Fachowcy z pe³o

Data: 2009-05-08 21:57:39
Autor: Hans Kloss
Fachowcy z pe³o
"Najpierw twierdzono, ¿e kryzysu nie ma i nie bêdzie. Podobno dlatego, by nie wywo³ywaæ paniki. Potem zaprzeczano prowadzeniu negocjacji  z MFW. Podobno dla utrzymania naszej wiarygodno¶ci. Nastêpnie obwieszczono o podpisaniu umowy z MFW, chocia¿ wcale nie by³a podpisana. A ca³o¶æ uznano za triumf naszej si³y, poniewa¿ wst±pili¶my do podobno elitarnego, „platynowego” klubu, który to klub tworzymy wraz z Meksykiem i Rumuni±.  Minister finansów upiera³ siê, ¿e deficyt finansów publicznych w 2008 r. nie przekroczy³ 2,7 proc. PKB do ostatniej chwili. Wreszcie GUS obwie¶ci³, ¿e niestety – jest du¿o gorzej – ju¿ w ubieg³ym roku deficyt wyniós³ 3,9 proc. PKB. Ró¿nica w rachunkach wynios³a 15 mld z³, a o tyle pomyliæ siê nie da. Wreszcie, w tegorocznym bud¿ecie mamy za³o¿enie wysokiego tempa wzrostu, malej±cej inflacji i malej±cego bezrobocia. Odwrotnie ni¿ w rzeczywisto¶ci. Bud¿et u³o¿ono dla kursu 3,5 z³ za 1 euro, podczas gdy faktyczny kurs oscyluje wokó³ 4,4 z³ za 1 euro. Co gorsza rz±d z pe³n± ¶wiadomo¶ci± blokuje debatê bud¿etow± i z nowelizacj± ustawy bud¿etowej zwleka do zakoñczenia eurowyborów, wmawiaj±c opinii publicznej, ¿e wszystko w porz±dku. Ale bud¿et opiera siê na wzro¶cie PKB o 3,7%, które nie by³o realne ju¿ w chwili uchwalenia, a dzi¶ jest zupe³nie ksiê¿ycowe"

Trzeba pognaæ te niekompetentne bydlêta.
J-23

Data: 2009-05-09 00:02:04
Autor: awe
Fachowcy z pe³o
Hesk, vic i tudziez inne - NIE MA SENSU BRONIC TEGO RZADU - oni sa po prostu niekompetentni
awe

Data: 2009-05-09 00:16:17
Autor: Lorn
Fachowcy z pe³o
awe pisze:
Hesk, vic i tudziez inne - NIE MA SENSU BRONIC TEGO RZADU

Ty siê biedaku nie potrafisz wybroniæ z w³asnych wypocin... Masz czelno¶æ kogokolwiek pouczaæ ?

- oni sa po prostu  niekompetentni

Twoi idole mieli szansê... Podobnie jak Ty k³amali.

Data: 2009-05-09 00:39:01
Autor: MH
Fachowcy z pe³o
awe pisze:
> Hesk, vic i tudziez inne - NIE MA SENSU BRONIC TEGO RZADU Ty siê biedaku nie potrafisz wybroniæ z w³asnych wypocin... Masz czelno¶æ kogokolwiek pouczaæ ?

> - oni sa po prostu  niekompetentni

Twoi idole mieli szansê... Podobnie jak Ty k³amali.

Lorn , daj se spokój. Ten facet do dzisiaj nie zauwa¿a , ¿e jego guru
nie wytrzyma³ po³owy kadencji. Brat guru te¿ nie ma szans na kolejn±
kadencjê. Nie wdawaj sie w dyskusje z idiotami ...

MH

Data: 2009-05-09 09:48:11
Autor: awe
Fachowcy z pe³o

U¿ytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:653d.000005d3.4a04b485newsgate.onet.pl...
awe pisze:
> [...]

nie wytrzyma³ po³owy kadencji. Brat guru te¿ nie ma szans na kolejn±
kadencjê. Nie wdawaj sie w dyskusje z idiotami ...

-- -- -- -- -- -- -- -
Mh - buraku z krakowskiego, zajmij sie chinka
awe

Data: 2009-05-09 09:47:36
Autor: awe
Fachowcy z pe³o

U¿ytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:gu2a0s$1hs$1news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
ty panie "udowodnij" jestes tragicznie smieszny. cos ci sie znowu pokrecilo - ja nie musze sie z niczego wybraniac - ty nie jestes w stanie wykazac mi ze nie mam racji. chcesz dyskutowac a nawet materialem potrzebnym do sprawy nie dysponujesz

awe

Data: 2009-05-10 00:50:03
Autor: Lorn
Fachowcy z pe³o
awe pisze:
[...]

Masz to we krwi... Rozpoznaj±c Pana. :>

cos ci sie znowu pokrecilo - ja nie musze sie z niczego wybraniac - ty nie jestes w stanie wykazac mi ze nie mam racji.

Pomawiasz, k³amiesz... Za¿±da³em wyja¶nienia. Nie by³e¶ w stanie udowodniæ swoich oszczerstw.

chcesz dyskutowac a nawet materialem potrzebnym do sprawy nie dysponujesz

"wszystko co powiedzialem na temat
wypowiedzi Adamowicza to prawda"

Ogl±da³e¶ i s³ucha³e¶... K³amczuchu.

Data: 2009-05-09 05:27:20
Autor: konserwator
Fachowcy z pe³o
awe wrote:
Hesk, vic i tudziez inne - NIE MA SENSU BRONIC TEGO RZADU - oni sa po
prostu niekompetentni
awe

Hesk to kryptokomuch....

rym