Fajna skrobaczka

Data: 2012-02-15 17:58:23
Autor: Jacek
Fajna skrobaczka
Kupiłem skrobaczkę "Murska" made in Finland (jedyne 9 nowych polskich guldenów) i jestem pod wrażeniem.
Naprawdę skrobie do czysta. Ma jedną powierzchnię metalową i to właśnie jej zasługa. Na razie nie stwierdziłem, żeby na szybie powstawały jakieś rysy, chociaż na początku miałem wątpliwości.
Trzeba za to uważać na lakier, bo łatwo zarysować.
Polecam na zimę.
Jacek
PS
tu pierwszy z brzegu filmik z tą skrobaczką
http://www.youtube.com/watch?v=TFaXUBR-8xc

Data: 2012-02-15 18:08:52
Autor: szufla
Fajna skrobaczka
Trzeba za to uważać na lakier, bo łatwo zarysować.
Polecam na zimę.
Jacek

Mosiezna skrobaczke to kupilem w oszolomie ze 3 lata temu za 6 zeta, a lakier to rownie szybko i plastikowa porysujesz.

sz.

Data: 2012-02-15 18:37:02
Autor: krzyniem
Fajna skrobaczka
W dniu 2012-02-15 17:58, Jacek pisze:
[...]

Wiele lat temu odkrył to mój ojciec. Potem długo nie mogliśmy takiej znaleźć, aż tu od paru lat pojawiły się na allegro i innej nie chcę.

--
krzyniem
kn[usunto]post.pl

Data: 2012-02-15 21:04:05
Autor: lamia
Fajna skrobaczka
jej zasługa. Na razie nie stwierdziłem, żeby na szybie powstawały jakieś rysy, chociaż na początku miałem wątpliwości.

zawsze mnie dziwiła niedoskonałość skrobaczek - jak dla mnie mnie to wszystkie są za małe i z niewłaściwego materiału. I pełno tego badziewia.

Może ta skrobaczka jest lepsza 'niż inne' - acz to tuaj to na moje oko jest chyba w okolicach zera oC (?) -(śnieg się lepi no i widać strużkę wody - taki lód to ja mogę ochuchać ;) a nie skuwać

Data: 2012-02-15 22:27:31
Autor: Mikolaj Jopczynski
Fajna skrobaczka
W dniu 2012-02-15 21:04, lamia pisze:
[...]

Polecam te duze, ktore byly swego czasu na bp.

Zarowno odgarnianie sniegu jak i drapanie to bajka.

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-02-16 09:57:22
Autor: Jacek
Fajna skrobaczka
W dniu 2012-02-15 21:04, lamia pisze:

Może ta skrobaczka jest lepsza 'niż inne' - acz to tuaj to na moje oko
jest chyba w okolicach zera oC (?) -(śnieg się lepi no i widać strużkę
wody - taki lód to ja mogę ochuchać ;)
Nie wiem w jakiej temperaturze ktoś robił ten filmik - zamieściłem go jako przykład.
Wiem za to, że ta skrobaczka u mnie sprawdziła się w czasie największych tegorocznych mrozów (u nas - 23 st).
Co do odmrażaczy w płynie, to nie będę ich tu chwalił, bo:
1. na grubszą warstwę lodu na szybie się nie nadają
2. jak już z szyby odparuje alkohol, glikol, czy co tam jest w odmrażaczu, to szyba natychmiast pokrywa się pięknymi wzorkami.
Mają ona to do siebie, że nic przez nie nie widać i trzeba albo w kółko psikać, albo poczekać, aż się szyba zagrzeje.
Tak się składa, że mam tylko jeden garaż, w którym trzyma auto żona, a moje stoi pod chmurką i niestety trzeba czasem skrobać
Jacek

Data: 2012-02-15 21:58:39
Autor: KrisPolska
Fajna skrobaczka

Użytkownik "Jacek" <niematakiegonumer@gmail.com> napisał w wiadomości news:jhgo7b$ld9$1news.task.gda.pl...
[...]

uzywam rozmracza i nie mam rys ani pajeczynki na szybie
cieszysz sie glupiec szybkim efektem, ale mizerne koszty patrzenia przez szorowana szybe

Data: 2012-02-15 22:28:29
Autor: szufla
Fajna skrobaczka
uzywam rozmracza i nie mam rys ani pajeczynki na szybie
cieszysz sie glupiec szybkim efektem, ale mizerne koszty patrzenia przez szorowana szybe

Kazdy pewnie uzywa, ale lepiej troche prysnac i uzyc skrobaczki niz marnowac pol butelki jak masz potezny lod na szybie.
Mosiezna skrobaczka ma to do siebie, ze nie wbija sie w nia piach jak w plastikowa wiec trudniej nia porysowac.

sz.

