Fajna charakterystyka panny Portman autorstwa Gazety Wyborczej...

Data: 2009-06-14 10:45:40
Autor: Tzva Adonai
Fajna charakterystyka panny Portman autorstwa Gazety Wyborczej...
.... krótka i bardzo konkretna..

***

W jej żyłach płynie krew polska, niemiecka, rumuńska, austriacka i
rosyjska. Urodziła się w Jerozolimie. Uchodziła za dziwoląga, ponieważ
uwielbiała szkołę, zwłaszcza matematykę, bo "daje konkretne
odpowiedzi". Mówi po hebrajsku, angielsku, japońsku, chińsku i
francusku. Skończyła Harvard. Jest wegetarianką - gdy na jednej z
konferencji medycznych (jej ojciec jest lekarzem) zobaczyła
eksperyment na kurczaku, postanowiła, że nie tknie mięsa.

http://wyborcza.pl/1,90539,6691894,Natalie_Portman.html

Data: 2009-06-14 19:49:25
Autor: Tzva Adonai
Fajna charakterystyka panny Portman autorstwa Gazety Wyborczej...
eksperyment na kurczaku, postanowiła, że nie tknie mięsa.

Kobieta idealna.. Moja platoniczna królewna... Gdyby nie ten ćwok Adi, to
przyszłaby na świat w Polsce i byłaby dziś moją żoną...

Data: 2009-06-14 19:53:29
Autor: raff
[...]

A siostra nie mogla ci loda zrobic ? Byloby taniej.

A tak wszystko zostanie w rodzinie. I tak jestescie pokreceni, to chow wsobny wam nie grozi.

R.

Data: 2009-06-14 19:54:18
Autor: Tzva Adonai
Fajna charakterystyka panny Portman autorstwa Gazety Wyborczej...
Kobieta idealna.. Moja platoniczna królewna... Gdyby nie ten ćwok Adi, to
przyszłaby na świat w Polsce i byłaby dziś moją żoną...

A tak oboje cierpimy z powodu samotności tysiące kilometrów od siebie...

--

Fajna charakterystyka panny Portman autorstwa Gazety Wyborczej...