Fajna klawiatura z podswietlanymi klawiszami

Data: 2010-07-20 01:13:19
Autor: Przemysław Ryk
Fajna klawiatura z podswietlanymi klawiszami
Dnia Thu, 15 Jul 2010 00:41:27 +0200, raviz napisał(a):

Witam,
Jakie sa Wasze typy klawiatury z podswietlanymi klawiszami? Przejrzalem allegro, ciezko sie na cos zdecydowac. Z sentymentu biore pod uwage Logitecha, za kazdym razem ich sprzet okazywal sie solidnie wykonany.
Nie ma jednak modelu, ktory w pelni mi odpowiadal.
(ciach...)

Zanabyłem kiedyś Logitecha G11. Podświetlenie, dodatkowe przyciski, układ i
skok klawiszy - przypasowała mi na tyle mocno, że niedługo później taką samą
kupiłem do pracy. Zastanawiam się teraz, czy przypadkiem jednej sztuki na
zapas nie kupić...

Jedna, jedyna, wk****ająca mnie kwestia - co za debil wpadł na pomysł, żeby
porty USB pracowały w standardzie 1.1, to naprawdę nie wiem...

[ Bądź uczynny, pomagaj innym... a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to, co  ]
[ dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem.      (demotywatory.pl) ]

Data: 2010-07-20 15:05:33
Autor: Saiko Kila
Fajna klawiatura z podswietlanymi klawiszami
Proces Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> zwrócił błąd:

[...]

Może warto. W mojej się po roku czy dwóch trochę kilka klawiszy popsuło,
przestają czasem kontaktować.

Jedna, jedyna, wk****ająca mnie kwestia - co za debil wpadł na pomysł, żeby
porty USB pracowały w standardzie 1.1, to naprawdę nie wiem...

Jeden z powodów dla których nabyłem G19... (Drugi to możliwość zmiany
kolorów) Wszystkie podświetlane klawiatury dla graczy które znam mają
USB 1.1 (jeśli w ogóle mają USB), z wyjątkiem G19. Dodatkowo większość
klawiatur które ma USB 2.0 nie ma zasilania, co powoduje że są takim
sobie hubem.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2010-07-20 20:10:43
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Tue, 20 Jul 2010 15:05:33 +0200, Saiko Kila napisał(a):

[...]

Moja katowana intensywnie już prawie rok. Na razie odpukać żadnych
problemów.

[...]

To niebieskie podświetlenie w G11 mi akurat bardzo odpowiada. Poza tym - G19
ma o 6 dodatkowych przycisków mniej - tak się składa, że te wykorzystuję
intensywnie.

[...]

Wiesz - tego potrzebowałbym tylko i wyłącznie do wpięcia pendrive'a,
telefonu czy kalibratora. Do bardziej obciążających prądowo zadań mam
wyciągniętego huba.

[ Starzec i pijany są po dwakroć jak dzieci.                      (Platon) ]

Data: 2010-07-20 21:11:06
Autor: Saiko Kila
[...]

Wtedy to było z dnia na dzień a nic nie piłem :) Później ustąpiło, ale
jeszcze wróciło i na razie klawa leżakuje.

[...]

Oh, w porównaniu do G11 to G19 ma jeszcze trochę wad. Nigdy nie
nauczyłem się na niej tak dobrze pisać jak na G11, może dlatego że pasek
funkcyjnych z lewej jest innej szerokości, a może dlatego że w ogóle
klawisze są innej szerokości (cała G19 jest mniejsze niż G11 w każdym
wymiarze, może to akurat nie wada ale różnica). Często mam takie
percepcyjne przesunięcie o jeden klawisz w lewo czy coś.

--
Saiko Kila
"It was a hot sunny day with almost no wind, and I sat in the sun and

Data: 2010-07-20 21:40:43
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Tue, 20 Jul 2010 21:11:06 +0200, Saiko Kila napisał(a):

Moja katowana intensywnie już prawie rok. Na razie odpukać żadnych
problemów.

Wtedy to było z dnia na dzień a nic nie piłem :) Później ustąpiło, ale
jeszcze wróciło i na razie klawa leżakuje.

A to można inaczej klawiatury używać, niż dzień w dzień (pomijając urlop)?
;D

[...]

Serio przyciski są innej wielkości? Bo patrząc po zdjęciach, to właśnie G11
ma przesunięty ESC i kolejne funkcyjne...
http://www.geeky-gadgets.com/wp-content/uploads/2009/01/logitech-g19-keyboard1.jpg
http://images.bit-tech.net/content_images/2007/06/logitech_g11/b10.jpg

Ale w sumie... Może jednak zanabyć jeszcze jedną na zapas... Tak się
przyzwyczaiłem, i tak mi przypasowała, że ciężko będzie znaleźć teraz coś
równie miłego w użyciu (zwłaszcza, że myślę od razu o dwóch stanowiskach).

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]

Fajna klawiatura z podswietlanymi klawiszami