Facjata Gowina jeździ po Polsce

Data: 2018-03-20 23:58:49
Autor: Animka
Facjata Gowina jeździ po Polsce
http://fakty.interia.pl/polska/news-konwoj-wstydu-jezdzi-po-polsce,nId,2558185?parametr=zobacz_takze&iwa_source=rek_101

W ramach akcji "Konwój Wstydu", zorganizowanej przez Platformę Obywatelską, po Polsce jeżdżą billboardy z wizerunkami polityków PiS oraz kwotami ich jednorazowych nagród. W sobotę politycy PO w różnych miastach apelowali do polityków PiS o oddanie pieniędzy podatników.

--
animka

Data: 2018-03-21 10:39:44
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-20 o 23:58, Animka pisze:
[...]

A PO nie mogłaby się podłączyć do akcji oddania pieniędzy podatnikom? Pobierali premie tak jak dobra zmiana. Ponadto przydałoby dołączyć do konwoju wstydu oblicza platformiarzy wraz z kwotami ich premii. A może i łapówek?

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-21 11:08:16
Autor: radekp@konto.pl
> [...]
> A PO nie mogłaby się podłączyć do akcji oddania pieniędzy podatnikom? Pobierali premie tak jak dobra zmiana.

A można link?

Data: 2018-03-21 11:25:39
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-21 o 11:08, radekp@konto.pl pisze:

A PO nie mogłaby się podłączyć do akcji oddania pieniędzy podatnikom?
Pobierali premie tak jak dobra zmiana.

A można link?

Pogóglaj. Była sytuacja gdy platformiarze wzięli premie aż się T. Nałęcz
oburzył. Jego oburzenie zmalało, gdy wypłynęło że i on wziął premię (chyba 44 k PLN).

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-21 12:39:05
Autor: radekp@konto.pl
Facjata Gowina jeździ po Polsce

> Pogóglaj. Była sytuacja gdy platformiarze wzięli premie aż się T. Nałęcz
oburzył. Jego oburzenie zmalało, gdy wypłynęło że i on wziął premię (chyba 44 k PLN).

Googlałem. Nic nie ma. A więc jednak proszę o link.

Data: 2018-03-22 12:52:35
Autor: z
W dniu 2018-03-21 o 12:39, radekp@konto.pl pisze:

Googlałem. Nic nie ma. A więc jednak proszę o link.

Było tak potwierdzam. Nie rżnij głupa

Co nie zmienia faktu że jedni i drudzy są siebie warci.

Pis robi za mało i za wolno i to będzie przyczyna jego upadku tak gdzieś za 2 kadencje ;-)

Data: 2018-03-22 17:43:22
Autor: Kubuś Puchatek
Facjata Gowina jeĹşdzi po Polsce
W dniu 22.03.2018 o 12:52 z <z@z.pl> pisze:

Pis robi za mało i za wolno i to będzie przyczyna jego upadku tak gdzieś  za 2 kadencje ;-)

Weź nie strasz :-(
Aż tak głupiego społeczeństwa (chyba) nie mamy.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2018-03-22 18:02:58
Autor: Sonn
W dniu 2018-03-22 o 17:43, Kubuś Puchatek pisze:
W dniu 22.03.2018 o 12:52 z <z@z.pl> pisze:

Pis robi za mało i za wolno i to będzie przyczyna jego upadku tak gdzieś za 2 kadencje ;-)

Weź nie strasz :-(
Aż tak głupiego społeczeństwa (chyba) nie mamy.

Mamy. Trzeba być skończonym idiota żeby popierać postkomuszą pisowską hołotę.

--
Sonn

Data: 2018-03-23 01:53:51
Autor: Kris
W dniu czwartek, 22 marca 2018 18:02:05 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:

Mamy. Trzeba być skończonym idiota żeby popierać postkomuszą pisowską hołotę.
Jako cząstka tego społeczeństwa też wiec za idiote robisz.

Data: 2018-03-23 01:53:03
Autor: Kris
W dniu czwartek, 22 marca 2018 17:43:38 UTC+1 użytkownik Kubuś Puchatek napisał:

Weź nie strasz :-(
Aż tak głupiego społeczeństwa (chyba) nie mamy.

Nieśmiało zauważę ze jesteś cząstką tego społeczeństwa wiec jeśli uważasz ze jest głupie to sam siebie jako idiote traktujesz.

