Fajny BTS

Data: 2010-08-05 23:38:21
Autor: Rabbit McCroolick
Fajny BTS
http://picasaweb.google.com/lh/photo/3P6kGeMlycTRdvxXGitXzA?feat=directlink

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
Największe żarskie forum dyskusyjne: http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=149
ZlikwidujMY lubuskie!: http://lubuskie.blogspot.com/
Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

Data: 2010-08-06 00:08:59
Autor: Piotr M
Fajny BTS
Dnia 05-08-2010 o 23:38:21 Rabbit McCroolick <bilgates@wp.pl> napisał(a):

http://picasaweb.google.com/lh/photo/3P6kGeMlycTRdvxXGitXzA?feat=directlink

Rozbawił mnie, to teraz już wiem dlaczego tam są palmy ;P

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-06 11:32:34
Autor: osiek
Fajny BTS
Piotr M pisze:
Dnia 05-08-2010 o 23:38:21 Rabbit McCroolick <bilgates@wp.pl> napisał(a):

http://picasaweb.google.com/lh/photo/3P6kGeMlycTRdvxXGitXzA?feat=directlink

Rozbawił mnie, to teraz już wiem dlaczego tam są palmy ;P

może i zabawne ale przynajmniej nie śmiecą krajobrazu jak u nas... Taki BTS wtapia się w tło i jest praktycznie niewidoczny. Jak robisz zdjęcia to potrafisz to docenić, jak nie to conajwyżej jest to dla Ciebie zabawne, ale uwierz mi, że nie ma nic bardziej wk.. niż jakaś tego typu konstrukcja będąca w pobliżu jakiegoś fajnego obiektu

Data: 2010-08-06 09:56:19
Autor: Olgierd
Fajny BTS
Dnia Fri, 06 Aug 2010 11:32:34 +0200, osiek napisał(a):

Rozbawił mnie, to teraz już wiem dlaczego tam są palmy ;P

może i zabawne ale przynajmniej nie śmiecą krajobrazu jak u nas..

Zresztą takie maskowanie już parę lat temu stosował brytyjski Orange, nie wiem jak to teraz tam wygląda, ale te ich drzewa wyglądałby całkiem całkiem.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

Data: 2010-08-06 11:03:35
Autor: Waldek Godel
Fajny BTS
Dnia Fri, 6 Aug 2010 09:56:19 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Zresztą takie maskowanie już parę lat temu stosował brytyjski Orange, nie wiem jak to teraz tam wygląda, ale te ich drzewa wyglądałby całkiem całkiem.

Montowali palmy? serio? No to z pewnością świetnie maskowały się w
brytyjskim krajobrazie...

"WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
"Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-08-06 11:00:02
Autor: Olgierd
Fajny BTS
Dnia Fri, 06 Aug 2010 11:03:35 +0100, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Nie, jakieś angielskie drzewa... nawet nie wiem jakie ;-)

Data: 2010-08-06 13:35:37
Autor: Waldek Godel
Fajny BTS
Dnia Fri, 6 Aug 2010 11:00:02 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Nie, jakieś angielskie drzewa... nawet nie wiem jakie ;-)

takie:
http://telekomunikacja.org/galeria/main.php?g2_itemId=28

"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński
aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-06 13:02:51
Autor: Olgierd
Fajny BTS
Dnia Fri, 06 Aug 2010 13:35:37 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Nie, jakieś angielskie drzewa... nawet nie wiem jakie ;-)

takie:
http://telekomunikacja.org/galeria/main.php?g2_itemId=28

Takie to jesienią. A latem czy wiosną to takie:

http://www.prattfamily.demon.co.uk/mikep/phot35.htm

http://www.prattfamily.demon.co.uk/mikep/jpegs/P1010227m.jpg

Data: 2010-08-06 14:50:12
Autor: Waldek Godel
Fajny BTS
Dnia Fri, 6 Aug 2010 13:02:51 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

A latem czy wiosną to takie:

http://www.prattfamily.demon.co.uk/mikep/phot35.htm
http://www.prattfamily.demon.co.uk/mikep/jpegs/P1010227m.jpg

to jest stary typ z antenami na zewnątrz... od jakiegoś czasu są takie jak
pokazałem wcześniej - brak widocznych anten powoduje brak konieczności
maskowania, ludzie myślą, że to niedokończona lampa albo coś takiego.

"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-08-06 15:25:56
Autor: Leszek(Lechu) Marmon
Fajny BTS
On Fri, 6 Aug 2010 13:02:51 +0000 (UTC), Olgierd
<no.email.no.spam@no.problem> wrote:

Takie to jesienią. A latem czy wiosną to takie:

http://www.prattfamily.demon.co.uk/mikep/phot35.htm

http://www.prattfamily.demon.co.uk/mikep/jpegs/P1010227m.jpg

Odpisalo mi: This site is unavailable because it is too busy.

Pozdr.

lechu

Data: 2010-08-06 13:32:37
Autor: Leszek(Lechu) Marmon
Fajny BTS
On Fri, 6 Aug 2010 11:03:35 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

Montowali palmy? serio? No to z pewnością świetnie maskowały się w
brytyjskim krajobrazie...

W warszawie by sie wtopil :p

Pozdr.

Lechu

Data: 2010-08-06 13:48:14
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Fajny BTS
W dniu 2010-08-06 13:32, Leszek(Lechu) Marmon pisze:
[...]

ale w Krakowie pod Wawelem byłyby protesty :-P

Data: 2010-08-06 15:20:20
Autor: Leszek(Lechu) Marmon
Fajny BTS
On Fri, 06 Aug 2010 13:48:14 +0200, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
<maciej_pmt@telco.one.pl> wrote:

[...]

Ap o co pod wawelem BTS? Przeciez podobno te ich wszystkie telefony
nie zostaly jeszcze zwrocone przez strone rosylska. :p

Pozdr.

Lechu

Data: 2010-08-06 14:37:04
Autor: Waldek Godel
Fajny BTS
Dnia Fri, 06 Aug 2010 15:20:20 +0200, Leszek(Lechu) Marmon napisał(a):

Ap o co pod wawelem BTS? Przeciez podobno te ich wszystkie telefony
nie zostaly jeszcze zwrocone przez strone rosylska. :p

a przyjęliby w ogóle takie sparchacone ręką najeźdźcy i to bynajmniej nie
germańskiego oprawcy?

"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-08-06 15:59:56
Autor: Leszek(Lechu) Marmon
Fajny BTS
On Fri, 6 Aug 2010 14:37:04 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

a przyjęliby w ogóle takie sparchacone ręką najeźdźcy i to bynajmniej nie
germańskiego oprawcy?

Pewnie by nie tkneli. Ale to oni a nie komunisci :p

Pozdr.

Lechu

Data: 2010-08-06 13:44:00
Autor: J.F.
Fajny BTS
UĹźytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl>
[...]

Jak w poblizu to mozna wymazac ze zdjecia, a zaslania .. drzewo tez zaslania :-)

J.

Data: 2010-08-06 10:57:24
Autor: Wampir Energetyczny
Fajny BTS
W dniu 05-08-2010 23:38, Rabbit McCroolick pisze:
http://picasaweb.google.com/lh/photo/3P6kGeMlycTRdvxXGitXzA?feat=directlink

w egipcie tez jest tego cala masa.

Data: 2010-08-06 12:03:35
Autor: neoniusz