Fajny filmik

Data: 2009-05-12 10:47:34
Autor: doomin13
Fajny filmik

jak w temacie, nie wiem czy bylo :)
http://www.evilchili.com/videos/22039/Porsche_Vs_Bikers_On_Autobahn
--
pozdro,
doomin13
smc660

Data: 2009-05-12 12:10:48
Autor: Darek Mroz
Fajny filmik
pozdro,

Nie widzie szybkomieza
CZy oni jadą wiecej niz 130 dozwol?

DM

Data: 2009-05-12 03:22:45
Autor: artur.zabronski
Fajny filmik
On 12 Maj, 12:10, "Darek Mroz" <DArek.Mroz_DI...@wp.pl> wrote:

Nie widzie szybkomieza
CZy oni jadą wiecej niz 130 dozwol?

Pewnie jadą. Sugeruję kontakt z niemiecką Polizei.

--
Artur

Data: 2009-05-12 12:18:39
Autor: Bishop
Fajny filmik
Witka

Nie widzie szybkomieza
CZy oni jadą wiecej niz 130 dozwol?

Z tego co mi wiadomo, na dojczlandowskich autobanach nie ma ograniczenia predkosci...jest stosowane "miejscowe" ograniczenie a 130 o ktorym piszesz to predkosc max zalecana a nie nakazana...

Pozdro

Bishop
Dr BIG Red
Wawa-Wola

Data: 2009-05-12 13:02:15
Autor: fel
Fajny filmik
Bishop pisze:
Witka

Nie widzie szybkomieza
CZy oni jadą wiecej niz 130 dozwol?

Z tego co mi wiadomo, na dojczlandowskich autobanach

Z tym ze to na 100% nie jest niemiecka autostrada na tym filmiku.

Data: 2009-05-12 13:22:35
Autor: James
Fajny filmik
"fel" wrote...
Bishop pisze:
[...]

Jakosc jest kiepska, ale patrzac na duze drogowskazy wyglada jak francuskie nazwy. Moze wloskie.

--
pozdro
James

Data: 2009-05-12 13:43:09
Autor: Darek Mroz
Fajny filmik
nazwy. Moze wloskie.

Widzem znaki do 130 km dlatego pytam

DM

Data: 2009-05-12 14:02:22
Autor: gildor
Fajny filmik
Darek Mroz pisze:
nazwy. Moze wloskie.

Widzem znaki do 130 km dlatego pytam

nie, pytasz bo Ci się wydaje, że masz misję, hipokryto.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-12 14:06:33
Autor: BartekGSXF
Fajny filmik

Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gubogf$t2q$6news.onet.pl...
Darek Mroz pisze:
nazwy. Moze wloskie.

Widzem znaki do 130 km dlatego pytam

nie, pytasz bo Ci się wydaje, że masz misję, hipokryto.
Uprasza sie o niewyciaganie z worka tego barana.

pozdrawiam

PS
Myslalem, ze nigdy tego nie napisze ale gosc jest naprawde myncacy.
--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-12 19:12:54
Autor: Ivam
Fajny filmik [OT]
"Darek Mroz" <DArek.Mroz_DIVER@wp.pl> wrote in message news:gubnci$ddd$1news.onet.pl...
Widzem znaki do 130 km dlatego pytam
  ^^^^^^^

Co ten wyraz, do kurwy w ogole znaczy?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-05-12 23:14:36
Autor: Spider A.J.
Fajny filmik [OT]

"Ivam" <filipz@-WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm> wrote

Co ten wyraz, do kurwy w ogole znaczy?

Ze kolega deem widzi znaki.
Oby nie skonczylo sie kolejnym objawieniem
na nastepne 2000 lat.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-12 14:23:58
Autor: Arni
Fajny filmik
fel pisze:
Bishop pisze:
[...]

z tym ze DM to na 100% troll

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-12 14:43:56
Autor: Darek Mroz
Fajny filmik
z tym ze DM to na 100% troll

Nazywanie trollem kolegi motocyklisty tylko dlatego że ma lepszy motor i inne poglądy to zwykłe buractwo

DM

Data: 2009-05-12 06:01:04
Autor: artur.zabronski
Fajny filmik
On 12 Maj, 14:43, "Darek Mroz" <DArek.Mroz_DI...@wp.pl> wrote:
> z tym ze DM to na 100% troll

Nazywanie trollem kolegi motocyklisty tylko dlatego że ma lepszy motor i
inne poglądy to zwykłe buractwo

Kolego motocyklisto, załóż więc kamerkę (koniecznie tak żeby było
widać prędkościomierz!) no i pokaż nam wszystkim traskę taką powiedzmy
400-500km. Jestem skłonny obejrzeć całość.

