|
Data: 2010-05-04 16:01:06 |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta |
Fading tarczĂłwek |
Wojek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Okazało się że mój Avid Juicy 3 wystarczył na kilka sekund po czym siła hamowania zaczęła szybko spadać do +/- 1/3.
To ja sobie teraz tak poteoretyzuję, jeżeli mogę: czemu jeszcze nikt nie
pokusił się o spłodzenie piasty (przedniej) z dwustronnym mocowaniem tarczy
oraz widelca z dwoma mocowaniami? Czy takie rozwiązanie będzie _znacznie_
skuteczniejsze? --
Pozdrowienia, | Próżnoś repliki się spodziewał
Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Nie powiem nawet pies cię j***ł,
Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością | bo to mezalians byłby dla psa.
|
|
|
Data: 2010-05-04 16:18:06 |
Autor: Coaster |
Fading tarczówek |
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Wojek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Okazało się że mój Avid Juicy 3 wystarczył na kilka sekund po czym siła hamowania zaczęła szybko spadać do +/- 1/3.
To ja sobie teraz tak poteoretyzuję, jeżeli mogę: czemu jeszcze nikt nie
pokusił się o spłodzenie piasty (przedniej) z dwustronnym mocowaniem tarczy
oraz widelca z dwoma mocowaniami? Czy takie rozwiązanie będzie _znacznie_
skuteczniejsze?
http://www.headbike.com/gallery/large/Head-DH-bicycle.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v136/Keener/36/P1020498.jpg
--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"A properly shaped leather saddle is an excellent
choice for the high-mileage rider who doesn't mind
the fact that it is a bit heavier than a plastic saddle."
Sheldon Brown: 1944 - 2008
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
|
|
|
Data: 2010-05-04 16:37:49 |
Autor: MichałG |
Fading tarczówek |
Coaster pisze:
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Wojek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Okazało się że mój Avid Juicy 3 wystarczył na kilka sekund po czym siła hamowania zaczęła szybko spadać do +/- 1/3.
To ja sobie teraz tak poteoretyzuję, jeżeli mogę: czemu jeszcze nikt nie
pokusił się o spłodzenie piasty (przedniej) z dwustronnym mocowaniem tarczy
oraz widelca z dwoma mocowaniami? Czy takie rozwiązanie będzie _znacznie_
skuteczniejsze?
http://www.headbike.com/gallery/large/Head-DH-bicycle.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v136/Keener/36/P1020498.jpg
pomoże do momentu zablokowania koła. Potem bedzie 'jak zawsze'.
Zapewne ABS też juz zastosowano.... ;)
M.
|
|
|
Data: 2010-05-04 07:49:06 |
Autor: Rowerex |
Fading tarczówek |
On 4 Maj, 15:37, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
Coaster pisze:> Marek 'marcus075' Karweta wrote:
>> Wojek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
>>> Okazało się że mój Avid Juicy 3 wystarczył na kilka sekund po czym
>>> siła hamowania zaczęła szybko spadać do +/- 1/3.
>> To ja sobie teraz tak poteoretyzuję, jeżeli mogę: czemu jeszcze nikt nie
>> pokusił się o spłodzenie piasty (przedniej) z dwustronnym mocowaniem
>> tarczy
>> oraz widelca z dwoma mocowaniami? Czy takie rozwiązanie będzie _znacznie_
>> skuteczniejsze?
>http://www.headbike.com/gallery/large/Head-DH-bicycle.jpg
>http://img.photobucket.com/albums/v136/Keener/36/P1020498.jpg
pomoże do momentu zablokowania koła. Potem bedzie 'jak zawsze'.
Zapewne ABS też juz zastosowano.... ;)
A gdyby zastosować mechanizm usiłujący nadać kołu wsteczną rotację
względem widelca....? ;-)
Pozdr-
-Rowerex
|
|
|
Data: 2010-05-04 16:53:20 |
Autor: Coaster |
Fading tarczówek |
Rowerex wrote:
On 4 Maj, 15:37, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
Coaster pisze:> Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Wojek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Okazało się że mój Avid Juicy 3 wystarczył na kilka sekund po czym
siła hamowania zaczęła szybko spadać do +/- 1/3.
To ja sobie teraz tak poteoretyzuję, jeżeli mogę: czemu jeszcze nikt nie
pokusił się o spłodzenie piasty (przedniej) z dwustronnym mocowaniem
tarczy
oraz widelca z dwoma mocowaniami? Czy takie rozwiązanie będzie _znacznie_
skuteczniejsze?
http://www.headbike.com/gallery/large/Head-DH-bicycle.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v136/Keener/36/P1020498.jpg
pomoże do momentu zablokowania koła. Potem bedzie 'jak zawsze'.
