Fajne dróżki na moto blisko W-wy

Data: 2010-11-15 11:22:59
Autor: km
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
Kóleżanki i kóledzy,
ponieważ sezon się kończy powoli jednak,proponuję z braku innych pożytecznych
zajęć podzielić się wiedzą gdzie,dokąd i którędy jezdzicie "wokół komina" w
okolicach miasta stołecznego.Nie zawsze ma się czas na kilkusetkilometrową
wyprawę,czasami warto pośmigać po okolicy,tylko po to coby się przejechać.
Dobry asfalt,zakręty,niewielki ruch,na pewno też tak macie...?
Na początek moje typy:

1)Brwinów - Błonie (wraz z odgałęzieniami asfaltowymi)
2)Konstancin Jeziorna-Habdzin-Ciszyca i dalej w lewo w górę rzeki bajeczna
ścieżka asfaltowa
3)Jak sobie przypomnę to wrzucę więcej

Pozdro,
Krzyś CBF 600NA

Data: 2010-11-15 19:23:06
Autor: Alf/red/
W dniu 2010-11-15 12:22,  km pisze:
2)Konstancin Jeziorna-Habdzin-Ciszyca i dalej w lewo w górę rzeki

Ej, w lewo od Konstancina to jest w dół.

--
Alf/red/

Data: 2010-11-15 19:10:49
Autor: km
Alf/red/ <alf_1011@ump.waw.pl> napisał(a):
W dniu 2010-11-15 12:22,  km pisze:
> 2)Konstancin Jeziorna-Habdzin-Ciszyca i dalej w lewo w górę rzeki

Ej, w lewo od Konstancina to jest w dół.

Właśnie to miałem na myśli:w dół.

Data: 2010-11-15 21:26:14
Autor: PawelK vel Pablo
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
Dnia 319 roku bieżącego, Alf/red/ zeznał(a) jak następuje:

Kurde jaki ten świat mały. Nie wiedziałem, że tutaj też się udzielasz,
chodź mogłem się spodziewać po Twojej odpowiedz apropos zbierania
śladów :-)

A co do tematu, ja wczoraj explorowałem S8 :-)))
ale niedługo ja otworzą to już nie będzie frajdy :-)

BTW: Nie bij, ale nie miałem ze sobą nuvi :-(
 --
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2010-11-17 08:27:09
Autor: Alf/red/
W dniu 2010-11-15 21:26, PawelK vel Pablo pisze:
A co do tematu, ja wczoraj explorowałem S8 :-)))

Oj tam od razu udzielasz.
Na S8 byłem, ale nie mogłem wtedy polecić - niby ślicznie, ale jakieś deski leżą, palety z marmurowymi elementami, no i dwóch strażników z pretensjami. Może teraz już czyściej.
No nic, biere motonga i lecę załatwić coś na mieście. Nie wiem, jak przeżyję zimę - od stania w korkach i jeżdżenia za miejscem parkingowym dostaję deprechy...

--
Alf/red/

Data: 2010-11-16 23:48:04
Autor: Nikanor
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
On 17 Lis, 08:27, Alf/red/ <alf_1...@ump.waw.pl> wrote:
No nic, biere motonga i lec za atwi co na mie cie. Nie wiem, jak
prze yj zim - od stania w korkach i je d enia za miejscem parkingowym
dostaj deprechy...

Recepta na zimę jest prosta: ciężkie ciuchy i lekki skuter. Chcesz to
ci sprzedam Agility z zimowymi oponami. Zima  się skraca do trzech-
czterech najgorszych tygodni :)

--
Nikanor
[SH300, DR350, Agility125 na wydaniu]

Data: 2010-11-17 13:05:28
Autor: PawelK vel Pablo
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
Dnia 320 roku bieżącego, Nikanor zeznał(a) jak następuje:

Recepta na zimę jest prosta: ciężkie ciuchy i lekki skuter. Chcesz to
ci sprzedam Agility z zimowymi oponami. Zima  się skraca do trzech-
czterech najgorszych tygodni :)

Właśnie wyprowadziłem na spacer MM 150, niby jest do sprzedania bo mnie
kregosłup od niego boli, ale lepsze to niz kory.

Data: 2010-11-15 20:52:27
Autor: marcinu
Fajne dróżki na moto blisko W-wy

Użytkownik " km" <bitrix.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ibr56j$a8p$1inews.gazeta.pl...

Krzyś CBF 600NA

O, ktoś również lata na CBF600 :)
Ja polatać po zakrętach to wyjeżdżam na Warmię i Mazury.
W okolicach Wawki strasznie się męczę.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone

Data: 2010-11-15 20:56:16
Autor: Wojtek Sobociński
[...]

Fajna. Często tamtędy jeżdżę choć trochę się zraziłem odkąd mnie policja złapała na przekroczeniu koło domu weselnego (co prawda puszką a nie na motongu więc się nie liczy chyba).

Po Milanówku też się fajnie jeździ.

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-15 21:22:26
Autor: alex
" km" <bitrix.SKASUJ@gazeta.pl> writes:

[...]

Całe miasto - nocą.

=alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

Data: 2010-11-15 12:36:02
Autor: AZ
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
On 15 Lis, 21:22, a...@hell.pl wrote:

Całe miasto - nocą.

