Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla

Data: 2011-04-20 19:33:58
Autor: fistaszek
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
Witam,
szukam fajnych filmow, ktore maja cos wspolnego z przemieszczaniem sie w czasie.

Data: 2011-04-20 19:41:28
Autor: DP
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
Użytkownik "fistaszek"
Witam,
szukam fajnych filmow, ktore maja cos wspolnego z
przemieszczaniem sie w czasie.

ale w którą stronę?

bo jak do przodu to np. Rambo pasuje jak ulał

DP

Data: 2011-04-20 19:59:35
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2011-04-20, fistaszek <ziemniaczek@orzeszek.pl> wrote:
Witam,
szukam fajnych filmow, ktore maja cos wspolnego z przemieszczaniem sie w czasie.

http://features.metacritic.com/features/2010/the-best-and-worst-time-travel-movies/

pierwszy wynik z szukania "best time travel movies"

depesz

--
The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
                                                             http://depesz.com/

Data: 2011-04-21 10:48:43
Autor: Tiber
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
Silly, silly hubert depesz lubaczewski nabazgrału:

[...]

Wykluczając absolutny klasyk w postaci trylogii, to IMO, w kontekście
pytania wątkodawcy, to trochę o kant dupy ta lista.

Moje typy to: "The Time Traveler's Wife" i "The Jacket".

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-04-23 17:44:17
Autor: Titus Atomicus
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla

Dzien Swistaka...

TA

Data: 2011-04-24 21:44:02
Autor: Tiber
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
Silly, silly Użytkownik nabazgrału:

[...]

Raz, że kolejny staroć, a dwa, ten tytuł jest absolutnym zaprzeczeniem
przemieszczania się w czasie. Z akcentem na przemieszczanie się w czasie
;)

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-04-23 22:09:49
Autor: Habeck Colibretto
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
Dnia 21.04.2011, o godzinie 10.48.43, na pl.rec.film, Tiber napisał(a):

"The Jacket".

Dobre toto?

Oglądałem dzisiaj Rio. Dobrego toto i Powell świetnie się spisał, ale to
nie muzyka, którą lubię bez filmu słuchać.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-04-20 20:17:18
Autor: Elwik

Użytkownik "fistaszek" <ziemniaczek@orzeszek.pl> napisał w wiadomości news:4daf1911$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
Witam,
szukam fajnych filmow, ktore maja cos wspolnego z przemieszczaniem sie w czasie.

Przyznaj sie.
Podpuszczasz nas zebysmy napisali ze to Rambo?

Data: 2011-04-20 21:32:13
Autor: oneir
[...]

"FAQ about time travel"

Data: 2011-04-21 01:42:53
Autor: piotrek walczak
On 20 Kwi, 20:32, "oneir" <s...@spam.com> wrote:
> szukam fajnych filmow, ktore maja cos wspolnego z przemieszczaniem sie w
> czasie.
"FAQ about time travel"

Hehehe... Film byl calkiem smieszny.
Z tego typu, to jeszcze ,,Hot Tub Time Machine'' i slynny dialog
-- W ktorym my roku jestesmy?
-- A jakiego koloru jest Michael Jackson?

Pozdr.
PW

Data: 2011-04-21 10:34:27
Autor: Skylla
W dniu 2011-04-20 21:32, oneir pisze:
[...]

Może warto przypomnieć link - bo pewnie mało kto pamieta :-)
http://prf.ovh.org/index.php?str=spis_f
S.

Data: 2011-04-21 10:46:52
Autor: Rais
Skylla pisze:
[...]

Tym się ktoś jeszcze zajmuje?
Znaczy się stroną?
--
pzdr

Data: 2011-04-21 16:20:21
Autor: Skylla
W dniu 2011-04-21 10:46, Rais pisze:
Skylla pisze:
[...]

Nieaktualizowana od paru lat, ale ktoś hasło musi trzymać.
Może ktoś się przyzna do niej ... :-)
S.

Data: 2011-04-23 20:05:30
Autor: Atlantis
W dniu 2011-04-21 10:34, Skylla pisze:

Może warto przypomnieć link - bo pewnie mało kto pamieta :-)
http://prf.ovh.org/index.php?str=spis_f
S.

