Fajny kawał

Data: 2009-04-21 09:59:31
Autor: boukun
Fajny kawał

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsjs2o$o3p$1nemesis.news.neostrada.pl...
Słyszałem rano w Radio ESKA, może uda mi się go nie spalić:

Siedziało sobie na wiosce gdzieś w Polsce jak to bywa przed sklepem paru takich...,

 o takie polskie Rancho.

 I jeden poszedł do sklepu kupić sobie wodę w buteleczce, przyszedł,
wypił jednym haustem, a dziewczyna, co z nimi siedziała zapytała, i co, jak smakowało? Jakbym całował ciebie w twoje soczyste usta.
Zaraz wstało dwóch i poszło do sklepu i mówią, proszę nam sprzedać te małe buteleczki 100 ml.

boukun

Słowa z tym rancho zapomniałem dodać.

boukun

Fajny kawał