którzy zginęli w katastrofie.

Data: 2010-04-12 17:04:28
Autor: Tomy M.
Fachowcy :)
[...]

prawosławny ordynariusz Wojska Polskiego biskup i generał brygady Miron Chodakowski

.... mało?

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 17:18:28
Autor: PaPi
Fachowcy :)
prawosławny ordynariusz Wojska Polskiego biskup i generał brygady Miron
Chodakowski

... mało?

No to teraz wszystko jasne.
Trzeba tylko wymyslec jak ten Komorowski i Tusk zydami zostali :-)

Data: 2010-04-12 08:36:42
Autor: zbig
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 17:18, PaPi <1...@2.3> wrote:
> [...]

> ... mało?

No to teraz wszystko jasne.
Trzeba tylko wymyslec jak ten Komorowski i Tusk zydami zostali :-)

Naczelny rabin nie polecial, bo jak stwierdził wyjazd wypadał w szabat
i musiał odmówić.

Data: 2010-04-12 18:01:44
Autor: mkarwan
Fachowcy :)
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:91128b77-f2d2-43fa-9e47-335c802ad4ea8g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

Trzeba tylko wymyslec jak ten Komorowski i Tusk zydami zostali :-)

Naczelny rabin nie polecial, bo jak stwierdził wyjazd wypadał w szabat
Szabat to dzień modlitwy. W Katyniu miała być przede wszystkim modlitwa za poległych.

Data: 2010-04-12 09:04:23
Autor: zbig
Fachowcy :)
On 12 Kwi, 18:01, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:91128b77-f2d2-43fa-9e47-335c802ad4ea8g2000yqz.googlegroups.com...

> [...]
>i musiał odmówić.

Szabat to dzień modlitwy. W Katyniu miała być przede wszystkim modlitwa za

W sobotę wyznawcy judaizmu, mają obowiązek zaprzestania większości
codziennych obowiązków, a zwłaszcza powstrzymania się od szczególnych
czynności określonych mianem melachot. Zakazana jest praca zarobkowa,
sprzątanie, rozniecanie ognia (i używanie elektryczności), a także
podróżowanie na większe odległości.

Data: 2010-04-12 18:04:07
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Fachowcy :)

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

>i musiał odmówić.
Szabat to dzień modlitwy. W Katyniu miała być przede wszystkim modlitwa za

   Pomordowanych, a nie zadnych ,poleglych', antypolski glupku.

   AR

Data: 2010-04-12 21:01:30
Autor: mkarwan
Fachowcy :)

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7fdd5$4bc344b4$54702a04$27843news.chello.at...
>Naczelny rabin nie polecial, bo jak stwierdził wyjazd wypadał w szabat
>i musiał odmówić.
Szabat to dzień modlitwy. W Katyniu miała być przede wszystkim modlitwa za
poległych.

  Pomordowanych, a nie zadnych ,poleglych', antypolski głupku.

Mówi się  "polegli na polu chwały"?
Czy "pomordowani na polu chwały"?
Jeśli ciebie uważają za głupka nie musi oznaczać, ze innych też, nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Data: 2010-04-12 23:17:34
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fachowcy :)
mkarwan wrote:

  Pomordowanych, a nie zadnych ,poleglych', antypolski głupku.

Mówi się  "polegli na polu chwały"?
Czy "pomordowani na polu chwały"?

Cały właśnie dramat nieszczęsnych żołnierzy Katynia polega na tym, że oni
nie polegli na polu chwały, a zostali pomordowani jak wieprze.

Znienacka, w tył głowy,
bez trybunałów, bez szacunku, bez godności...
Zhańbieni, zapomniani, wyklęci
budzą się dziś
Zmartwychwstają!
Zupełnie jak Chrystus...
--
Pit

Data: 2010-04-12 23:30:48
Autor: Andrzejeski
Fachowcy :)

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hq02ao$t8q$1news.onet.pl...
Cały właśnie dramat nieszczęsnych żołnierzy Katynia polega na tym, że oni
nie polegli na polu chwały, a zostali pomordowani jak wieprze.
Mieli okazję zginąć z bronią w ręku ale ją zaprzepaścili.
Buńczucznie zapowiadali że nie oddadzą ani guzika.
Przez takich arogantów w mundurach europejskich państw i ich chore ambicje zgineły miliony uczciwych ludzi.

Data: 2010-04-13 02:26:11
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Fachowcy :)
Andrzejeski wrote:

[...]

Myślisz, że gdyby nie oddali guzika i dali się pozabijać z bronią w ręku,
to nie zginęłyby miliony ludzi? Nic bardziej mylnego.
--
Pit

Data: 2010-04-12 19:22:00
Fachowcy :)
On Mon, 12 Apr 2010 16:40:29 +0200, PaPi <1@2.3> wrote:

A czy w Katyniu zgineli prawoslawni ? Bo zaden prawoslawy ksiadz rowniez nie lecial.

> Dlaczego?

No wlasnie dlaczego ?

 lecial. miron to wlasnie "ksiadz prawoslawny".

--

 HeSk

Data: 2010-04-12 16:40:32
Autor: Tomy M.
Fachowcy :)
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpvb7i$5mr$1nemesis.news.neostrada.pl...

Czy Żydzi zginęli w Katyniu?
Pytam bo żaden rabin nie leciał do Katynia.
Dlaczego?

 Niewygodne pytania zadajecie towarzyszu... oj niewygodne.
Może zacznijcie towarzyszu od analizy nazwisk tych co stali
na drugim końcu lufy. Ale pamietajcie że ja tutaj tylko
sprzątam...

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 19:21:59
Fachowcy :)
On Mon, 12 Apr 2010 16:25:52 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

 [...]

Pytam bo żaden rabin nie leciał do Katynia.
Dlaczego?

 bo mial szabas czy jak mu tam. zaproszony byl.

--

 HeSk

Fachowcy :)