Data: 2018-03-23 13:44:36
Autor: Kris
Facjata Gowina jeździ po Polsce
W dniu piątek, 23 marca 2018 16:55:11 UTC+1 użytkownik Kubuś Puchatek napisał:

Ano jestem częścią głupiego społeczeństwa :-(
Tak jak czerwona kropeczka na moim moniotorze jest częścią białego tła w  przeglądarce.

Typowe
Bywają tacy co im się zdaje ze sa mądrzejsi od innych
Nawet sporo ich jest

Data: 2018-03-24 00:05:55
Autor: Kubuś Puchatek
W dniu 23.03.2018 o 21:44 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

[...]

Dziękuję, że się w czymś zgadzamy. Nie wiem w czym, ale w czymś na pewno.

Pozdrawiam
Kamil

P.S. O czy my w ogóle rozmawiamy? Przypomnę nieśmiało, że zaczęło się od  straszenia mnie dwiema kadencjami rządów pis-u.

Data: 2018-03-23 14:22:51
Autor: radekp@konto.pl
Facjata Gowina jeździ po Polsce
Thu, 22 Mar 2018 12:52:35 +0100, w
<5ab39904$0$31354$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-03-21 o 12:39, radekp@konto.pl pisze:

> Googlałem. Nic nie ma. A więc jednak proszę o link.

Było tak potwierdzam. Nie rżnij głupa

A co brałeś czy świadkowałeś? :)))
Śmiało podaj linka, zamiast powielać kłamstewka.

Data: 2018-03-26 09:36:14
Autor: z
W dniu 2018-03-23 o 14:22, radekp@konto.pl pisze:
A co brałeś czy świadkowałeś? :)))
Śmiało podaj linka, zamiast powielać kłamstewka.

Nie płacą mi za dokształcanie niedowiarków. Mam ciekawsze zajęcia
Jesteś młody, leniwy z natury czy za opłatą ;-)

Data: 2018-03-27 10:30:02
Autor: radekp@konto.pl
<5ab8a2f0$0$660$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-03-23 o 14:22, radekp@konto.pl pisze:
> A co brałeś czy świadkowałeś? :)))
> Śmiało podaj linka, zamiast powielać kłamstewka.

Nie płacą mi za dokształcanie niedowiarków.

.... tylko za powielanie bzdur? :D

Data: 2018-03-27 12:32:40
Autor: J_D

https://www.wprost.pl/tylko-u-nas/238048/50-tysiecy-zlotych-normalna-urzednicza-premia.html
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/szokujaca-lista-nagrod-dla-ludzi-wladzy/s6hg1nt
http://telewizjarepublika.pl/quotdo-rzeczyquot-ponad-60-tysiecy-zlotych-premii-dla-doradcow-komorowskiego,23919.html

Data: 2018-03-27 18:17:49
Autor: radekp@konto.pl
Facjata Gowina jeździ po Polsce
Tue, 27 Mar 2018 12:32:40 +0200, w
<5aba1dca$0$1001$65785112@news.neostrada.pl>, J_D <comizrobisz2@gmail.com>
napisał(-a):

> https://www.wprost.pl/tylko-u-nas/238048/50-tysiecy-zlotych-normalna-urzednicza-premia.html
> [...]

I które z nich sa ministerialnymi premiami?

Data: 2018-03-28 09:58:15
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-27 o 18:17, radekp@konto.pl pisze:

I które z nich sa ministerialnymi premiami?

A to jest duża różnica czy jakiś platfus obywatelski doi budżet  z tytułu stołka ministerialnego czy innego stołka?

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-28 14:17:01
Autor: radekp@konto.pl
Facjata Gowina jeździ po Polsce
Wed, 28 Mar 2018 09:58:15 +0200, w <p9fi1s$db6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
Wojtek <wojsal1960@o2.pl> napisał(-a):

> A to jest duża różnica czy jakiś platfus obywatelski doi budżet  z tytułu stołka ministerialnego czy innego stołka?

Ministerialni są z politycznego nadania.
Pozostali muszą spełniać warunki służby cywilnej, więc 1) są (przynajmniej na
papierze) kompetentni, 2) dostają premie zgodnie z regulaminem

Data: 2018-03-28 15:47:07
Autor: Olin
Dnia Wed, 28 Mar 2018 14:17:01 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

Ministerialni są z politycznego nadania.
Pozostali muszą spełniać warunki służby cywilnej, więc 1) są (przynajmniej na
papierze) kompetentni, 2) dostają premie zgodnie z regulaminem

Po dobrej zmianie "pozostali" muszą już tylko popierać PiS; tak jak choćby
Kaja Godek - z wykształcenia anglistka; na co dzień walczy z aborcją -
która została 17 grudnia 2015 r. członkiem rady nadzorczej w Warszawskich
Zakładach Mechanicznych.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2018-03-28 16:25:23
Autor: Sonn
W dniu 2018-03-28 o 15:47, Olin pisze:
[...]