Oj tak, szczególnie autostrady tzn. siekiera i wisłostrada ;-)

Ja od siebie dodam jeszcze małą winkielnię Marki - Legionowo :-) O te:
http://www.youtube.com/watch?v=EJmgX1GIeN4 (to akurat jest połowa tej
traski).

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-11-16 13:09:47
Autor: alex
AZ <artur.zabronski@gmail.com> writes:

On 15 Lis, 21:22, a...@hell.pl wrote:

Całe miasto - nocą.

Oj tak, szczególnie autostrady tzn. siekiera i wisłostrada ;-)

Tam często stoją suszarki akurat :-) a na Radzymińskiej poluje
videoradar na 2oo.

=alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

Data: 2010-11-15 21:57:36
Autor: Leszek Karlik
Fajne dróşki na moto blisko W-wy
On Mon, 15 Nov 2010 21:22:26 +0100, <alex@hell.pl> wrote:

[...]
Dobry asfalt,zakręty,niewielki ruch,na pewno też tak macie...?

Całe miasto - nocą.

Tylko teraz w nocy już się robi chłodnawo, a w zimie to w ogóle :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-11-15 22:12:12
Autor: falco
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
W dniu 2010-11-15 12:22,  km pisze:

2)Konstancin Jeziorna-Habdzin-Ciszyca i dalej w lewo w górę rzeki bajeczna
ścieżka asfaltowa

Siema,

w moich okolicach jest znacznie więcej fajnych, wąskich, krętych i mało (nie licząc rowerzystów w łykendy) dróg... Nie zawsze z dobrym asfaltem, ale co to dla Trampka... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-11-15 22:13:33
Autor: Kuczu
W dniu 2010-11-15 22:12, falco pisze:
[...]

Dokladnie. W dobrych trampkach prawdziwy harcerz pokona kazda przeszkode !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-11-15 22:27:23
Autor: falco
W dniu 2010-11-15 22:13, Kuczu pisze:

Dokladnie. W dobrych trampkach prawdziwy harcerz pokona kazda przeszkode !

;)
.... "uczęszczanych" miało być, ale coś mi zjadło...
;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-11-15 22:50:30
Autor: VeRTe
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
 kmnapisal

[...]

A znacie coś z 2 strony w-wy bardziej jak ząbki,marki w stronę wołomina radzymina ??

Data: 2010-11-16 14:59:23
Autor: Don Pedro
W dniu 2010-11-15 23:50, VeRTe pisze:
A znacie coś z 2 strony w-wy bardziej jak ząbki,marki w stronę wołomina
radzymina ??

Tam to nie wiem, ale polecam Obszar Nowy Dwór Maz. - Legionowo - Pułtusk - Nasielsk. Mały ruch (poza trasą Legionowo - Pułtusk), dużo bocznych dróżek o dobrej nawierzchni, rzeczki, jezioro, lasy, itp.
Warto wrzucić maps.google.com i przejrzeć możliwe trasy. No i od Ciebie możesz tam przelecieć 'winklową' drogą z Marek przez rondka do Legionowa. Potem np. Legionowo - Zegrze - Wieliszew - Dębę - Chrcynno - Wola Smolana - Szadki - Wola Kiełpińska - Jachranka - Zegrze i w lewo do Marek, choć ja bym poleciał prosto i z Legionowa w lewo powrót winklami.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-11-21 22:11:36
Autor: falco
[...]

dzisiaj dodałem i polecam małą pętlę (ok. 170 km) wokół Legionowa, Twierdza Modlin, asfalty przez okoliczne wioski, co ich nazw nie spamiętałem, powrót przez Serock do K-J.

Mało, to składnie brzmi, ale jazda była fajna... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-11-21 23:46:48
Autor: PawelK vel Pablo
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
Dnia 325 roku bieżącego, falco zeznał(a) jak następuje:

Hardkor, 6 stopni dziś było.

Data: 2010-11-22 02:21:18
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2010-11-21 23:46, PawelK vel Pablo pisze:
[...]

Pogoda na motor (tak jak i na rower) jest dobra albo bardzo dobra :)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-22 09:58:22
Autor: falco
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
W dniu 2010-11-21 23:46, PawelK vel Pablo pisze:

Hardkor, 6 stopni dziś było.
Nie powiem skwarno nie było. ;)
Oprócz końców palców, bo w końcu nie zdecydowałem się na najcieplejsze rękawiczki w słońcu, choć chłodno jazda była mniamuśna... ;) Na trasie sporo Trampków (zwłaszcza 700) ;) ale innych też nie brakowało.

Dopiero gdy wracałem przed 16, to zrobiło się zdecydowanie chłodniej, ale ubrany na cebulkę gdy stawałem na podziwianie przyrody błyskawicznie się (roz)grzewałem... ;)

Straszą śniegiem od wtorku, więc to mógł być ostatni wypad, bo gdy zaczną solić, to zwyczajnie nie chcę niszczyć sprzęta.
Zresztą temperatura 5C, to dla mnie dolna granica utraty przyjemności z jazdy na 2oo... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-04-16 07:05:41
Autor: km
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
Garwolin - Wilga.Wczoraj ćwiczone,warto.

Krzyś.

Ogar200-Ogar200-MZ150-Jawa350TS-CBF600NA- Bandit 1250SA

--

Fajne dróżki na moto blisko W-wy