Koledze chodziło raczej o to:
http://www.imdb.com/title/tt0910554/

:)

Data: 2011-04-21 09:59:54
Autor: moon
Dnia Wed, 20 Apr 2011 19:33:58 +0200, fistaszek napisał(a):

Witam,
szukam fajnych filmow, ktore maja cos wspolnego z przemieszczaniem sie w czasie.

memento

moon

Data: 2011-04-21 10:46:00
Autor: Tiber
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
Silly, silly moon nabazgrału:

szukam fajnych filmow, ktore maja cos wspolnego z przemieszczaniem
sie w czasie.

memento

Zapomniałeś o "Billym Elliocie".

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-04-21 23:29:17
Autor: moon
Tiber wrote:
Silly, silly moon nabazgrału:

szukam fajnych filmow, ktore maja cos wspolnego z przemieszczaniem
sie w czasie.

memento

Zapomniałeś o "Billym Elliocie".

zatruli mi mózg tym gościem na "R".

moon

Data: 2011-04-22 01:03:17
Autor: Tiber
[...]

Debilarnia. Nie no, jest śmiesznie, ale "Memento" jest nijak filmem
"mającym coś wspólnego z przemieszczaniem się w czasie". Nie w sensie
fabularnym.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-04-22 12:25:04
Autor: moon
Dnia Fri, 22 Apr 2011 01:03:17 +0200, Tiber napisał(a):

[...]

masz rację, to po prostu próba odtworzenia pamięci, dotyczy linearności
czasu, ale nic z wędórwką w czasie. ale może klasyczne Back To The Future I II III spodobałoby mu się?

moon

Data: 2011-04-22 12:29:57
Autor: Tiber
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
Silly, silly moon nabazgrału:

ale może klasyczne Back To The Future I II III spodobałoby mu się?

Wszyscy widzieli BttF, nawet Billy.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-04-22 13:38:02
Autor: moon
Dnia Fri, 22 Apr 2011 12:29:57 +0200, Tiber napisał(a):

Silly, silly moon nabazgrału:

ale może klasyczne Back To The Future I II III spodobałoby mu się?

Wszyscy widzieli BttF, nawet Billy.

No to wistuję rokiem 1982 - TIME BANDITS?

moon

Data: 2011-04-22 14:53:25
Autor: Rais
W dniu 2011-04-22 13:38, moon pisze:
[...]

Fajny film. Zwłaszcza wejście Seana Connery albo przemarsz giganta.

--
pzdr

Data: 2011-04-21 10:01:46
Autor: Rais
fistaszek pisze:
Witam,
szukam fajnych filmow, ktore maja cos wspolnego z przemieszczaniem sie w czasie.

Doctor Who.

W zasadzie dowolny odcinek ale szczególnie polecam "Blink"

A ten nowy doktor jest przekombinowany.
--
pzdr

Data: 2011-04-21 17:49:19
Autor: Joanna Czaplińska
Użytkownik fistaszek napisał:
Witam,
szukam fajnych filmow, ktore maja cos wspolnego z przemieszczaniem sie w czasie.

Donnie Darko

Joanna

Data: 2011-04-23 18:54:34
Autor: Kapsel
[...]

- Primer
- Cronocrímenes (hiszpański)
- Mr Nobody (chociaż nie wiem czy się wpasuje w konwencję o której mówisz)

- i jeszcze Dzień Świstaka ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-04-24 12:45:09
Autor: jackie
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
AVE !!!
Nie pamiętam tytułu, ale jakaś załoga przeniosła się w czasie razem z czołgiem .... do Japonii starożytnej chyba... i nie był to Rudy sto dwa
;-)
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2011-04-24 13:31:35
Autor: Rais

http://www.imdb.com/title/tt0453396/

Data: 2011-04-24 21:46:23
Autor: jackie
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
AVE !!!
No nie, miałem na myśli film z lat 80 tych, taki co na VHSie śmigał sobie :-) ..... kurczę...jaki to tytuł? Może oni z tym czołgiem nie do Japonii...?
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2011-04-24 22:49:41
Autor: Rais

http://www.imdb.com/title/tt0083050/

Data: 2011-04-25 21:41:25
Autor: Marek
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
Cześć  jackie

http://www.filmweb.pl/film/W+pu%C5%82apce+czasu-1979-157904

--
Pozdrawiam,
Marek

Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla