Fajny wierszyk ;)

Data: 2010-12-12 12:32:22
Autor:
Fajny wierszyk ;)
On Sat, 11 Dec 2010 20:49:34 +0000 (UTC), Zennon
<zennon@zas.nigdzie.pl> wrote:

Poemat o TU-154 101  Nam lecieć nie kazano, wszedłem do kokpitu  i spojrzałem na pole...trzeba brata spytać,  jak przekonać pilota w mglistej atmosferze,  by odwagą pokonał nieprzyjaciół wieżę,  z której Moskal przez radio próbuje dyktować  Prezydentowi Polski - gdzie ma wylądować.

 cala prawda o kaczynskich. przykre.  przez ich bute zginelo 96 osob.  niepotrzebnie.

Fajny wierszyk ;)