--
Artur

Data: 2009-05-12 15:56:27
Autor: fv
Fajny filmik
artur.zabronski@gmail.com wrote:
[...]

Z ciekawości: czego to miałoby dowieść?

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-05-12 07:01:54
Autor: artur.zabronski
Fajny filmik
On 12 Maj, 15:56, fv <f...@cybax.com> wrote:
> Kolego motocyklisto, załóż więc kamerkę (koniecznie tak żeby było
> widać prędkościomierz!) no i pokaż nam wszystkim traskę taką powiedzmy
> 400-500km. Jestem skłonny obejrzeć całość.

Z ciekawości: czego to miałoby dowieść?

Że nasz wspaniały kolega motocyklista DM przestrzega wszystkie
przepisy a szczególnie te związane z prędkością.

--
Artur

Data: 2009-05-12 16:14:05
Autor: James
Fajny filmik
<artur> wrote...
 fv wrote:
[...]

Obawiam sie, ze padl bys z nudow ;) Motorowerem przestrzeganie predkosci nie bedzie trudne, ale nudne. 400km ze srednia ze 30km/h... ojej ;)

pozdro
--
James

Data: 2009-05-12 16:17:09
Autor: gildor
Fajny filmik
James pisze:
<artur> wrote...
 fv wrote:
[...]

eno, on ma bumy najnowsze dziecię. podpisywał się. nie uważałeś

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-12 07:20:43
Autor: artur.zabronski
Fajny filmik
On 12 Maj, 16:17, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Obawiam sie, ze padl bys z nudow ;) Motorowerem przestrzeganie predkosci nie
> bedzie trudne, ale nudne. 400km ze srednia ze 30km/h... ojej ;)

eno, on ma bumy najnowsze dziecię. podpisywał się. nie uważałeś

No i teraz to już pewnie sibi... zapomniałem sibi to pasażerka.

--
Artur

Data: 2009-05-12 18:24:08
Autor: doomin13
Fajny filmik
masochista :)
ale to chyba w odcinkach nie? przy jego sredniej pewnie kolo 50 to bedzie ze 20 polgodzinnych odcinkow

--
pozdro,
doomin13

Data: 2009-05-12 14:49:36
Autor: gildor
Fajny filmik
Darek Mroz pisze:
z tym ze DM to na 100% troll

Nazywanie trollem kolegi motocyklisty tylko dlatego że ma lepszy motor i inne poglądy to zwykłe buractwo

ROTFL. no i jak go wrzucac do wora?

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-12 15:00:00
Autor: Jacot
Fajny filmik
gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Darek Mroz pisze:
ROTFL. no i jak go wrzucac do wora?

Worowanie ma te zalete, ze zobaczysz tylko najsmakowitsze kaski:)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-05-12 15:28:01
Autor: Arni
Fajny filmik
Darek Mroz pisze:
z tym ze DM to na 100% troll

Nazywanie trollem kolegi motocyklisty tylko dlatego że ma lepszy motor i inne poglądy to zwykłe buractwo

kolegi? nie przypominam sobie
motocyklisty? wątpie

jesli nie rozumiesz dlaczego jestes trollem to nie tylko jestes trollem ale i debilem.

Przestałes mnie bawic, przywitaj sie z kolegami.

Data: 2009-05-12 15:31:46
Autor: Darek Mroz
Fajny filmik
ale i debilem.

Epitety pojawiają się gdy stach przed merytoryczną dyskusją jest

DM

Data: 2009-05-12 06:41:04
Autor: artur.zabronski
Fajny filmik
On 12 Maj, 15:31, "Darek Mroz" <DArek.Mroz_DI...@wp.pl> wrote:
> ale i debilem.

