Fajna rama 29er

Data: 2015-05-28 20:25:51
Autor: atm
Fajna rama 29er
Rozgladam sie za rama 29er w rozmiarze 20-21", alu, kwota do 1600zl
Suport wkrecany, glowka taperowana, preferowana srednica sztycy 31.6.
Jest Author Instinct...ale jakos nie jestem przekonany:
http://allegro.pl/author-rama-rowerowa-mtb-instinct-29-19-stery-i5366159113.html
Duzo bardziej podoba mi sie ten KTM, pomimo udziwnionego haka, z ktorego zdobyciem pewnie nie bedzie zbyt latwo:
http://www.amlacherhof.at/ktm/images/product_images/original_images/ktm_race_1.jpg
Ogolnie nie jest zbyt latwo o zdobycie ramy innej niz Accent i Author.
Bylbym wdzieczny za namiary.

Data: 2015-05-28 12:38:19
Autor: Ignac
Fajna rama 29er
W dniu czwartek, 28 maja 2015 20:25:59 UTC+2 użytkownik atm napisał:

glowka taperowana

Ale skąd tu udziwnienie, czyżby ze względu na wagę sterów.
Znalazłem coś normalnego do wyboru, waga pierwszej jest interesująca:
http://allegro.pl/rama-29er-kellys-tnt-50-21-madbike-sz-n-2013-i5037442206.html
http://www.bikecenter.pl/p16931,cube-attention-29-rama-mtb-grey-n-black-n-blue.html
http://www.bikecenter.pl/p16270,biria-hydroform-mtb-rama-29-czarny-matowy.html
I masz taperowaną główkę, ale 19 lub 23:
http://allegro.pl/cube-reaction-pro-29-29-er-rama-mtb-23-cali-i5370380903.html

Data: 2015-05-28 12:52:07
Autor: Ignac
Fajna rama 29er

Jakby ci było jeszcze mało, to proszę:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=16447&us_id=40444318

Data: 2015-05-28 22:19:04
Autor: atm
Fajna rama 29er
On 2015-05-28 21:52, Ignac wrote:

Jakby ci było jeszcze mało, to proszę:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?id=16447&us_id=40444318

Allegro przegladalem juz kilka razy, niestety obecnie nie ma tam zbyt wiele ram, ktore spelniaja powyzsze warunki, nie wspominajac juz o rozmiarze. Dlatego wlasnie pytalem na grupie, ze byc moze ktorys sklep nie pojawia sie na gorze wynikow wyszukiwan w Google lub tez nie wystawia calego asortymentu na stronie.

Data: 2015-05-29 01:17:33
Autor: Ignac
Fajna rama 29er

http://www.cyklotur.com/ramy-rowerowe/mtb-sztywne/29-cali/p,rama-primal-29-szaro-czarna-r-l-19-dartmoor,271303.html?skad=ceneo

http://www.cyklotur.com/ramy-rowerowe/mtb-sztywne/29-cali/p,rama-primal-29-szaro-czarna-r-l-19-dartmoor,271303.html?skad=ceneo

Nowość 2014, taperowana, z BSA, możliwa opona ponad normę.

Data: 2015-05-29 01:20:26
Autor: Ignac
Fajna rama 29er
W dniu piątek, 29 maja 2015 10:17:35 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
> [...]

Nowość 2014, taperowana, z BSA, możliwa opona ponad normę.

Druga,czerwona miała być:

http://www.cyklotur.com/ramy-rowerowe/mtb-sztywne/29-cali/p,rama-primal-29-czerwono-czarna-r-l-19-dartmoor,271284.html?skad=ceneo

Data: 2015-05-29 20:03:24
Autor: atm
Fajna rama 29er
On 2015-05-29 10:20, Ignac wrote:
[...]

No i rozmiar L to tylko 19" czyli krotka rura do typowego XC reszta zas normalnej dlugosci.

Data: 2015-05-29 20:02:08
Autor: atm
Fajna rama 29er
On 2015-05-29 10:17, Ignac wrote:
[...]

Dzieki, widzialem. Specyficzna geometria enduro, z tego tez zapewne waga wyzsza niz standardowa rama alu.

Data: 2015-05-28 22:16:40
Autor: atm
Fajna rama 29er
On 2015-05-28 21:38, Ignac wrote:
W dniu czwartek, 28 maja 2015 20:25:59 UTC+2 użytkownik atm napisał:

glowka taperowana

Ale skąd tu udziwnienie, czyżby ze względu na wagę sterów.

Mam taki amortyzator, zatem tapered jest must have :]

[...]

Ta rama wyglada interesujaco, jedyny mankament z mojego punktu widzenia to suport Press Fit.

