Fading tarczĂłwek

Data: 2010-05-04 16:01:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Fading tarczĂłwek
Wojek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Okazało się że mój Avid Juicy 3 wystarczył na kilka sekund po czym siła hamowania zaczęła szybko spadać do +/- 1/3.

To ja sobie teraz tak poteoretyzuję, jeżeli mogę: czemu jeszcze nikt nie
pokusił się o spłodzenie piasty (przedniej) z dwustronnym mocowaniem tarczy
oraz widelca z dwoma mocowaniami? Czy takie rozwiązanie będzie _znacznie_
skuteczniejsze? --

Data: 2010-05-04 16:18:06
Autor: Coaster
Fading tarczówek

http://www.headbike.com/gallery/large/Head-DH-bicycle.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v136/Keener/36/P1020498.jpg

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-05-04 16:37:49
Autor: MichałG
Fading tarczówek
Coaster pisze:
[...]

pomoże do momentu zablokowania koła. Potem bedzie 'jak zawsze'.
Zapewne ABS też juz zastosowano.... ;)

M.

Data: 2010-05-04 07:49:06
Autor: Rowerex
Fading tarczówek
On 4 Maj, 15:37, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
Coaster pisze:> Marek 'marcus075' Karweta wrote:

> [...]
>http://img.photobucket.com/albums/v136/Keener/36/P1020498.jpg

pomoże do momentu zablokowania koła. Potem bedzie 'jak zawsze'.

A gdyby zastosować mechanizm usiłujący nadać kołu wsteczną rotację
względem widelca....? ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-05-04 16:53:20
Autor: Coaster
Fading tarczówek
Rowerex wrote:
[...]

No problem: http://farm1.static.flickr.com/71/189231785_2548f92367.jpg?v=0

Ale czynnik ludzki i tak moze zadzialac:
http://library.christchurch.org.nz/Heritage/Photos/Disc1/IMG0072.jpg

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-05-04 16:54:06
Autor: MichałG
Fading tarczówek
Rowerex pisze:
[...]

to sie nazywa bieg wsteczny. W dwukołowym rowerze raczej mało użyteczny;)

Pozdr.
Michał

Data: 2010-05-04 16:59:56
Autor: Coaster
Fading tarczówek
MichałG wrote:
Rowerex pisze:
[...]

Doprawdy? http://tinyurl.com/39sd7aa
;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-05-04 17:14:40
Autor: MichałG
Fading tarczówek
Coaster pisze:
MichałG wrote:
Rowerex pisze:
[...]

jak również i w cyrku.. ;)

ile GB ma Twoje archiwum fotek i linków?? :0

Miłego dnia
Michał

Data: 2010-05-04 23:39:25
Autor: Coaster
Fading tarczówek
MichałG wrote:
Coaster pisze:
MichałG wrote:
Rowerex pisze:
[...]

Archiwum? Hmm, wystarczy kiladziesiat sekund, Google i wlasciwe slowo-klucz ;-) Wszystko juz bylo albo bedzie.
Natomiast w przegladarce www pod haslem _rowery_ mam na razie 377 ciekawych 'bokmarkow'.

--
PoZdR
"Gdy przyspieszasz na plaskim i lapiesz sie na tym,

Data: 2010-05-04 07:53:19
Autor: Rowerex
Fading tarczówek
On 4 Maj, 15:37, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:

pomoże do momentu zablokowania koła. Potem bedzie 'jak zawsze'.
Zapewne ABS też juz zastosowano.... ;)

Przypomniał mi się filmik:

http://fishki.net/comment.php?id=31808

To dopiero jest fading ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-05-04 22:27:09
Autor: kosik
Fading tarczówek

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1w9b7qfdiuts7.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Mało widziałeś :) Gatorbrake robi hamulce o dwóch zaciskach i każdy po 8 tłoczków. A w Marzocchi Bomber Z1 z 97 roku były dwa adaptery pod tarcze.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2010-05-05 08:41:37
Autor: kml
Fading tarczówek

Użytkownik "kosik" <kosik77@interia.pl> napisał w wiadomości news:hrpvua$567$1news.onet.pl...

[...]

A ile razy widziałeś na żywca w rowerze takie coś? :) Ja ani razu. IMO nie ma sensu dublować tarcz etc. Lepiej kupić mocniejszy hamulec. Jeżeli komus mocy brakuje to zawsze może sobie zapodać Gustawa M tyle, że nie wiadomo czy golenie go wytrzymają :D

kml
Last update 26/04/2010 Avid Bleed Kit vs. home made Avid Bleed Kit

Fading tarczĂłwek