I całkiem przypadkiem zbiegło się z rozpętaniem przez nią gównoburzy aborcyjnej. Paczpan jakie to przypadki chodzą po ludziach. Zwłaszcza po tych z dojnej zmiany

--
Sonn

Data: 2018-03-29 11:26:32
Autor: J.F.
Użytkownik "Sonn"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:uANuC.224580$%a5.150360@fx21.am4...
[...]

No, powiedzmy prawde - przez poprzednie 8 lat tez ktos zasiadal w radzie nadzorczej, i myslisz, ze na jakiej zasadzie byl mianowany ?
A przez jeszcze wczesniejsze lata ?

Tak gwoli scislosci, to mamy obecnie calkiem nieglupia ustawe, i calkiem sensowna wymagania
https://www.mbaportal.pl/pl-PL/article/artykuly/article/o-studiach-mba/z-dyplomem-mba-do-rady-nadzorczej

Tyle, ze swoich przedstawicieli PIS delegowal przed ta ustawą.
A czy przy tym nie ominal wymagan z wczesniejszych ustaw ?

No i ciagle w ustawie, ze premier moze powolac specjalna komisje, ktora przeegzaminuje kandydata i dopusci.
Zasluzona pielegniarke np, czy anglistke.

(Pielegniarstwo ani anglistyka nie wyklucza znajomosci ekonomii).

J.

Data: 2018-03-29 12:19:36
Autor: Olin
Dnia Thu, 29 Mar 2018 11:26:32 +0200, J.F. napisał(a):

No, powiedzmy prawde - przez poprzednie 8 lat tez ktos zasiadal w radzie nadzorczej, i myslisz, ze na jakiej zasadzie byl mianowany ?
A przez jeszcze wczesniejsze lata ?

Takiej ilości misiewiczów na metr kwadratowy jednak sobie nie przypominam,
a przynajmniej kłamiący ze swej natury dziennikarze nie donosili o
legionach pomocników aptekarzy, anglistek i pielęgniarek, które tak
znakomicie znają się na zarządzaniu przedsiębiorstwami.
Gdyby ten antychryst Balcerowicz dłużej zajmował się gospodarką, pewnie
wszystkie perły naszej gospodarki zostałyby sprywatyzowane, a tak jest
motywacja do działalności politycznej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

Data: 2018-03-29 04:42:54
Autor: Kris
W dniu czwartek, 29 marca 2018 12:19:37 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

Takiej ilości misiewiczów na metr kwadratowy jednak sobie nie przypominam,

Bo jak "Twoi" byli u koryta to nie zwracałes uwagi
Jak "Twoi" byli u koryta to nie przypominam sobie abyś z taka regularnościa i zaciekłościa wypisywał komentarze na grupach nawet z polityką nie związanych

Data: 2018-03-29 14:36:45
Autor: Olin
Dnia Thu, 29 Mar 2018 04:42:54 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

Bo jak "Twoi" byli u koryta to nie zwracałes uwagi
Jak "Twoi" byli u koryta to nie przypominam sobie abyś z taka regularnościa i zaciekłościa wypisywał komentarze na grupach nawet z polityką nie związanych

To dlatego, że na co dzień stoję tam, gdzie ZOMO.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

Data: 2018-03-29 19:34:08
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:12rxrf2v48at7.ehhx8sn9ir9r$.dlg@40tude.net...
[...]

Bo zlosliwa prasa o nich nie pisala :-)

A pamietasz, jak zwolennik Tuska proponowal posadke w KGHM za glosowanie przeciw Schetynie ?

Mozliwe tez, ze przecietny czlonek PO jest bardziej rozgarniety niz przecietny czlonek PiS lub przyjaciel prezesa, to i wybor troche lepszy.

[...]

No tak, i gdzie mozna by posadzic kolesiow :-)

J.

Data: 2018-03-30 11:15:55
Autor: Olin
Dnia Thu, 29 Mar 2018 19:34:08 +0200, J.F. napisał(a):

A pamietasz, jak zwolennik Tuska proponowal posadke w KGHM za glosowanie przeciw Schetynie ?

Nie mam złudzeń, że PO, i inne partie zresztą też, to wyłącznie szczerzy
ideowcy pragnący służyć Ojczyźnie, ale teraz to wygląda jak nalot
szarańczy. Nawet nie udają, że mają jakieś kompetencje, bo dobrze płatne
posady im się po prostu należą za wystawanie godzinami na męczennicach
smoleńskich, szefowanie klubom Gazety Polskiej i inne niepodważalne
zasługi.

