Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]

Data: 2017-02-13 08:39:54
Autor: A. Filip
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,21365983,premier-szydlo-nadal-w-szpitalu-a-wokol-jej-wypadku-mnoza-sie.html
lulu 13.02.2017 07:34
[...] Ma³opolska policja po wypadku stwierdzi³a, ¿e 21-letni kierowca
seicento us³ysza³ zarzut spowodowania wypadku *i przyzna³ siê* do
winy. Mê¿czyzna nie rozmawia³ jeszcze z mediami, ale wersji oficjalnej
zaprzeczyli pos³owie opozycji. Borys Budka z PO oraz Marek Sowa z
Nowoczesnej mieli us³yszeæ od kierowcy, i¿ ten "absolutnie nie
przyzna³ siê". Zaprzeczy³ te¿, ¿e s³ucha³ muzyki w czasie jazdy. [...]

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1017099,title,Fakty-Oswiecim-znikajacy-swiadkowie-wypadku-premier-Szydlo,wid,18700473,wiadomosc.html
oprac.Adam Styczek ; akt. 12.02.2017, 23:42
"Fakty O¶wiêcim": znikaj±cy ¶wiadkowie wypadku premier Szyd³o
Jak informuje Prokuratura, zarzuty za spowodowanie wypadku us³ysza³
21-letni kierowca Fiata Seicento. Mê¿czyzna w czasie jazdy s³ucha³
muzyki i *zezna³*, ¿e nie jest pewien, czy kolumna mia³a w³±czone sygna³y
d¼wiêkowe.

Czyli Putin jest ca³kowicie zbêdny do medialnego festiwalu fake news?
*KTO KONKRETNIE* do kurwy nêdzy "mija siê z prawd±" (potocznie: k³amie)?

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przysz³o¶æ.
Ja i mój brat jeste¶my przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem

Data: 2017-02-13 14:13:06
Autor: prezydent San Escobar
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³(-a):

Czyli Putin jest ca³kowicie zbêdny do medialnego festiwalu fake news?
*KTO KONKRETNIE* do kurwy nêdzy "mija siê z prawd±" (potocznie: k³amie)?

Policja twierdzi³a, ¿e s³ucha³ muzyki. Zaskoczony ch³opak powiedzia³, ¿e
dowiedzia³ siê o tym z mediów, bo nie s³ucha³.

Policyjna produkcja zaciemnianie sprawy trwa. Za 3 miesi±ce wszyscy zapomn±, to
po cichu siê umorzy. Na razie trzeba maksymalnie zaciemniæ produkuj±c tony
sprzecznych informacji.

--
- Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-02-13 19:44:49
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2017-02-13 o 08:39, A. Filip pisze:

Czyli Putin jest ca³kowicie zbêdny do medialnego festiwalu fake news?
*KTO KONKRETNIE* do kurwy nêdzy "mija siê z prawd±" (potocznie: k³amie)?

Na tej stronie jest materia³ (w okolicach 4 minuty) w którym jeden z dziennikarzy mówi ¿e kierowca nie s³ucha³ muzyki a panel radia by³ w³o¿ony do schowka. Je¶li to te¿ prawda, to wygl±da na to ¿e prokurator który w sobotê siê wypowiada³ te¿ mówi³ nieprawdê.

http://www.tvn24.pl/wypadek-premier-szydlo-nagranie-sprzed-kolizji-rzadowej-kolumny,715207,s.html

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2017-02-13 16:23:19
Autor: bekon
On Monday, February 13, 2017 at 1:44:38 PM UTC-5, Piotr Rezmer wrote:
> [...]

Na tej stronie jest materia³ (w okolicach 4 minuty) w którym jeden z dziennikarzy mówi ¿e kierowca nie s³ucha³ muzyki a panel radia by³ w³o¿ony do schowka. Je¶li to te¿ prawda, to wygl±da na to ¿e prokurator który w sobotê siê wypowiada³ te¿ mówi³ nieprawdê.

Od dawna twierdzilem, ze cebulaki, to biedny i zacofany narod, ktory muzyki moze sluchac tylko i wylacznie z radia.
Dzieki za potwierdzenie, ze mialem racje.
Tylko pe³o.
bekon

Data: 2017-02-14 19:32:22
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2017-02-14 o 01:23, bekon pisze:

[...]