Data: 2012-02-15 22:38:45
Autor: KrisPolska
Fajna skrobaczka

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:jhh828$m45$1inews.gazeta.pl...
[...]

sytuacja z dzis
nie odpalam auta na postoju ... gdyz
dobry madry czlowiek wie ze praca wydziela cieplo kazda
wiec grzanie auta na postoju to dmuchanie na zimne

wiec rozmarzacz do szyb, butelka z castoramy za 9zybla
pstryk pstryk na wszystkich szyba mgielka, zachodzi reakcja
szyby nie zamrazaja czesto gdyz zalezy to od temp przejsiowych od - do +

odpalam auto
ogrzewanie na zimne by maly obieg szybciej sie zagrzal
ruszam jakies 60-100m
jak podejdzie wskazowka wyzej przelaczam na ogrzewnie
z max nawiewem

puszczaja wszelkie lody, zero halasu dla mieszkancow, zatruwnia i marnowania paliwa na pusto

Data: 2012-02-16 09:00:22
Autor: z
Fajna skrobaczka
W dniu 2012-02-15 22:38, KrisPolska pisze:

puszczaja wszelkie lody, zero halasu dla mieszkancow, zatruwnia i
marnowania paliwa na pusto

Ale przeca dla silnika to dobrze e si zdeko rozgrzeje na wolnych obrotach. Zawsze kilka dni wicej pochodzi ni przewiduje gwarancja. :-)

Data: 2012-02-16 11:43:00
Autor: Franc
Fajna skrobaczka
Dnia Thu, 16 Feb 2012 09:00:22 +0100, z napisa(a):

W dniu 2012-02-15 22:38, KrisPolska pisze:
Ale przeca dla silnika to dobrze e si zdeko rozgrzeje na wolnych obrotach. Zawsze kilka dni wicej pochodzi ni przewiduje gwarancja. :-)

Nie wolno! Za to jest mandat - 100 si naley... :-))

--
Franc

Data: 2012-02-16 11:46:35
Autor: szufla
Fajna skrobaczka
Nie wolno! Za to jest mandat - 100 si naley... :-))

Nie, jak odsniezasz :P

sz.

Data: 2012-02-16 00:15:49
Autor: Jacek
Fajna skrobaczka
W dniu 2012-02-15 21:58, KrisPolska pisze:
uzywam rozmracza i nie mam rys ani pajeczynki na szybie
cieszysz sie glupiec szybkim efektem, ale mizerne koszty patrzenia przez
szorowana szybe

Możesz rozwinąć tę myśl: "mizerne koszty patrzenia przez szorowaną szybę"?
Nie obejmuję tego tekstu moim rozumkiem.
Jacek

Data: 2012-02-16 00:44:05
Autor: krzyniem
Fajna skrobaczka
W dniu 2012-02-16 00:15, Jacek pisze:
[...]

hehe, też miałem początkowo z tym tekstem problem. tu chyba chodzi o taką artystyczną przenośnię: mizerny - czyli słaby, kiepski, zły. A co w kosztach może być złego? no to, że są one np. wysokie. Dalej już powinieneś sens złapać ;)

Data: 2012-02-19 20:18:45
Autor: Bydl
Fajna skrobaczka
On 2012-02-16 00:15:49 +0100, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> said:

W dniu 2012-02-15 21:58, KrisPolska pisze:
uzywam rozmracza i nie mam rys ani pajeczynki na szybie
cieszysz sie glupiec szybkim efektem, ale mizerne koszty patrzenia przez
szorowana szybe

Moesz rozwin t myl: "mizerne koszty patrzenia przez szorowan szyb"?
Nie obejmuj tego tekstu moim rozumkiem.

Mocarz jeste - poradzie sobie z:

 grzanie auta na postoju to dmuchanie na zimne

szyby nie zamrazaja czesto gdyz zalezy to od temp przejsiowych od - do +

puszczaja wszelkie lody

--
Bydl

Data: 2012-02-16 00:36:13
Autor: J.F.
Fajna skrobaczka
Dnia Wed, 15 Feb 2012 17:58:23 +0100, Jacek napisa(a):
Kupiem skrobaczk "Murska" made in Finland (jedyne 9 nowych polskich guldenw) i jestem pod wraeniem.
Naprawd skrobie do czysta. Ma jedn powierzchni metalow i to wanie jej zasuga.

tosmy niedawno dyskutowali.

Od tego czasu ... nie wiem - czy szron w tym roku jakis specjalny, czy mi
sie plastikowa stepila - bo faktycznie narzekalem na "zwykla plastkikowa".

j.

Data: 2012-02-15 23:50:17
Autor: Gom
Fajna skrobaczka
On Feb 16, 12:36am, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
nie wiem - czy szron w tym roku jakis specjalny, czy mi
sie plastikowa stepila - bo faktycznie narzekalem na "zwykla plastkikowa"..

Co w tym jest. Na szczcie w awaryjnej sytuacji niezastpiona
okazaa si Warszawska Karta Miejska* ;-)

* dla niewtajemniczonych: zasadniczo to samo co zwyka karta kredytowa

Data: 2012-02-16 14:00:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Fajna skrobaczka
W dniu 2012-02-16 08:50, Gom pisze:
[...]

