Fajne show przed paĹ?acem, lepsze od Mapet show :-)

Data: 2010-08-03 13:16:12
Autor: Zahir
Fajne show przed paĹ?acem, lepsze od Mapet show :-)

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c57fa34$0$2605$65785112news.neostrada.pl...
Ale fajny program.
Uśmiałem się do łez
Więcej takich.

Pozdrawiam
WW

PiS kopie sobie krzyżem grób!

--

Zahir

Data: 2010-08-03 13:44:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Fajne show przed paĹ?acem, lepsze od Mapet show :-)

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c57fa7b$0$19161$65785112news.neostrada.pl...

[...]

PiS wygrał tę potyczkę. I wygra każd± następn± dotycz±c± krzyża.

Gdy ogl±dałem transmisję przed pałacem, skojarzył mi się film amerykański. Pokazywany był tłum przed ambasad± amerykańsk± w Iranie. Toczka w toczkę jak u nas.

Data: 2010-08-03 14:38:34
Autor: WW
Fajne show przed paÄą?acem, lepsze od Mape t show :-)

Gdy oglądałem transmisję przed pałacem, skojarzył mi się film
amerykański. Pokazywany był tłum przed ambasadą amerykańską w Iranie.
Toczka w toczkÄ™ jak u nas.

A mnie film o małpim procesie, na którym sądzono nauczyciela za uczenie teorii ewolucji.
Rozum i moralność katolickiego tłumy zionącego miłością bliźniego i tu i tam taki sam, mimo, ze oba wydarzenia dzieli ponad wiek.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-03 14:47:07
Autor: PesTYcyD
Fajne show przed paĹ?acem, lepsze od Mapet show :-)
PiS wygrał tę potyczkę. I wygra każd± następn± dotycz±c± krzyża.

Wręcz przeciwnie. W rodzinie mam kilku miło¶ników futerkowców, po tej komedii z krzyżem otworzyły im się oczy.

Fajne show przed paĹ?acem, lepsze od Mapet show :-)