Data: 2018-03-30 11:19:58
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-30 o 11:15, Olin pisze:

[...]

To zależy skąd czerpiesz wiedzę na temat naszych władców. Jeśli korzystasz ze źródeł przychylnych władzy - wtedy władza jest zdecydowanie lepsza od swych poprzedników. Natomiast niezależni dziennikarze powiązani z opozycją - będą wieszali psy na władzy.

Ten mechanizm jest niezależny od tego kto nami rządzi.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-30 16:07:37
Autor: Animka
W dniu 2018-03-30 o 11:19, Wojtek pisze:
[...]

My nie psy, żeby nami rządzić. Zresztą psy-zwierzęta też nie są głupie.

--
animka

Data: 2018-03-30 11:50:10
Autor: Olin
Dnia Fri, 30 Mar 2018 11:19:58 +0200, Wojtek napisał(a):

[...]

Skoro nic się nie zmienia, niezależnie od tego, kto rządzi, poproszę o
przykłady beneficjentów poprzednich władz na miarę choćby tych:
- Bartłomiej Misiewicz; rada nadzorcza spółki Energa Ciepło Ostrołęka;
pomocnik aptekarza

- Violetta Lilianna Mackiewicz-Sasiak; rada nadzorcza spółki
Energa-Operator; pielęgniarka Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie i szefowa
tamtejszego klubu "Gazety Polskiej"

- Kaja Godek; rada nadzorcza Warszawskich Zakładach Mechanicznych;
anglistka

- Daniel Obajtek; prezes Orlenu; zaoczne studia kończył w prywatnej Wyższej
Szkole Ochrony Środowiska w Radomiu. Specjalizacja: bezpieczeństwo i
higiena w środowisku pracy oraz zarządzanie środowiskowe w sytuacjach
kryzysowych. - Anna Mrowińska; była w radzie nadzorczej Energa-Obrót, a dziś jest w
radzie Energa Ciepło Kaliskie; do niedawna bibliotekarka w słupskiej szkole
policji

- Hanna Mazur, gdyńska radna PiS, pracująca społecznie dla ,,Gazety
Polskiej" dostała pracę w spółce Lotos Kolej. Przekonywała, że stało się to
po tym, jak w ciemno wysłała swoje CV. Zarabia tam co najmniej 12 tys. zł
miesięcznie.

Tu są zresztą całe listy dla wytrwałych:
https://oko.press/miliony-zlotych-dla-ludzi-pis-w-spolkach-z-udzialem-skarbu-panstwa/
https://oko.press/29-mln-zlotych/

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

Data: 2018-03-30 16:10:52
Autor: Animka
W dniu 2018-03-30 o 11:50, Olin pisze:
[...]

To po prostu może być rodzina i znajomi królika. Tak jak w mafii. Tak było i tak jest - dopóki nie zdechniemy wszyscy jako Naród.

--
animka

Data: 2018-03-30 12:06:28
Autor: Wojtek
[...]

Jeśli o tę opcję pytasz, to odsyłam do takich źródeł jak TVP (oczywiście TVP obecne), "Trwam", "TV Republika" itp

Jak powiedział klasyk: świnie się zmieniają, koryto zostaje.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-30 12:23:44
Autor: Olin
Dnia Fri, 30 Mar 2018 12:06:28 +0200, Wojtek napisał(a):

Jeśli o tę opcję pytasz, to odsyłam do takich źródeł jak TVP (oczywiście TVP obecne), "Trwam", "TV Republika" itp

A tak konkretnie, jakie nazwiska podają te najbardziej wiarygodne ze
źródeł?

Data: 2018-03-30 13:35:22
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-30 o 12:23, Olin pisze:

A tak konkretnie, jakie nazwiska podają te najbardziej wiarygodne ze
źródeł?

Zajrzyj do tych źródeł - dowiesz się. A czy źródła umoczone w politykę są wiarygodne? Dla Ciebie, jak rozumiem, tak - pod warunkiem, że stoją po słusznej stronie. Dla mnie niezależni dziennikarze umoczeni w politykę są niewiarygodni.

Od siebie dodam, że beneficjentem poprzednich władz była organizacja zwana PO - kosiła chyba ok. 52 mln PLN rocznie, za to że jest partią polityczną. Dzisiaj ich sytuacja jest trudniejsza - koszą tylko 16 mln PLN rocznie z tego samego tytułu.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-30 14:12:58
Autor: Olin
Dnia Fri, 30 Mar 2018 13:35:22 +0200, Wojtek napisał(a):

Zajrzyj do tych źródeł - dowiesz się.

