Fachowiec od Car Audio

Data: 2009-03-23 15:38:57
Autor: Meelosh
Fachowiec od Car Audio
Aha, chciałbym przeznaczyć na zabawę z 1500 zł ale jeżeli dodatkowe 500 zł miało by znacząco dodać efekt, to też wchodzi w grę :)

Data: 2009-03-23 15:46:52
Autor: FoxŁódź_nspam
Fachowiec od Car Audio
Aha, chciałbym przeznaczyć na zabawę z 1500 zł ale jeżeli dodatkowe 500 zł miało by znacząco dodać efekt, to też wchodzi w grę :)

fundusz brdzo maly, ale jeśli chcesz napisz do mnie na priva:
m stawicki maupa cyfrowy polsat kropka pl (bez spacji oczywiście ;)

nie jestem z branży, ale to moja pasja... (III m-ce w 2005r w mistrzostwach Polski w car audio)

pozdr

Fox

--
FoxŁódź
Audi A6

Data: 2009-03-23 15:51:33
Autor: Robert_J
Fachowiec od Car Audio
Aha, chciałbym przeznaczyć na zabawę z 1500 zł

Dobrze że napisałeś "zabawę", bo za 1500 zł "nafaszerować busa w ciekawe audio" może Ci by`c cokolwiek ciężko ;-)))

Data: 2009-03-23 15:52:51
Autor: topek
Fachowiec od Car Audio
Meelosh <spam@meelosh.pl> napisał(a):
Aha, chciałbym przeznaczyć na zabawę z 1500 zł ale jeżeli dodatkowe 500 zł miało by znacząco dodać efekt, to też wchodzi w grę :)
Za 1500zl to kupisz przyzwoita czterokanalowke: np: u-dimension Glow oraz zestaw odseparowany: Np DEGO ST-650, RAINBOW CSX 265 czy  MAC AUDIO CFX
2.16 (ja mam takie tylko w opakowaniu phase linear)
Jak dolozysz kolejne 500zl i zrobisz TO SAM to wytlumisz przyzwoicie drzwi,
tlyko zadna tasma dekarska ja tego gowna uzylem na boczki i mi tylko smola w
aucie smierdzi.
Powycinasz sobie sam dystanse z MDFu (tak jak ja):
Za 2000zl zrobisz juz cos przyzwoicie grajacego (o ile masz jednostke
centralna vel radio ;)
Mozesz kupic tez uzywki (ja tak czesciowo zrobilem).

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-03-23 17:16:54
Autor: Lewis
Fachowiec od Car Audio

Aha, chciałbym przeznaczyć na zabawę z 1500 zł ale jeżeli dodatkowe 500 zł miało by znacząco dodać efekt, to też wchodzi w grę :)

Niczego sensownego za tą kasę nie zrobisz, aczkolwiek... Jeśli chodzi o nagłośnienie samej szoferki to można coś tam kombinować ale drugie tyle mile widziane by było.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
revetec... the engine of tomorrow

Data: 2009-03-23 20:28:04
Autor: Meelosh
Fachowiec od Car Audio
Lewis pisze:

Niczego sensownego za tą kasę nie zrobisz, aczkolwiek... Jeśli chodzi o nagłośnienie samej szoferki to można coś tam kombinować ale drugie tyle mile widziane by było.

Tak, mowa jest o szoferce bo bus firmowy ;) Może kiedyś jakbym miał swojego busa, odwalić całą pakę jeżdząco-grającą dyskotekę ;)

Dzięki Panowie za tak spore zainteresowanie, łapię namiary kto co podał i będę się odzywał :)

Co do montażu w jakim mieście, na Śląsku bywam co 2-3 dzień, a siedzę obecnie w Krakowie. Często też jestem na Ziemi kieleckiej, podkarpackiej, lubelskiej, mazowieckiej - to tak gdyby ktoś z tych rejonów był a miałby dla kolegi z grupy jakąś lepszą ofertę cenową ;)

Fachowiec od Car Audio