A my¶lisz ¿e bzyczek w telefonie komórkowym zag³uszy³by syrenê?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2017-02-14 20:06:27
Autor: A. Filip
Piotr Rezmer <imie.nazwisko@domena.com> pisze:
[...]

A wiesz co by dziennikarzyny pisa³y o Szyd³o pruj±cej przez teren
zabudowany na syrenie 120dB? :-)

Data: 2017-02-14 00:20:13
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/13/2017 04:39 PM, A. Filip wrote:
[...]

Jak nie wiadomo o co chodzi, to k³amie TVPiS:

http://www.rp.pl/Rzad-PiS/170219675-Limuzyna-premier-Szydlo-nieoznakowana.html

Film z miejsca wypadku kolumny wioz±cej premier Szyd³o
wskazuje, ¿e samochody rz±dowe jecha³y w zbyt du¿ej odleg³o¶ci,
a ¶rodkowa limuzyna wioz±ca premier nie mia³a w³±czonych
sygna³ów ¶wietlnych.

Nagranie zosta³o zarejestrowane przez kamery monitoringu,
zainstalowane oko³o 500 m od miejsca wypadku. Do TVN dotar³o
ono za po¶rednictwem przedstawicieli jednego z o¶wiêcimskich
warsztatów samochodowych.

Teraz to na bank TVN straci koncesjê.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-13 11:25:00
Autor: KOD mit uns
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
Dnia Tue, 14 Feb 2017 00:20:13 +0900, Tomasz Chmielewski napisa³(a):

[...]

A jaka odleglosc jest prawidlowa? Kto rzadzil BOR-em w 2011?
Czy w czasach panowania PO, zbyt duza odleglosc byla jak w
sam raz, widac na tym filmie:

https://www.youtube.com/watch?v=fD5ltX9imVI

a ¶rodkowa limuzyna wioz±ca premier nie mia³a w³±czonych
sygna³ów ¶wietlnych.

Na filmie u gory, wtraznie widac ze takie zasady obowiazywaly
w PO BOR.

 Kodeks drogowy - Prawo o ruchu drogowym
  38) ,,pojazd uprzywilejowany" - pojazd wysy³aj±cy sygna³y ¶wietlne w
postaci niebieskich ¶wiate³ b³yskowych i jednocze¶nie sygna³y d¼wiêkowe o
zmiennym tonie, jad±cy z w³±czonymi ¶wiat³ami mijania lub drogowymi;
okre¶lenie to obejmuje równie¿ pojazdy jad±ce w kolumnie, na której
pocz±tku i na koñcu znajduj± siê pojazdy uprzywilejowane wysy³aj±ce
dodatkowo sygna³y ¶wietlne w postaci czerwonego ¶wiat³a b³yskowego; http://prawo.money.pl/kodeks/drogowy/dzial-i-przepisy-ogolne/art-2

Uprawnienia pojazdów uprzywilejowanych:
http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/138883,Uprawnienia-pojazdow-uprzywilejowanych.html

Teraz to na bank TVN straci koncesjê.

TVN to ruska tuba propagandowa, dla umyslowo ograniczonych, sami zdechna.

Data: 2017-02-13 22:20:53
Autor: prezydent San Escobar
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
KOD mit uns <"KOD mit uns"@org.de> napisa³(-a):

> Teraz to na bank TVN straci koncesjê.

TVN to ruska tuba propagandowa, dla umyslowo ograniczonych, sami zdechna.

Gratulujê rozwoju umys³owego, pozazdro¶ciæ!

Data: 2017-02-14 01:15:14
Autor: KOD mit uns
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
Dnia Mon, 13 Feb 2017 22:20:53 +0100, prezydent San Escobar napisa³(a):

KOD mit uns <"KOD mit uns"@org.de> napisa³(-a):

Teraz to na bank TVN straci koncesjê.

TVN to ruska tuba propagandowa, dla umyslowo ograniczonych, sami zdechna.

Gratulujê rozwoju umys³owego, pozazdro¶ciæ!

Nie trzeba zazdro¶ciæ, wystarczy od³±czyæ mózg od serwera TVN
i æwiczyæ logiczne my¶lenie.

Data: 2017-02-14 11:12:30
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/14/2017 02:25 AM, KOD mit uns wrote:
[...]

A widzisz, ¶wietny film, pogr±¿aj±cy pisiorków - ani nie jad± przesadnie szybko, ani nie wymuszaj± na nikim pierwszeñstwa, ani nie zaje¿d¿aj± nikomu drogi, dzieñ (!), trzy pasy w jedn± stronê.

