Fajnie tu u was !!!

Data: 2009-08-09 20:43:36
Autor: Aron
Fajnie tu u was !!!
Fajnie , tylko zydow nie lubicie co ja i moj przyjaciel Adonai mocno przezywamy a przeciez my zydzi jestesmy tacy dobrzy !.

Blumbergermajergold

Data: 2009-08-09 11:47:07
Autor: Tzva Adonai
Fajnie tu u was !!!
On 9 Sie, 20:43, "Aron" <k...@castro.kuba> wrote:

Fajnie , tylko zydow nie lubicie co ja i moj przyjaciel Adonai mocno
przezywamy a przeciez my zydzi jestesmy tacy dobrzy !.

Ależ ty się 'cycu' nudzisz na tej esbeckiej emeryturce finansowanej z
moich podatków...

Data: 2009-08-09 13:15:05
Autor: Antenka
Fajnie tu u was !!!
To was jest dwóch? Nie ściemniaj Tzvelek! :DDD

Antenka

ARON = TZVEL ALDONA

Data: 2009-08-10 09:50:16
Autor: Aron
Fajnie tu u was !!!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:733fcfe3-3a91-4a1f-90a4-e78cc625a6fbk26g2000vbp.googlegroups.com...
To was jest dwóch? Nie ściemniaj Tzvelek! :DDD

Antenka

ARON = TZVEL ALDONA

No chyba dostane jakiegos oczoplasu , rozkojarzenia a conajmniej rozdwojenia jazni !.
Ty piszesz , ze jestem moim przyjacielem Tzva ,on pisze , ze jestem jakims cycem ( ciekawe czy choc duzym i jedrnym ) . Co ja biedny , skolowany mlody zyd mam zrobic ? jak mam sie w koncu tutaj  zaprezentowac ? a chce przeciez , jak kazden zyd z jak najlepszej strony . Taka mamy juz nature .
Niech juz tam bedzie po waszemu . Dla Ciebie moge byc moim przyjacielem Tzva , dla mojego przyjaciela cycem ..........a moze Cycem ?.
Wazne , ze obydwoje mnie bardzo lubicie . Ide na sniadanie bo mi mama przygotowala pyszna swinska poledwice ...ale sza. aby sie moj rabe nie dowiedzial . My juz tak mamy . Wolno nam wszystko aby tylko nikt o tym nie wiedzial .

Blumbergermajergold

Data: 2009-08-10 10:47:57
Autor: jadrys
Fajnie tu u was !!!
Aron pisze:
 Co ja biedny , skolowany mlody zyd mam zrobic ? Blumbergermajergold

Jesteś prawdziwym żydem? A "flintę" masz chociaż obrzezaną?

Data: 2009-08-10 11:45:18
Autor: raff
Fajnie tu u was !!!
Antenka pisze:
To was jest dwóch? Nie ściemniaj Tzvelek! :DDD

Antenka

ARON = TZVEL ALDONA

Przeciez to jest Cyc.

R.

Data: 2009-08-09 21:16:59
Autor: jadrys
Fajnie tu u was !!!
Aron pisze:
Fajnie , tylko zydow nie lubicie co ja i moj przyjaciel Adonai mocno przezywamy a przeciez my zydzi jestesmy tacy dobrzy !.

Blumbergermajergold

Nie chrzań - większość polaków lubi żydów..

Data: 2009-08-10 08:03:04
Autor: konserwator
Fajnie tu u was !!!

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h5n7bi$p46$10news.onet.pl...
Aron pisze:
Fajnie , tylko zydow nie lubicie co ja i moj przyjaciel Adonai mocno przezywamy a przeciez my zydzi jestesmy tacy dobrzy !.

Blumbergermajergold

Nie chrzań - większość polaków lubi żydów..

to nieistotne. Grunt, ze zydzi nas lubia....

Data: 2009-08-10 08:18:50
Autor: jadrys
Fajnie tu u was !!!

Aron pisze:

[...]

Ale niestety nie wszyscy.. Pan Geremek podobno nas nienawidził...

Data: 2009-08-10 08:44:53
Autor: konserwator
Fajnie tu u was !!!

Aron pisze:

[...]

jakby michnik i Gieremek nie lubili Polakow to by wyjechali do Israela...
Widocznie w tym "lubieniu" maja jakis interes...

Fajnie tu u was !!!