Fajne dróżki na moto blisko W-wy

Data: 2010-11-15 19:23:06
Autor: Alf/red/
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
W dniu 2010-11-15 12:22,  km pisze:
2)Konstancin Jeziorna-Habdzin-Ciszyca i dalej w lewo w górę rzeki

Ej, w lewo od Konstancina to jest w dół.

--
Alf/red/

Data: 2010-11-15 19:10:49
Autor: km
Alf/red/ <alf_1011@ump.waw.pl> napisał(a):
W dniu 2010-11-15 12:22,  km pisze:
> 2)Konstancin Jeziorna-Habdzin-Ciszyca i dalej w lewo w górę rzeki

Ej, w lewo od Konstancina to jest w dół.

Właśnie to miałem na myśli:w dół.

Data: 2010-11-15 21:26:14
Autor: PawelK vel Pablo
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
Dnia 319 roku bieżącego, Alf/red/ zeznał(a) jak następuje:

Kurde jaki ten świat mały. Nie wiedziałem, że tutaj też się udzielasz,
chodź mogłem się spodziewać po Twojej odpowiedz apropos zbierania
śladów :-)

A co do tematu, ja wczoraj explorowałem S8 :-)))
ale niedługo ja otworzą to już nie będzie frajdy :-)

BTW: Nie bij, ale nie miałem ze sobą nuvi :-(
 --
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2010-11-17 08:27:09
Autor: Alf/red/
W dniu 2010-11-15 21:26, PawelK vel Pablo pisze:
A co do tematu, ja wczoraj explorowałem S8 :-)))

Oj tam od razu udzielasz.
Na S8 byłem, ale nie mogłem wtedy polecić - niby ślicznie, ale jakieś deski leżą, palety z marmurowymi elementami, no i dwóch strażników z pretensjami. Może teraz już czyściej.
No nic, biere motonga i lecę załatwić coś na mieście. Nie wiem, jak przeżyję zimę - od stania w korkach i jeżdżenia za miejscem parkingowym dostaję deprechy...

--
Alf/red/

Data: 2010-11-16 23:48:04
Autor: Nikanor
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
On 17 Lis, 08:27, Alf/red/ <alf_1...@ump.waw.pl> wrote:
No nic, biere motonga i lec za atwi co na mie cie. Nie wiem, jak
prze yj zim - od stania w korkach i je d enia za miejscem parkingowym
dostaj deprechy...

Recepta na zimę jest prosta: ciężkie ciuchy i lekki skuter. Chcesz to
ci sprzedam Agility z zimowymi oponami. Zima  się skraca do trzech-
czterech najgorszych tygodni :)

--
Nikanor
[SH300, DR350, Agility125 na wydaniu]

Data: 2010-11-17 13:05:28
Autor: PawelK vel Pablo
Fajne dróżki na moto blisko W-wy
Dnia 320 roku bieżącego, Nikanor zeznał(a) jak następuje:

Recepta na zimę jest prosta: ciężkie ciuchy i lekki skuter. Chcesz to
ci sprzedam Agility z zimowymi oponami. Zima  się skraca do trzech-
czterech najgorszych tygodni :)

Właśnie wyprowadziłem na spacer MM 150, niby jest do sprzedania bo mnie
kregosłup od niego boli, ale lepsze to niz kory.