Jak powiada Człowiek z Drabinką: wiem, ale nie powiem. Doskonale go
rozumiem, bo łatwiej - szczególnie gdy adresatem jest ciemny lud -
insynuować, niż podpierać się faktami.

Dla mnie niezależni dziennikarze umoczeni w politykę są niewiarygodni.

Zatem Obajtek - absolwent renomowanej radomskiej uczelni - wcale nie jest
prezesem Orlenu. Nawiasem mówiąc, ziobrotura umorzyła zarzuty korupcyjne przeciwko temu
zdolnemu menedżerowi.

[...]

Największym beneficjentem dotacji do partii politycznych jest PiS; od 2005
zgarnęli 274 mln zł. W przeciwieństwie do Ciebie, mam się czym podeprzeć:
http://www.rp.pl/Polityka/170329929-Subwencje-dla-partii-politycznych-Ponad-miliard-zlotych-z-budzetu.html
W 2016 PiS wzięło 56,4 mln zł i te pieniądze się im za morderczą pracę
należały.
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ponad-100-mln-zl-z-budzetu-dla-partii-politycznych-w-2016-r-7521392.html

Data: 2018-04-09 12:07:51
Autor: radekp@konto.pl
Facjata Gowina jeździ po Polsce
Fri, 30 Mar 2018 14:12:58 +0200, w
<1al71zvp8d45t$.1v8bd95hfqmv5$.dlg@40tude.net>, Olin <kuku@adres.w.stopce>
napisał(-a):

> [...]

prezesem Orlenu. Nawiasem mówiąc, ziobrotura umorzyła zarzuty korupcyjne przeciwko temu

Oj tam, umorzyła też przeciwko funkcjonariuszowi CBA, który wynosił z firmy
tajne dokumenty.
Przypadkiem w 2015 został on wiceszefem CBA, gdy jeszcze toczyło się przeciwko
niemu postępowanie prokuratorskie. Dopiero później umorzono. Jak to możliwe? :)

Data: 2018-03-30 14:19:05
Autor: J.F.
Użytkownik "Wojtek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9l7h8$g9f$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Skad taka dysporporcja ?
O ile pamietam, to tam rozne pozycje byly w tej dotacji, za glos, za radnego, za posla,  - az tak bardzo im wynik wyborczy nie spadl.

Za to jesli czegos nie pomylilem - to np Dorn popadl w dlugi, jak go ostatnio nie wybrano.

J.

Data: 2018-03-30 14:27:07
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-30 o 14:19, J.F. pisze:

Skad taka dysporporcja ?
O ile pamietam, to tam rozne pozycje byly w tej dotacji, za glos, za radnego, za posla,  - az tak bardzo im wynik wyborczy nie spadl.

To zależy od wyniku wyborczego do Sejmu (może też Senatu?). PO w poprzednim okresie miała więcej i brała z tego tytułu 48 mln (53 mln to były ich przychody "zusammen do kupy").
Dzisiaj PiS prowadzi z PO: 18 mln do 16 mln.

Natomiast to co jest tu istotne, ze PO-PiS, nie zamierza tego koryta likwidować, więc obie te organizacje zgodnie nie eksponują tego faktu.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-30 14:48:11
Autor: Olin
Dnia Fri, 30 Mar 2018 14:27:07 +0200, Wojtek napisał(a):

Natomiast to co jest tu istotne, ze PO-PiS, nie zamierza tego koryta likwidować, więc obie te organizacje zgodnie nie eksponują tego faktu.

Alternatywą są lobbyści, zachęcający partie do przeprowadzenia korzystnych
dla nich ustaw w zamian za wpłaty na konto partyjne, czego u nas w
przypadku osób prawnych robić nie wolno. --

Data: 2018-03-30 16:02:09
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-30 o 14:48, Olin pisze:
Alternatywą są lobbyści, zachęcający partie do przeprowadzenia korzystnych
dla nich ustaw w zamian za wpłaty na konto partyjne, czego u nas w
przypadku osób prawnych robić nie wolno.

A gdyby takich skorumpowanych polityków wrzucać do więzienia?

Wiem, rozmarzyłem się...

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-04-03 08:31:23
Autor: Tomasz Kaczanowski
[...]

