Fajny film wczoraj widziałem

Data: 2012-10-15 06:05:42
Autor: abn140
Fajny film wczoraj widziałem

http://www.youtube.com/watch?v=WOdQlk4fb_8

ja tam sie nie znam ale hamulce to nie bywaja w takich rowerach?
to co wymiana tylnej opony raz na tydzien?

Data: 2012-10-15 06:34:37
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 15:05:42 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> http://www.youtube.com/watch?v=WOdQlk4fb_8

ja tam sie nie znam ale hamulce to nie bywaja w takich rowerach?

to co wymiana tylnej opony raz na tydzien?

Bywają, ale są niekanoniczne.

Data: 2012-10-27 11:36:17
Autor: ef
On 15.10.2012 15:05, abn140@googlemail.com wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=WOdQlk4fb_8

ja tam sie nie znam ale hamulce to nie bywaja w takich rowerach?
to co wymiana tylnej opony raz na tydzien?

Jeżeli Cię to na prawdę interesuje, to pewnie przy kręceniu filmów to po jednym dniu, ale w codziennym użytkowaniu wystarcza na 1000 - 1500 km.

Fabian.

Fajny film wczoraj widziałem