Fajny patent na rower

Data: 2017-04-15 20:29:38
Autor: Jer
Fajny patent na rower
Data: 2017-04-15 21:36:01
Autor: z
Fajny patent na rower
W dniu 2017-04-15 o 20:29, Jer pisze:
Czy ktoś widział więcej informacji?
http://wideo.interia.pl/wizytowka-budzikk/rower-do-ktorego-potrzeba-calego-ciala-video,vId,2292062

Wszystko ma swoje zady i walety. Pod kątem rehabilitacyjnym ;-)
będą wysiadać kolana pod obciążeniem jak na orbitrekach przy nienaturalnym ruchu kończyn.

Data: 2017-04-15 22:14:10
Autor: Jer
Fajny patent na rower
W dniu 15.04.2017 o 21:36, z pisze:
[...]

Ja raczej pomyślałem o moim dojeździe do pracy, do której mam 1,5 km i
całość po płaskim z jednym małym wzniesieniem. Zupełnie nie znam się na
orbitrekach i ich tych waletach i zadach.

--
J.

Data: 2017-04-16 13:17:48
Autor: ąćęłńóśźż
Fajny patent na rower
Jak to mówią: lepiej źle siedzieć, niż dobrze stać.

-- -- -
pomyślałem o moim dojeździe do pracy, do której mam 1,5 km i całość po płaskim z jednym małym wzniesieniem.

Data: 2017-04-17 20:29:29
Autor: Jer
Fajny patent na rower
W dniu 16.04.2017 o 13:17, ąćęłńóśźż pisze:

zacytuję tak jak Ty z odwrotną kolejnością
odpowiadając - Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
-- -- ;)

Data: 2017-04-16 16:38:30
Autor: z
Fajny patent na rower
W dniu 2017-04-15 o 22:14, Jer pisze:
Ja raczej pomyślałem o moim dojeździe do pracy, do której mam 1,5 km i
całość po płaskim z jednym małym wzniesieniem. Zupełnie nie znam się na
orbitrekach i ich tych waletach i zadach.

A o hulajnodze myślałeś? Serio.

Data: 2017-04-15 22:42:31
Autor: Maciek
Fajny patent na rower
W dniu 15.04.2017 o 20:29, Jer pisze:
Czy ktoś widział więcej informacji?
http://wideo.interia.pl/wizytowka-budzikk/rower-do-ktorego-potrzeba-calego-ciala-video,vId,2292062

Chciałbym zobaczyć jak ktoś tym mocniej hamuje a potem może jeszcze hamowanie awaryjne. Ciekawe jaka jest różnica w odległości lotu kierownika ;-)

Data: 2017-04-17 20:27:51
Autor: Jer
Fajny patent na rower
W dniu 15.04.2017 o 22:42, Maciek pisze:
[...]

Hmm, a to raczej jakoś tylne kółka muszą być blokowane. :) A hulajnogę
jak się zatrzymuje - to z powyższego postu? ;-)

--
J.

Data: 2017-04-17 21:14:54
Autor: z
Fajny patent na rower
W dniu 2017-04-17 o 20:27, Jer pisze:

Hmm, a to raczej jakoś tylne kółka muszą być blokowane. :) A hulajnogę
jak się zatrzymuje - to z powyższego postu? ;-)

Pewnie hamulcem :-)

Zaraz... Odróżniasz deskorolkę od hulajnogi?

Fajny patent na rower