Akurat to jest bzdura... Lobbysci i tak są.Są też ci, co przekupują, poprawą może być decentralizacja miejsca podejmowania decyzji o głosowaniu, a nie subwencje, które też są często wykorzystywane na granicy prawa (zlecenia na zawyżone usługi dostają określone osoby). Teraz wiadomo do kogo w partii należy się udać, by mieć pewnośc, że ci zagłosują właściwie.

--
http://kaczus.zrzeda.pl

Data: 2018-03-30 15:13:48
Autor: J.F.
Użytkownik "Wojtek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9lai8$ihl$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Znalazlem pare danych
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/425724,rekordowe-dotacje-budzetowe-dla-partii-ile-dostaly-za-2012.html

2012
PO 47,6 mln, PIS 47,2 mln.
Tak duzo, bo byl zwrot za kampanie - po ok 30 mln

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ponad-100-mln-zl-z-budzetu-dla-partii-politycznych-w-2016-r-7521392.html
2016
PO 16mln, PIS 18 mln

Wiec obie partie szly leb w leb, zaloze sie, ze w pozostalych latach podobnie,
a podkreslanie roznic, to zwykla demagogia ... albo celowa, oczerniajaca demagogia.

Natomiast to co jest tu istotne, ze PO-PiS, nie zamierza tego koryta likwidować, więc obie te organizacje zgodnie nie eksponują tego faktu.

No coz, nie bedzie drobnych pieniedzy z budzetu (bo to sa naprawde drobne),
to partie beda musialy poszukac pieniedzy u sponsorow.
A ci sponsorzy potem, albo i przedtem, wystawia rachunek.

I kto za to zaplaci ? i z jaka marza ?

To lepiej dajmy im te drobne, i niech pilnuja, zeby konkurencja nie kradla :-)

J.

Data: 2018-03-30 16:01:06
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-30 o 15:13, J.F. pisze:

[...]

Czyli złodziejowi zamiast więzienie za kradzież, lepiej zapłacić by nie kradł?

Na korupcję polityków najlepszym narzędziem jest prokuratura.

W naszym państwie politycy zabezpieczyli się przed tym przy pomocy upolitycznienia prokuratury + immunitet (są poza prawem). I w tej sytuacji doją budżet a i co do uczciwości polityków jestem mocno sceptyczny.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-30 16:30:20
Autor: Animka
[...]

Te drobne mogą się przydać dla informatyka w ZUS-ie, żeby usunął z systemu składki na ubezpieczenia zdrowotne emerytów. Rząd "mówi", że to się nie opłaca, że ta procedura za dużo by kosztowała.

--
animka

Data: 2018-03-30 17:25:23
Autor: J.F.
Użytkownik "Wojtek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9lg2g$n5q$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Po prostu badzmy realistami - jak wygrana bedzie zalezala od funduszu propagandowego, to sie juz niektorzy zabezpiecza.

A poza tym ... utrzymanie wieznia ponoc sporo kosztuje.
Moze lepiej zasilek mu wyplacic ?

No chyba zeby tak ... polowe do wiezienia, a druga polowe na straznikow :-)

Na korupcję polityków najlepszym narzędziem jest prokuratura.

Taaa, niezalezna, mianowana przez wyborcow ... a kto im da na propagande ? :-)

J.

Data: 2018-04-09 12:09:09
Autor: radekp@konto.pl
Facjata Gowina jeździ po Polsce
Fri, 30 Mar 2018 14:27:07 +0200, w <p9lai8$ihl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
> [...]

Natomiast to co jest tu istotne, ze PO-PiS, nie zamierza tego koryta likwidować, więc obie te organizacje zgodnie nie eksponują tego faktu.

Gdyby PiS poparł w poprzedniej kadencji projekt, koryta by nie było.
PSL nie popierał, więc większości nie było.

Data: 2018-03-30 18:00:05
Autor: J.F.
[...]

I dane swieze
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/ile-dostaja-z-budzetu-partie-polityczne/f0p85f

PiS  29.7+18 mln
PO  26.7+16 mln

Adekwatnie do woli suwerena :-)

J.

Data: 2018-03-31 00:24:26
Autor: radekp@konto.pl
Facjata Gowina jeździ po Polsce
Fri, 30 Mar 2018 12:06:28 +0200, w <p9l2ag$bba$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
> [...]

Jak powiedział klasyk: świnie się zmieniają, koryto zostaje.

Jak pada konkretne pytanie, to zaczyna się zakopywanie głowy w piasek.