Data: 2015-05-28 22:53:32
Autor: ToMasz
Fajna rama 29er
W dniu 28.05.2015 o 20:25, atm pisze:
Rozgladam sie za rama 29er w rozmiarze 20-21",
potwornie wielka, klejnoty sobie obijesz
alu, kwota do 1600zl
za ramę czy rower?

kolega ma taką:
http://www.domenasportowa.pl/pol_pl_Rower-MTB-Eurobike-Reaction-29er-- 27861_1.jpg

nadawała by się czy nawet nie pytać?

ToMasz

Data: 2015-05-28 23:40:47
Autor: atm
Fajna rama 29er
On 2015-05-28 22:53, ToMasz wrote:
[...]

Dzieki za info. Niestety tradycyjne stery no i pivoty, przynajmniej na zdjeciu.

Data: 2015-05-29 08:38:24
Autor: Marek
Fajna rama 29er
[...]

Witam,
Mam 195cm wzrostu i ujeżdżam takiego Atuhora Instinct 21" z forkiem Rockshok Reba 100mm i ostrzegam ... jest szybka, nie lubi wolnej jazdy jak na 29". Do tego zaskakująco zwrotna, łatwo prowadzi się w zakrętach.
Mi udało się nabyć używkę prawie nówkę ale zastrzeżeń po prawie roku brak.
W tej cenie udała się czechom fajna rama, śmiało polecam.
Jeździłem wcześniej na 29erach: KTM, Intense, Kona.
Pozdrawiam
Marek

Data: 2015-05-29 20:08:02
Autor: atm
Fajna rama 29er
On 2015-05-29 17:38, Marek wrote:
[...]

Dzieki za info. Jak oceniasz jej wielkosc? Mam 192cm i lubie dosc turystyczna pozycje.Poki nie mam roweru zlozonego nie mam mozliwosci
ocenienia jak na pozycje wplynie nieprzycieta rura sterowa (zapewne podniesie kierownice oraz przez swoja dlugosc cofnie calosc w strone kierowcy). Na chwile obecna ta rama jest najrosadniejszym wyborem, wciaz
jednak rozgladam sie za czyms ciekawszym nawet nie od strony technicznej a wizualnej/marki. Jak z kolorem karoserii, fajnie miec metalik i swoj ulubiony kolor.

Data: 2015-05-29 20:25:59
Autor: atm
Fajna rama 29er
On 2015-05-29 17:38, Marek wrote:
[...]

Jaki typ suportu jest w tej ramie: Press Fit czy wkrecany? W opisie znalazlem jedynie Shimano Deore.

Data: 2015-05-30 12:06:41
Autor: Ignac
Fajna rama 29er
W dniu czwartek, 28 maja 2015 20:25:59 UTC+2 użytkownik atm napisał:

Ogolnie nie jest zbyt latwo o zdobycie ramy innej niz Accent i Author.
Bylbym wdzieczny za namiary.

Ale nad promocją przynajmniej bym się zastanowił,rozmiary,kolory do wyboru:

http://rowertour.com/category/czesci-rowerowe-ramy-rowerowe-ramy-29

Data: 2015-05-31 13:23:20
Autor: atm
Fajna rama 29er
On 2015-05-30 21:06, Ignac wrote:
[...]

Tak, to jest opcja :]

Swoja droga ciekaw jestem skad sie bierze taki rozrzut cenowy w ramach alu: Accent kosztuje ok 500zl natomiast rama Cannondale czy innej znanej firmy potrafi koszotowa 1500zl i wiecej. Cena czesto nie przeklada sie na wage. Czy to tylko podatek od nalepki?

Data: 2015-05-31 07:50:41
Autor: Ignac
Fajna rama 29er
W dniu niedziela, 31 maja 2015 13:23:24 UTC+2 użytkownik atm napisał:

Tak, to jest opcja :]

Ja nigdy się nie przypalam na zakup, ale w ten sposób nabyłem swoją
ramę Kellys 28 za 300 pln, nówka nie śmigana, bo z 2 letnią gwarancją.
Kupiłem choćby kiedyś na podmiankę, ale przyszło mi do głowy złożenie
nowego crossa.
Może z tymi Accentami warto jeszcze poczekać, zwłaszcza jeśli nie masz
prasji, niemniej promocja jest istotna.

[...]

Sądzę, że tak. Ale to również siła nabywcza pieniądza kształtuje cenę, a nie koszty produkcji. Możesz do innych, co mają te ramy zaproponować np. 500 pln.
Nie byłbym zdziwiony gdybyś kupił.

Fajna rama 29er