Zapewne ABS też juz zastosowano.... ;)
A gdyby zastosować mechanizm usiłujący nadać kołu wsteczną rotację
względem widelca....? ;-)
No problem: http://farm1.static.flickr.com/71/189231785_2548f92367.jpg?v=0
Ale czynnik ludzki i tak moze zadzialac:
http://library.christchurch.org.nz/Heritage/Photos/Disc1/IMG0072.jpg
--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"A properly shaped leather saddle is an excellent
choice for the high-mileage rider who doesn't mind
the fact that it is a bit heavier than a plastic saddle."
Sheldon Brown: 1944 - 2008
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
|
|
|
Data: 2010-05-04 16:54:06 |
Autor: MichałG |
Fading tarczówek |
Rowerex pisze:
On 4 Maj, 15:37, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
Coaster pisze:> Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Wojek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Okazało się że mój Avid Juicy 3 wystarczył na kilka sekund po czym
siła hamowania zaczęła szybko spadać do +/- 1/3.
To ja sobie teraz tak poteoretyzuję, jeżeli mogę: czemu jeszcze nikt nie
pokusił się o spłodzenie piasty (przedniej) z dwustronnym mocowaniem
tarczy
oraz widelca z dwoma mocowaniami? Czy takie rozwiązanie będzie _znacznie_
skuteczniejsze?
http://www.headbike.com/gallery/large/Head-DH-bicycle.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v136/Keener/36/P1020498.jpg
pomoże do momentu zablokowania koła. Potem bedzie 'jak zawsze'.
Zapewne ABS też juz zastosowano.... ;)
A gdyby zastosować mechanizm usiłujący nadać kołu wsteczną rotację
względem widelca....? ;-)
to sie nazywa bieg wsteczny. W dwukołowym rowerze raczej mało użyteczny;)
Pozdr.
Michał
|
|
Data: 2010-05-04 16:59:56 |
Autor: Coaster |
Fading tarczówek |
MichałG wrote:
Rowerex pisze:
On 4 Maj, 15:37, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
Coaster pisze:> Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Wojek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Okazało się że mój Avid Juicy 3 wystarczył na kilka sekund po czym
siła hamowania zaczęła szybko spadać do +/- 1/3.
To ja sobie teraz tak poteoretyzuję, jeżeli mogę: czemu jeszcze nikt nie
pokusił się o spłodzenie piasty (przedniej) z dwustronnym mocowaniem
tarczy
oraz widelca z dwoma mocowaniami? Czy takie rozwiązanie będzie _znacznie_
skuteczniejsze?
http://www.headbike.com/gallery/large/Head-DH-bicycle.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v136/Keener/36/P1020498.jpg
pomoże do momentu zablokowania koła. Potem bedzie 'jak zawsze'.
Zapewne ABS też juz zastosowano.... ;)
A gdyby zastosować mechanizm usiłujący nadać kołu wsteczną rotację
względem widelca....? ;-)
to sie nazywa bieg wsteczny. W dwukołowym rowerze raczej mało użyteczny;)
Doprawdy? http://tinyurl.com/39sd7aa
;-)
--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"A properly shaped leather saddle is an excellent
choice for the high-mileage rider who doesn't mind
the fact that it is a bit heavier than a plastic saddle."
Sheldon Brown: 1944 - 2008
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
|
|
|
Data: 2010-05-04 17:14:40 |
Autor: MichałG |
Fading tarczówek |
Coaster pisze:
MichałG wrote:
Rowerex pisze:
On 4 Maj, 15:37, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
Coaster pisze:> Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Wojek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Okazało się że mój Avid Juicy 3 wystarczył na kilka sekund po czym
siła hamowania zaczęła szybko spadać do +/- 1/3.
To ja sobie teraz tak poteoretyzuję, jeżeli mogę: czemu jeszcze nikt nie
pokusił się o spłodzenie piasty (przedniej) z dwustronnym mocowaniem
tarczy
oraz widelca z dwoma mocowaniami? Czy takie rozwiązanie będzie _znacznie_
skuteczniejsze?
http://www.headbike.com/gallery/large/Head-DH-bicycle.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v136/Keener/36/P1020498.jpg
pomoże do momentu zablokowania koła. Potem bedzie 'jak zawsze'.