OT:
Jeli to poprawna nazwa karty, to ja chtnie bym podmieni wrocawskich urzdasw (z Dutkiewiczem wcznie) na waszych. :(

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-02-16 15:39:46
Autor: Grejon
Fajna skrobaczka

OT:
Jeli to poprawna nazwa karty

Tak, to jest nazwa oficjalna :)

to ja chtnie bym podmieni wrocawskich
urzdasw (z Dutkiewiczem wcznie) na waszych. :(

Jestem za. Niech Galas robi burdel we Wrocawiu a nie u nas :>

--
Grzegorz Joca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-02-16 16:15:44
Autor: J.F.
Fajna skrobaczka
Dnia Thu, 16 Feb 2012 15:39:46 +0100, Grejon napisa(a):
Jeli to poprawna nazwa karty
Tak, to jest nazwa oficjalna :)

to ja chtnie bym podmieni wrocawskich
urzdasw (z Dutkiewiczem wcznie) na waszych. :(
Jestem za. Niech Galas robi burdel we Wrocawiu a nie u nas :>

chwalcie dyrektora ruchu swego, bo mozecie miec gorszego.

we Wroclawiu nawet dwa zarzady, a niestety - raz do roku glowa mysla.
no i trzeba latami czekac na rozwiazanie najprostszych problemow :-(

w kazdym badz razie wroclawska karta nazywa sie Urbancard, a co.
a realizuje ja Mennica Polska, z Warszawy :-)

J.

Data: 2012-02-16 16:20:11
Autor: Grejon
Fajna skrobaczka
W dniu 2012-02-16 16:15, J.F. pisze:

we Wroclawiu nawet dwa zarzady, a niestety - raz do roku glowa mysla.
no i trzeba latami czekac na rozwiazanie najprostszych problemow :-(

Sam nie wiem co gorsze - nierozwizywanie istniejcych czy "rozwizywanie" tych, ktrych nie ma.

Data: 2012-02-16 10:54:45
Autor: kamil
Fajna skrobaczka
On 15/02/2012 16:58, Jacek wrote:
Kupiem skrobaczk "Murska" made in Finland (jedyne 9 nowych polskich
guldenw) i jestem pod wraeniem.
Naprawd skrobie do czysta. Ma jedn powierzchni metalow i to wanie
jej zasuga. Na razie nie stwierdziem, eby na szybie powstaway jakie
rysy, chocia na pocztku miaem wtpliwoci.
Trzeba za to uwaa na lakier, bo atwo zarysowa.
Polecam na zim.
Jacek
PS
tu pierwszy z brzegu filmik z t skrobaczk
http://www.youtube.com/watch?v=TFaXUBR-8xc

Szkoda e zastrzege firmowe prawa wasnoci do tego filmu, jest tak niezwyky e chciaem go wykorzysta w mojej produkcji z Cezaryjom Pazur.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-16 10:57:42
Autor: to
Fajna skrobaczka
begin Jacek
tu pierwszy z brzegu filmik z tą skrobaczką
http://www.youtube.com/watch?v=TFaXUBR-8xc

Bardzo ciekawy, czy masz także filmik na którym czyścisz sedes domestosem?

Data: 2012-02-16 12:08:16
Autor: Jacek
Fajna skrobaczka
W dniu 2012-02-16 11:57, to pisze:
begin Jacek

tu pierwszy z brzegu filmik z tą skrobaczką
http://www.youtube.com/watch?v=TFaXUBR-8xc

Bardzo ciekawy, czy masz także filmik na którym czyścisz sedes domestosem?
Dziękuję bardzo za tę rzeczową i wiele wnoszącą do sprawy skrobaczek opinię.
Jacek

Data: 2012-02-17 05:52:37
Autor: Jacek
Fajna skrobaczka
W dniu 2012-02-16 11:57, to pisze:

Bardzo ciekawy, czy masz także filmik na którym czyścisz sedes domestosem?

Spełniam Twoje marzenie i proszę - oto film:
http://www.youtube.com/watch?v=MWcIjOzl-84

Jacek

Data: 2012-02-16 11:16:35
Autor: kamil
Fajna skrobaczka
[...]

http://archiwumallegro.pl/skrobaczka_do_szyb_murska_carpoint-1355517072.html

A teraz id pan stad z tym spamem...

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-16 13:32:40
Autor: Krzysiek Kielczewski
Fajna skrobaczka
Dnia 15.02.2012 Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> napisa/a:
Kupiem skrobaczk "Murska" made in Finland (jedyne 9 nowych polskich guldenw) i jestem pod wraeniem.
Naprawd skrobie do czysta. Ma jedn powierzchni metalow i to wanie jej zasuga. Na razie nie stwierdziem, eby na szybie powstaway jakie rysy, chocia na pocztku miaem wtpliwoci.
Trzeba za to uwaa na lakier, bo atwo zarysowa.
Polecam na zim.

W supermarketach s takie za 3z. Dziaaj identycznie.

Krzysiek Kieczewski

Data: 2012-02-16 17:13:04
Autor: jerzu
Fajna skrobaczka
On Thu, 16 Feb 2012 13:32:40 +0100, Krzysiek Kielczewski
<krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote:

W supermarketach s takie za 3z. Dziaaj identycznie.

To samo chciaem napisa :))

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280