Fajne te spodenki z Decathlonu

Data: 2009-07-26 22:14:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Fajne te spodenki z Decathlonu
Data: 2009-07-26 22:57:18
Autor: Mariusz
Fajne te spodenki z Decathlonu
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h4icaa$fp9$1news.interia.pl...
Polecam.
http://www.decathlon.com.pl/PL/szorty-rr-5-17531171/

"Ograniczenia w użytkowaniu:  niezalecane na długie wyprawy."
Ciekawe dlaczego?

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-07-26 20:58:38
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sun, 26 Jul 2009 22:57:18 +0200, Mariusz napisał(a):

[...]

Bo pewnie są niewygodne na dłuższą metę. --
piecia aka dracorp

Data: 2009-07-26 23:03:14
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Zapewne chodzi o materiał we wkładce.
Jeździłem dziś 2 godziny i nic mi nie jest.

zyga

Data: 2009-07-27 08:13:56
Autor: Kosu
Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Zapewne chodzi o materiał we wkładce.
Jeździłem dziś 2 godziny i nic mi nie jest.

2 godziny, to wiesz. Ja mam ich gacie od 2 lat (niebieski produkt, ale te obcisłe). Przez 2 godziny jest spoko. Po 4 już się czuje to i owo. Jak wracam do domu po 6-8h albo jak jeżdżę codziennie, to obtarcia gwarantowane. Obtarcia powoduje ciulowe wszycie pieluchy. Podejrzewam, że te luźne gacie też mają coś, co spowoduje, że nadają się raczej na krótką jazdę co weekend.

Swoją drogą. Masz amor za ponad 2000 zł, a kupujesz chińskie gacie za 40. Nie wiem czy to jest najlepszy pomysł :]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-07-27 15:40:31
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Spoko, jeśli się nie sprawdzą napiszę o tym.

zyga

Data: 2009-07-26 23:16:15
Autor: BoDro

"piecia aka dracorp" napisał:

> "Ograniczenia w użytkowaniu:  niezalecane na długie wyprawy." Ciekawe
> dlaczego?

Bo pewnie są niewygodne na dłuższą metę.

 powodem może być też to, że na długiej wyprawie istnieje spore
prawdopodobieństwo załamania pogody. W efekcie w krótkich spodniach klient
może np. przechłodzić stawy i skończyć w szpitalu, a potem ciągać firmę po
sądach, że nie poinformowała w instrukcji o takim niebezpieczeństwie i nie
zasugerowała, że na wszelki wypadek warto zabrać także długie spodnie...:-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-07-26 23:27:09
Autor: Wooyek
> [...]

ciągać firmę po sądach, że nie poinformowała w instrukcji o takim
niebezpieczeństwie i nie zasugerowała, że na wszelki wypadek warto

Biorąc pod uwagę inne opisy produktów z Decathlonu (również tych "na dłuższe wyprawy"), może być coś w tym co mówisz ;)

No i drugi powód - droższe produkty muszą być w czymś lepsze (zwłaszcza w katalogu), żeby nabywca nie zastanawiał się "po co przepłacać".

Data: 2009-07-27 06:54:16
Autor: Szo
[...]

Pojezdzisz w nich dluzej to zmienisz zdanie..

kiepsciutkie sa niestety te spodenki.. wychodzi na jaw przedewszystkim zly kroj i zeby nie przeszkadzaly podczas jazdy enduro musza byc podciagniete pod pachy ;)

kolejne oczko w decahlonowskim asortymencie z szortoow to chyba takie za 129zl a teraz przecenione na 90 .. ponoc lepsze :P

--
pozdr
[WRO] Szo

Data: 2009-07-27 15:37:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Bo trzeba mierzyć przed kupieniem!

zyga

Data: 2009-07-27 23:35:49
Autor: Szo
Fajne te spodenki z Decathlonu

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości

Bo trzeba mierzyć przed kupieniem!

Spoko.. pare kilometroow pozniej napisz jak sie sprawuja ;)

--
pozdr
[WRO] Szo

Data: 2009-07-27 23:43:14
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Fajne te spodenki z Decathlonu

Bo trzeba mierzyć przed kupieniem!

Spoko.. pare kilometroow pozniej napisz jak sie sprawuja ;)

Zrobiłem 30km jednego dnia, po mieście, czołgiem.

zyga

Data: 2009-07-27 09:51:16
Autor: Piotr Biernawski
[...]

mam oba te modele i ten drugi z czerwonym znaczkiem jest lepszy bo - przynajmniej subiektywnie - mniej je 'podwiewa' ;p

pozdr
piotrek

Data: 2009-07-28 05:12:24
Autor: stefan
Fajne te spodenki z Decathlonu

No fajne: " Wewnętrzne kolarki lekkie i oddychające, łatwo się
odpinają."

Chociaż nie wiem, czy to dozwolone poniżej 18 lat.

S.

Data: 2009-08-11 17:34:32
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Fajne te spodenki z Decathlonu

Polecam.
http://www.decathlon.com.pl/PL/szorty-rr-5-17531171/

Miałem je na sobie przez 12 godzin i nic mi nie było.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Fajne te spodenki z Decathlonu