Zapewne ABS też juz zastosowano.... ;)
A gdyby zastosować mechanizm usiłujący nadać kołu wsteczną rotację
względem widelca....? ;-)
to sie nazywa bieg wsteczny. W dwukołowym rowerze raczej mało użyteczny;)
Doprawdy? http://tinyurl.com/39sd7aa
;-)
jak również i w cyrku.. ;)
ile GB ma Twoje archiwum fotek i linków?? :0
Miłego dnia
Michał
|
|
|
Data: 2010-05-04 23:39:25 |
Autor: Coaster |
Fading tarczówek |
MichałG wrote:
Coaster pisze:
MichałG wrote:
Rowerex pisze:
On 4 Maj, 15:37, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
Coaster pisze:> Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Wojek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Okazało się że mój Avid Juicy 3 wystarczył na kilka sekund po czym
siła hamowania zaczęła szybko spadać do +/- 1/3.
To ja sobie teraz tak poteoretyzuję, jeżeli mogę: czemu jeszcze nikt nie
pokusił się o spłodzenie piasty (przedniej) z dwustronnym mocowaniem
tarczy
oraz widelca z dwoma mocowaniami? Czy takie rozwiązanie będzie _znacznie_
skuteczniejsze?
http://www.headbike.com/gallery/large/Head-DH-bicycle.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v136/Keener/36/P1020498.jpg
pomoże do momentu zablokowania koła. Potem bedzie 'jak zawsze'.
Zapewne ABS też juz zastosowano.... ;)
A gdyby zastosować mechanizm usiłujący nadać kołu wsteczną rotację
względem widelca....? ;-)
to sie nazywa bieg wsteczny. W dwukołowym rowerze raczej mało użyteczny;)
Doprawdy? http://tinyurl.com/39sd7aa
;-)
jak również i w cyrku.. ;)
ile GB ma Twoje archiwum fotek i linków?? :0
Archiwum? Hmm, wystarczy kiladziesiat sekund, Google i wlasciwe slowo-klucz ;-) Wszystko juz bylo albo bedzie.
Natomiast w przegladarce www pod haslem _rowery_ mam na razie 377 ciekawych 'bokmarkow'.
--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"Gdy przyspieszasz na plaskim i lapiesz sie na tym,
ze stajesz na pedalach, to oznaka, ze masz zbyt wysokie
przelozenie lub zbyt nisko umieszcone siodlo."
Sheldon Brown: 1944 - 2008
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
|
|
|
Data: 2010-05-04 07:53:19 |
Autor: Rowerex |
Fading tarczówek |
On 4 Maj, 15:37, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
pomoże do momentu zablokowania koła. Potem bedzie 'jak zawsze'.
Zapewne ABS też juz zastosowano.... ;)
Przypomniał mi się filmik:
http://fishki.net/comment.php?id=31808
To dopiero jest fading ;-)
Pozdr-
-Rowerex
|
|
Data: 2010-05-04 22:27:09 |
Autor: kosik |
Fading tarczówek |
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1w9b7qfdiuts7.dlgpedaluje.ile.moze...
To ja sobie teraz tak poteoretyzuję, jeżeli mogę: czemu jeszcze nikt nie
pokusił się o spłodzenie piasty (przedniej) z dwustronnym mocowaniem tarczy
oraz widelca z dwoma mocowaniami? Czy takie rozwiązanie będzie _znacznie_
skuteczniejsze?
Mało widziałeś :) Gatorbrake robi hamulce o dwóch zaciskach i każdy po 8 tłoczków. A w Marzocchi Bomber Z1 z 97 roku były dwa adaptery pod tarcze.
Pozdrawiam
kosik
|
|
Data: 2010-05-05 08:41:37 |
Autor: kml |
Fading tarczówek |
Użytkownik "kosik" <kosik77@interia.pl> napisał w wiadomości news:hrpvua$567$1news.onet.pl...
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1w9b7qfdiuts7.dlgpedaluje.ile.moze...
To ja sobie teraz tak poteoretyzuję, jeżeli mogę: czemu jeszcze nikt nie
pokusił się o spłodzenie piasty (przedniej) z dwustronnym mocowaniem tarczy
oraz widelca z dwoma mocowaniami? Czy takie rozwiązanie będzie _znacznie_
skuteczniejsze?
Mało widziałeś :) Gatorbrake robi hamulce o dwóch zaciskach i każdy po 8 tłoczków. A w Marzocchi Bomber Z1 z 97 roku były dwa adaptery pod tarcze.
A ile razy widziałeś na żywca w rowerze takie coś? :) Ja ani razu. IMO nie ma sensu dublować tarcz etc. Lepiej kupić mocniejszy hamulec. Jeżeli komus mocy brakuje to zawsze może sobie zapodać Gustawa M tyle, że nie wiadomo czy golenie go wytrzymają :D
--
pozdrawiam
kml
http://endurorider.pl Beskidy na rowerze.
Last update 26/04/2010 Avid Bleed Kit vs. home made Avid Bleed Kit
|
|