Fajna jest ta grupa ( to forum)

Data: 2009-05-08 16:10:23
Autor: Titus Atomicus
Fajna jest ta grupa ( to forum)
In article <653d.000004cb.4a0360ce@newsgate.onet.pl>,
 "CTP VENTURI venturi@o2.pl" <adambigboss@poczta.onet.pl> wrote:

[...]
Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania w Dahab/Egipt na urlopie w Polsce

Jesli rzeczywiscie jestes instruktorem, to nie masz pojecia o PR, niestety.
Twoje zenujace teksty raczej nie przysporza cie klientow.

TA

Data: 2009-05-08 16:20:15
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Fajna jest ta grupa ( to forum)
> [...]

Jesli rzeczywiscie jestes instruktorem, to nie masz pojecia o PR, niestety.
Twoje zenujace teksty raczej nie przysporza cie klientow.

A wiesz gdzie mam Ciebie i Twoje PR . Właśnie tam.

Ja juz nic nie muszę, tylko moge o ile chce . To jest istotna różnica miedzy nami.

NIe martw sie o mnie. Ja też sie nie martwię . A najmniej o klientów.

A.

Data: 2009-05-08 17:46:11
Autor: Titus Atomicus
Fajna jest ta grupa ( to forum)
In article <653d.0000056b.4a043f9f@newsgate.onet.pl>,
 "CTP VENTURI venturi@o2.pl" <adambigboss@poczta.onet.pl> wrote:

> Twoje zenujace teksty raczej nie przysporza cie klientow.

A wiesz gdzie mam Ciebie i Twoje PR . Właśnie tam.

A wiesz gdzie ja mam to gdzie ty to masz?

Nie zgadniesz.
Od teraz mam to w KF.

Zakalo polskich intruktorow...

TA

Data: 2009-05-08 19:22:02
Autor: Haw
Fajna jest ta grupa ( to forum)
CTP VENTURI venturi@o2.pl pisze:
[..]

Ja też sie nie martwię . A najmniej o klientów.

A.

W to akurat nie wątpimy. ROTFL.

Haw.

Data: 2009-05-08 19:23:34
Autor: krokodyl73
Fajna jest ta grupa ( to forum)
Dnia 08-05-2009 o 19:22:02 Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):

CTP VENTURI venturi@o2.pl pisze:
[..]

Ja też sie nie martwię . A najmniej o klientów.

A.

Co za pajac..

Fajna jest ta grupa ( to forum)