Fajny filmik

Data: 2009-05-12 15:44:29
Autor: mech
Fajny filmik
doomin13 wrote:
jak w temacie, nie wiem czy bylo :)
http://www.evilchili.com/videos/22039/Porsche_Vs_Bikers_On_Autobahn
To ja się podczepię, tym razem filmik raczej z kategorii udogodnień niż osiągów
http://www.collegehumor.com/video:1910627
czego Wam i sobie życzę ;)

Pozdrawiam,
mech

Data: 2009-05-12 16:17:26
Autor: James
Fajny filmik
"mech" wrote...
To ja się podczepię, tym razem filmik raczej z kategorii udogodnień niż osiągów
http://www.collegehumor.com/video:1910627
czego Wam i sobie życzę ;)

PERFEKT! Tez taki chce...  ;)

--
pozdro
James

Data: 2009-05-12 21:00:42
Autor: (pj)
Fajny filmik
James pisze:
http://www.collegehumor.com/video:1910627
czego Wam i sobie życzę ;)

PERFEKT! Tez taki chce...  ;)

skontaktuj się z gościem - mówi, że ma jeszcze dwa zapasowe... ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-05-12 17:21:42
Autor: Spider A.J.
Fajny filmik

"mech" <mechUSUN-TO@vp.pl> wrote

To ja się podczepię, tym razem filmik raczej z kategorii udogodnień niż osiągów
http://www.collegehumor.com/video:1910627

O kufra :-) LOL musze se tez wytrenowac :-)))

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-12 19:58:38
Autor: gildor
Fajny filmik
Spider A.J. pisze:
"mech" <mechUSUN-TO@vp.pl> wrote
To ja się podczepię, tym razem filmik raczej z kategorii udogodnień niż osiągów
http://www.collegehumor.com/video:1910627

O kufra :-) LOL musze se tez wytrenowac :-)))

do dupy. 3 razy próbowałem. mówi, że klaksonu nie słychać.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-12 22:01:47
Autor: Paweł Andziak
Fajny filmik
gildor pisze:

O kufra :-) LOL musze se tez wytrenowac :-)))

do dupy. 3 razy próbowałem. mówi, że klaksonu nie słychać.

http://allegro.pl/item627088360_klakson_fanfara_ogromna_640_mm_chrom_truck_tir_akc.html

Takie załóż ;]

--
ganda
FZR 1000

Data: 2009-05-12 23:12:59
Autor: Spider A.J.
Fajny filmik

"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote

O kufra :-) LOL musze se tez wytrenowac :-)))
do dupy. 3 razy próbowałem. mówi, że klaksonu nie słychać.

Na waciki nie dajesz?
:-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-13 12:07:30
Autor: gildor
Fajny filmik
Spider A.J. pisze:
"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote

O kufra :-) LOL musze se tez wytrenowac :-)))
do dupy. 3 razy próbowałem. mówi, że klaksonu nie słychać.

Na waciki nie dajesz?
:-)

cicho, kurwa. nie podpowiadaj!

--