Fajny kawał

Data: 2009-04-21 09:10:30
Autor: boukun
Fajny kawał
Słyszałem rano w Radio ESKA, może uda mi się go nie spalić:

Siedziało sobie na wiosce gdzieś w Polsce jak to bywa przed sklepem paru takich... I jeden poszedł do sklepu kupić sobie wodę w buteleczce, przyszedł, wypił jednym haustem, a dziewczyna, co z nimi siedziała zapytała, i co, jak smakowało? Jakbym całował ciebie w twoje soczyste usta.
Zaraz wstało dwóch i poszło do sklepu i mówią, proszę nam sprzedać te małe buteleczki 100 ml.

boukun

Data: 2009-04-21 09:38:25
Autor: awe
Fajny kawał

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsjs2o$o3p$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
ok ale co w tym smiesznego. To jakis kawal? W ktorym momencie nalezy sie smiac? Boukun juz skretyniales do konca. Sprawdz czy aby na pewno nie za dlugo przesiadujesz w domu. Idz na ryby jak Walesa. Od kiedy przestal chodzic to opowiada w kolko jakies bzdury a do tego psyche mu juz ewidentnie siada- ostatnio nawet publicznie sie rozbeczal...To tylko swiadczy o braku emojconalnej rownowagi
awe

Data: 2009-04-21 09:42:39
Autor: boukun
Fajny kawał

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsjt83$450$1news.onet.pl...

[...]

Wiesz co awe, kup se małpkę, poczujesz się jakbyś całował Lecha Kaczyńskiego...

boukun

Data: 2009-04-21 10:29:26
Autor: awe
Fajny kawał

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsjtv2$qni$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
To kolejny kawal? To moze tym razem laskawie powiesz mi w ktorym momencie trzeba sie zasmiac. Na poczatku czy na koncu. Ja w przeciwienstwie do Ciebie sam decyduje co pic i jesc i nikt nie musi mi nic podpowiadac.
awe

Data: 2009-04-21 15:02:55
Autor: cirrus
Fajny kawał
[...]

[...]

[...]