Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla

Data: 2011-04-24 12:45:09
Autor: jackie
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
AVE !!!
Nie pamiętam tytułu, ale jakaś załoga przeniosła się w czasie razem z czołgiem .... do Japonii starożytnej chyba... i nie był to Rudy sto dwa
;-)
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2011-04-24 13:31:35
Autor: Rais

http://www.imdb.com/title/tt0453396/

Data: 2011-04-24 21:46:23
Autor: jackie
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
AVE !!!
No nie, miałem na myśli film z lat 80 tych, taki co na VHSie śmigał sobie :-) ..... kurczę...jaki to tytuł? Może oni z tym czołgiem nie do Japonii...?
pozdr
jackie
CZESC!!!

Data: 2011-04-24 22:49:41
Autor: Rais

http://www.imdb.com/title/tt0083050/

Data: 2011-04-25 21:41:25
Autor: Marek
Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla
Cześć  jackie

http://www.filmweb.pl/film/W+pu%C5%82apce+czasu-1979-157904

--
Pozdrawiam,
Marek

Fajny film z zawirowaniami czasowymi typu Efekt Motyla