Data: 2018-03-31 00:22:16
Autor: radekp@konto.pl
Facjata Gowina jeździ po Polsce
Wed, 28 Mar 2018 15:47:07 +0200, w
<194hs41n37c4o$.1b17gekev600x.dlg@40tude.net>, Olin <kuku@adres.w.stopce>
napisał(-a):

> [...]

Kaja Godek - z wykształcenia anglistka; na co dzień walczy z aborcją -
która została 17 grudnia 2015 r. członkiem rady nadzorczej w Warszawskich

Tak, słyszałem że pracuje z mechanizmami wytryskowymi :)

Data: 2018-03-28 16:36:56
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-28 o 14:17, radekp@konto.pl pisze:

Ministerialni są z politycznego nadania.
Pozostali muszą spełniać warunki służby cywilnej, więc 1) są (przynajmniej na
papierze) kompetentni, 2) dostają premie zgodnie z regulaminem

Ci z politycznego nadania zawsze są kompetentni i dostają premie zgodnie z prawem, regulaminem tworzonym przez nich lub ich, wyżej postawionych, towarzyszy partyjnych.
Złodziej od polityka różni się tym, że złodziej przy swojej pracy łamie prawo a polityk najpierw zmienia prawo i potem robi to co złodziej tylko że już zgodnie z prawem.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-31 00:25:33
Autor: radekp@konto.pl
Facjata Gowina jeździ po Polsce
Wed, 28 Mar 2018 16:36:56 +0200, w <p9g9df$vt9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
> [...]

Złodziej od polityka różni się tym, że złodziej przy swojej pracy łamie prawo a polityk najpierw zmienia prawo i potem robi to co złodziej tylko że już zgodnie z prawem.

Cóż za głębokie myśli.

Data: 2018-03-21 11:13:18
Autor: Olin
Facjata Gowina jeździ po Polsce
Dnia Wed, 21 Mar 2018 10:39:44 +0100, Wojtek napisał(a):

 A może i łapówek?

Złożyłeś doniesienie do ziobrotury?

Data: 2018-03-21 11:32:12
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-21 o 11:13, Olin pisze:

Złożyłeś doniesienie do ziobrotury?

Nie ma takiego urzędu, instytucji.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-21 12:10:01
Autor: Olin
Facjata Gowina jeździ po Polsce
Dnia Wed, 21 Mar 2018 10:39:44 +0100, Wojtek napisał(a):

A PO nie mogłaby się podłączyć do akcji oddania pieniędzy podatnikom? Pobierali premie tak jak dobra zmiana.

Wbrew topornej propagandzie dla ciemnego ludu, nie pobierali:
https://oko.press/dobra-zmiana-dobrze-sie-nagradza-bez-zadnego-trybu-innowacja-takich-nagrod-wczesniej-bylo/

Data: 2018-03-21 13:11:08
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-21 o 12:10, Olin pisze:
Wbrew topornej propagandzie dla ciemnego ludu, nie pobierali:
https://oko.press/dobra-zmiana-dobrze-sie-nagradza-bez-zadnego-trybu-innowacja-takich-nagrod-wczesniej-bylo/

Skoro politycy PO mówią, że nie pobierali to widocznie nie pobierali. A Al Capone nie był gangsterem, tylko pomylił się w zeznaniach podatkowych i za to został ukarany.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-21 13:44:38
Autor: radekp@konto.pl
> [...]

Skoro politycy PO mówią, że nie pobierali to widocznie nie pobierali. A Al Capone nie był gangsterem, tylko pomylił się w zeznaniach podatkowych i za to został ukarany.

Rozumiem, że tylko w ten sposób potrafisz się przyznać do rozpowszechniania
kłamstw. Partia to docenia.

Data: 2018-03-21 14:03:43
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-21 o 13:44, radekp@konto.pl pisze:

Rozumiem, że tylko w ten sposób potrafisz się przyznać do rozpowszechniania
kłamstw. Partia to docenia.

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/nagrody-w-platformie-obywatelskiej-rzad-donalda-tuska-wydal-majatek/1q3whdm

Domyślam się, że Adamowicz swoje mieszkania też kupił za premie (no bo nie za łapówki, jak uważają źli ludzie).

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-21 14:31:01
Autor: Olin
Dnia Wed, 21 Mar 2018 14:03:43 +0100, Wojtek napisał(a):

Domyślam się, że Adamowicz swoje mieszkania też kupił za premie (no bo nie za łapówki, jak uważają źli ludzie).

