Fajne wideo - free diving - blue hole

Data: 2010-06-09 00:43:44
Autor: Pszemol
Fajne wideo - free diving - blue hole
Warto obejrzeć, facio ma imponująco pojemne płuca:
http://www.huffingtonpost.com/2010/06/08/guillaume-nery-base-jumpi_n_604183.html

Data: 2010-06-09 08:12:02
Autor: Alf/red/
Fajne wideo - free diving - blue hole
W dniu 2010-06-09 07:43, Pszemol pisze:
Warto obejrzeć

Piszą
> at Dean's Blue Hole (deepest blue hole in the world)
oraz
http://en.wikipedia.org/wiki/Dean's_Blue_Hole
is the world's second deepest, second to Tamaulipas, Mexico's Zacatón (335 m deep), blue hole (underwater sinkhole), which plunges 202 metres

Ale zaraz, on tak se dopłynął na 200 metrów??
Niemniej pomysł miodzio. Nie tam po prostu machanie płetwami.

--
Alf/red/

Data: 2010-06-09 01:55:11
Autor: Pszemol
"Alf/red/" <alf_1005@ump.waw.pl> wrote in message news:hunbbi$f4$1node1.news.atman.pl...
> [...]

Ale zaraz, on tak se dopłynął na 200 metrów??
Niemniej pomysł miodzio. Nie tam po prostu machanie płetwami.

:-))

Nie zdawałem sobie sprawy że ta dziurka aż taka jest głęboka...
Jeśli to rzeczywiście 200 metrów to chyba jest to fotomontaż.
Wątpie aby komuś starczyło oddechu aby sobie te 200 metrów
w dół i potem 200 metrów do góry bez płetw popłynąć...

Tak czy inaczej dla każdego nurkującego są to piękne wrażenia
estetyczne i warty obejrzenia obraz i muzyka. Polecam...

Data: 2010-06-09 11:05:43
Autor:
Fajne wideo - free diving - blue hole

Ale zaraz, on tak se dopłynął na 200 metrów??

 Nery says, "This movie is an artistic project, a fiction."

Data: 2010-06-09 18:56:41
Autor: BarOL
W dniu 2010-06-09 13:05, andrzej787878@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

Ale zaraz, on tak se dopłynął na 200 metrów??

  Nery says, "This movie is an artistic project, a fiction."

Piekna fikcja.

BarOL

Fajne wideo - free diving - blue hole