Epitety pojawiają się gdy stach przed merytoryczną dyskusją jest

Pokaż chociaż jeden wątek w którym prowadzisz merotyroczną dyskusję.

--
Artur

Data: 2009-05-12 15:55:34
Autor: gildor
Fajny filmik
Darek Mroz pisze:
ale i debilem.

Epitety pojawiają się gdy stach przed merytoryczną dyskusją jest

hmm... Stacha też nie znam. ale zabrzmiało jak miszcz Yoda.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-12 15:59:21
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Fajny filmik
gildor napisał(a):
hmm... Stacha też nie znam.

jezdzi Piadzio. GupioCi?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-12 16:14:23
Autor: gildor
Fajny filmik
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
hmm... Stacha też nie znam.

jezdzi Piadzio. GupioCi?

oszty.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-12 13:36:15
Autor: de Fresz
Fajny filmik
On 2009-05-12 10:47:34 +0200, "doomin13" <doomin13@go2.pl> said:

jak w temacie, nie wiem czy bylo :)
http://www.evilchili.com/videos/22039/Porsche_Vs_Bikers_On_Autobahn

Zajebisty jest podtytuł:
It's like a video game, except if you crash you actually die.

Życiowy taki.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-05-12 15:44:29
Autor: mech
Fajny filmik
doomin13 wrote:
jak w temacie, nie wiem czy bylo :)
http://www.evilchili.com/videos/22039/Porsche_Vs_Bikers_On_Autobahn
To ja się podczepię, tym razem filmik raczej z kategorii udogodnień niż osiągów
http://www.collegehumor.com/video:1910627
czego Wam i sobie życzę ;)

Pozdrawiam,
mech

Data: 2009-05-12 16:17:26
Autor: James
Fajny filmik
"mech" wrote...
To ja się podczepię, tym razem filmik raczej z kategorii udogodnień niż osiągów
http://www.collegehumor.com/video:1910627
czego Wam i sobie życzę ;)

PERFEKT! Tez taki chce...  ;)

--
pozdro
James

Data: 2009-05-12 21:00:42
Autor: (pj)
Fajny filmik
James pisze:
http://www.collegehumor.com/video:1910627
czego Wam i sobie życzę ;)

PERFEKT! Tez taki chce...  ;)

skontaktuj się z gościem - mówi, że ma jeszcze dwa zapasowe... ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-12 17:21:42
Autor: Spider A.J.
Fajny filmik

"mech" <mechUSUN-TO@vp.pl> wrote

To ja się podczepię, tym razem filmik raczej z kategorii udogodnień niż osiągów
http://www.collegehumor.com/video:1910627

O kufra :-) LOL musze se tez wytrenowac :-)))

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-12 19:58:38
Autor: gildor
Fajny filmik
Spider A.J. pisze:
"mech" <mechUSUN-TO@vp.pl> wrote
To ja się podczepię, tym razem filmik raczej z kategorii udogodnień niż osiągów
http://www.collegehumor.com/video:1910627

O kufra :-) LOL musze se tez wytrenowac :-)))

do dupy. 3 razy próbowałem. mówi, że klaksonu nie słychać.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-12 22:01:47
Autor: Paweł Andziak
Fajny filmik
gildor pisze:

O kufra :-) LOL musze se tez wytrenowac :-)))

do dupy. 3 razy próbowałem. mówi, że klaksonu nie słychać.

http://allegro.pl/item627088360_klakson_fanfara_ogromna_640_mm_chrom_truck_tir_akc.html

Takie załóż ;]

--
ganda
FZR 1000

Data: 2009-05-12 23:12:59
Autor: Spider A.J.
Fajny filmik

"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote

O kufra :-) LOL musze se tez wytrenowac :-)))
do dupy. 3 razy próbowałem. mówi, że klaksonu nie słychać.

Na waciki nie dajesz?
:-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-13 12:07:30
Autor: gildor
Fajny filmik
Spider A.J. pisze:
"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote

O kufra :-) LOL musze se tez wytrenowac :-)))
do dupy. 3 razy próbowałem. mówi, że klaksonu nie słychać.

Na waciki nie dajesz?
:-)

cicho, kurwa. nie podpowiadaj!

--