F±fara, WSI, Minister Czernek z PIS i Fundacja Miło¶ników Raf Koralowych

Data: 2021-03-11 09:07:02
Autor: TRÓJKˇTNY SZMALCOWNIK
F±fara, WSI, Minister Czernek z PIS i Fundacja Miło¶ników Raf Koralowych
No nie żartuję.

O skurwielu F±farze z WSI jest w innym w±tku, to już nie chce mi się pisać.
Ale warto spojrzeć na t± stronę, https://rejestr.io/krs/280471/fundacja-milosnikow-raf-koralowych

bo F±fara wypłyn±ł w Fundacji Miło¶ników Raf Koralowych...

Organem sprawuj±cym władzę nad Fundacj± jest Minister Edukacji Narodowej, czyli ostatnio Czernek z PISu. A PIS z kolei hojnie rozdaje z państwowego skarbca...

Na co wydaje Minister Czernek?

Najbardziej mi się podoba to sformułowanie:
"propagowanie metod oceanoterapii w rehabilitacji i resocjalizacji"...

Jebał ich Pies

Data: 2021-03-11 10:14:00
Autor: Windows & Glass
F±fara, WSI, Minister Czernek z PIS i Fundacja Miło¶ników Raf Koralowych
Jak dostaniesz hemoroidów, to jedyne co ci może pomóc, to cykl nurkowań z terapeut± z Fundacji, na Malediwach albo Papui,
finansowane przez MEN.

Też tak to pachnie.

WINDOWS OS

F±fara, WSI, Minister Czernek z PIS i Fundacja Miło¶ników Raf Koralowych