Fajna mapka rowerowa (in statu nascendi)

Data: 2016-04-03 15:00:40
Autor: ivo.andric
Fajna mapka rowerowa (in statu nascendi)
rmikke wrote:

A, jakbyście mieli uwagi co do sposobu wyświetlania
różnych rzeczy, mogę przekazywać autorowi.

Na greenvelo chetnie bym widzial zaznaczenie MOR

Data: 2016-04-04 09:52:10
Autor: rmikke
W dniu niedziela, 3 kwietnia 2016 15:00:44 UTC+2 użytkownik ivo.andric napisał:
rmikke wrote:

> A, jakbyście mieli uwagi co do sposobu wyświetlania
> różnych rzeczy, mogę przekazywać autorowi.

Na greenvelo chetnie bym widzial zaznaczenie MOR

A MOR to jakieś Miejsce Odpoczynku Rowerzystów?

Data: 2016-04-04 19:31:54
Autor: Leszek Karlik
Fajna mapka rowerowa (in statu nascendi)
On Mon, 04 Apr 2016 18:52:10 +0200, rmikke <spamcatch@mailinator.com>  wrote:

[...]
> A, jakbyście mieli uwagi co do sposobu wyświetlania
> różnych rzeczy, mogę przekazywać autorowi.
Na greenvelo chetnie bym widzial zaznaczenie MOR
A MOR to jakieś Miejsce Odpoczynku Rowerzystów?

Tak, są toalety, miejsca do przypięcia rowerów, stoliki
żeby sobie zjeść jedzenie po ludzku, przyjemna sprawa. :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
http://leslie.hell.pl/

Data: 2016-04-04 10:39:28
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 4 kwietnia 2016 19:32:08 UTC+2 użytkownik Leszek Karlik napisał:
> [...]

Tak, są toalety, miejsca do przypięcia rowerów, stoliki
żeby sobie zjeść jedzenie po ludzku, przyjemna sprawa. :-)

Pewnie da się pokazać... o ile ktoś już wrzucił lokalizacje do bazy.

Fajna mapka rowerowa (in statu nascendi)