Ach, jesienią mamy wybory samorządowe, więc Nowogrodzka już w marcu rusza
do boju. Zainteresowanie akurat mieszkaniami nietrudno wyjaśnić:
http://www.newsweek.pl/polska/polityka/mateusz-morawiecki-ukrywa-majatek-oswiadczenia-majatkowe-morawieckiego,artykuly,424476,1.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

Data: 2018-03-21 15:31:22
Autor: radekp@konto.pl
> [...]

Domyślam się, że Adamowicz swoje mieszkania też kupił za premie (no bo nie za łapówki, jak uważają źli ludzie).

Wydaje mi się, że pomyliły ci się wątki.
W tym wątku poruszamy temat premii dla ministrów i rozpowszechniania przez
ciebie kłamstw na ten temat.

O mieszkaniach bezpartyjnego Adamowicza czy siedmiu mieszkaniach Jackowskiego
(PiS) jest inny wątek.

Data: 2018-03-22 12:56:22
Autor: z
W dniu 2018-03-21 o 15:31, radekp@konto.pl pisze:

Wydaje mi się, że pomyliły ci się wątki.
W tym wątku poruszamy temat premii dla ministrów i rozpowszechniania przez
ciebie kłamstw na ten temat.

Sprytny jesteś. Chodzi o inne stanowiska

Ale czy to Kowalskiego obchodzi czy dostał wiceminister czy podsekretarz czy inna biurwa? przcież oni rotują i to nawet między rządami i partiami

Data: 2018-03-23 09:29:05
Autor: Wojtek
[...]

Oczywiście, jeśli zawęzysz temat do premii ministrów PiS to masz rację: w dojeniu budżetu państwa, przez ministrów PiS, PiS prowadzi z PO 1:0. Jeśli zaś, uwzględniając że temat (słusznie skądinąd) nagłaśnia PO, to warto rozszerzyć temat na aktywność PO w dojeniu budżetu. I wtedy PO będzie prowadziła w tej dyscyplinie. Aczkolwiek PiS nie powiedział jeszcze ostatniego słowa.
Krótko mówiąc: jedni są warci drugich.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-23 09:42:06
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 2018-03-23 o 09:29, Wojtek pisze:
[...]

no ja bym powiedział ze w sprawie o której piszesz to tam był raczej remis ze wskazaniem na PO.... Bo jakby nie było to było ustalane wraz z opozycją i doili wszyscy obecni w sejmie... Co nie znaczy, że popieram to co roniło PO

--
http://zrzeda.pl

Data: 2018-03-23 09:50:55
Autor: Wojtek
W dniu 2018-03-23 o 09:42, Tomasz Kaczanowski pisze:

[...]

Jeśli PO dogadywała się z opozycją to nie z miłości do opozycji, ale widocznie tego wymagała arytmetyka sejmowa. PiS działa wg tej samej arytmetyki, tylko inne są liczby w sejmie niż przedtem, więc teraz nie musi się z nikim dogadywać. Prawo w tym zakresie nie zmieniło się.

Natomiast interesujący byłby wynik dojenia budżetu w ujęciu wartościowym. Tutaj liderem byłaby PO. Chociaż, jak powiedziałem wcześniej, PiS dzielnie walczy i nie składa broni.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2018-03-23 09:55:54
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 2018-03-23 o 09:50, Wojtek pisze:
[...]

Jeśli dobrze kojarzę, to mówimy o nagrodach dla prezydium sejmu, to opozycja uczestniczyła w tym, bo chętnie brała te premie. Zresztą w czasach PiS-u też były przyznane nagrody dla prezydium i tam z opozycyjnych vice marszałków wyłamał się Tyszka z K15...

--
http://kaczus.ppa.pl

Data: 2018-03-23 14:25:00
Autor: radekp@konto.pl
Facjata Gowina jeździ po Polsce
Fri, 23 Mar 2018 09:29:05 +0100, w <p92dva$kl0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
Wojtek <wojsal1960@o2.pl> napisał(-a):

Jeśli zaś, uwzględniając że temat (słusznie skądinąd) nagłaśnia PO, to warto rozszerzyć temat na aktywność PO w dojeniu budżetu. I wtedy PO będzie prowadziła w tej dyscyplinie.

Nie sądzę - trzeba doliczyć 70 czy już 100mln na Rydzyka.

Aczkolwiek PiS nie powiedział jeszcze ostatniego słowa.

A to na pewno.

Data: 2018-03-21 15:28:22
Autor: Olin
Dnia Wed, 21 Mar 2018 13:11:08 +0100, Wojtek napisał(a):

Al Capone nie był gangsterem, tylko pomylił się w zeznaniach podatkowych i za to został ukarany.

Czyżby robił jakieś szachu-machu z KRUS-em?