Fajna jest ta grupa ( to forum)

Data: 2009-05-08 04:51:50
Autor:
Fajna jest ta grupa ( to forum)
CTP VENTURI venturi@o2.pl <adambigboss@poczta.onet.pl> napisał(a):
Żebym wiedział to pewnie bym się targował o cenę, a może deszcz jako gratis , to już siedzę cicho, ale reklamacje zawsze można złożyć, prawda???

Mój synek odbył pierwsze nurkowanie w jeziorze Wuksniki, oglądał deszcz od spodu.
Jednemu wystarczają takie doznania, inny musi osikać pastucha elektrycznego
(działającego).

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-08 07:40:40
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Fajna jest ta grupa ( to forum)
> [...]

spodu.
Jednemu wystarczają takie doznania, inny musi osikać pastucha elektrycznego

Ładny widok , jak na nurkowanie w jeziorze to jeden z piękniejszych .

Gratulacje dla syna Pozdrawiam

Adam

--

Fajna jest ta grupa ( to forum)