A skasowana limuzyna Szyd³o: ciemna noc, nadmierna prêdko¶æ, przekroczenie podwójnej linii ci±g³ej, zajechanie drogi przez samochód nieuprzywilejowany, sk³adanie fa³szywych zeznañ przez obs³ugê tego burdelu.

Innymi s³owy - piêknie siê samoosra³e¶!

[...]

¦wietnie ¿e przytoczy³e¶ - wed³ug materia³u video, pojazd Szyd³o nie by³ uprzywilejowany.

Czyli samoosra³e¶ siê po raz kolejny.

Teraz to na bank TVN straci koncesjê.

TVN to ruska tuba propagandowa, dla umyslowo ograniczonych, sami zdechna.

Jak na razie swoimi poprzednimi wypowiedziami udowodni³e¶, ¿e masz tendencje do bycia umys³owo ograniczonym... A TVN, ot, pokaza³ materia³ video pokazuj±cy, jak tam by³o.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 01:14:09
Autor: KOD mit uns
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
Dnia Tue, 14 Feb 2017 11:12:30 +0900, Tomasz Chmielewski napisa³(a):

[...]

To nie jest TVN dla umys³owo ograniczonych. Wystarczy zerkn±æ w
górê gdzie pisze:

"wskazuje, ¿e samochody rz±dowe jecha³y w zbyt du¿ej odleg³o¶ci"

Pytanie 1 - W jakiej odleg³o¶ci od pierwszego samochodu jedzie limuzyna PO
BOR na filmie?
a. 5 metrów
b. 10 metrów
c. 30 metrów
d. muszê zapytaæ TVN

Pytanie 2 - Czy limuzyna PO BOR wysy³a sygna³y d¼wiêkowe?
a. tak
b. nie
c. znowu muszê zapytaæ TVN

Pytanie 3 - Czy limuzyna PO BOR jedzie z w³±czonymi ¶wiat³ami mijania i
wysy³a sygna³y ¶wietlne?

a. tak
b. nie
c. znowu muszê zapytaæ TVN

A skasowana limuzyna Szyd³o: ciemna noc, nadmierna prêdko¶æ

Z jak± prêdko¶ci± nale¿y siê bezpiecznie poruszaæ, to widaæ
tutaj, zdjêcie numer 2:

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/premier-donald-tusk-pedzil-prawie-jak-pendolino/wxf7nmq

I tutaj te¿:
https://www.youtube.com/watch?v=ZLHkCPVs0xU

przekroczenie podwójnej linii ci±g³ej, zajechanie drogi

Twierdzisz, ze po abdykacji hrabiego Komorowskiego, jazda ¶rodkiem
jezdni zosta³a zabroniona? Przez kogo? TVN?

https://www.youtube.com/watch?v=Xog-zRxMrBM

sk³adanie fa³szywych zeznañ przez obs³ugê tego burdelu.

Ten ruski burdel, popularnie nazywany TVN, inaczej nie potrafi, dlatego celuje w odbiorców o ograniczonych zdolno¶ciach my¶lenia, ale nie musisz
siê tym chwaliæ, to widaæ po tobie.

http://www.se.pl/wiadomosci/polska/buda-ruska-pijani-bor-owcy-rozwalili-o-drzewo-sluzbowa-limuzyne-wracali-z-posiadlosci-komorowskiego_263767.html

Innymi s³owy - piêknie siê samoosra³e¶!

Jak ju¿ podro¶niesz, nauczysz siê samodzielnie my¶leæ, zrozumiesz
co piszesz i czytasz, dopiero wówczas mo¿e nie osrasz siê po butach.
Na razie æwicz kojarzenie rozwi±zuj±c jakie¶ ³atwe krzy¿ówki.

[...]

Biedny ch³opiec i tym razem nie potrafi³ zrozumieæ co czyta. Oczka
w górê ch³opczyku:

Poszukaj w tym zdaniu, co Kodeks Drogowy pisze o ¶rodkowej limuzynie:

"na której pocz±tku i na koñcu znajduj± siê pojazdy uprzywilejowane
wysy³aj±ce dodatkowo sygna³y ¶wietlne w postaci czerwonego ¶wiat³a
b³yskowego"

Nie znalaz³e¶? Zapytaj w TVN dlaczego.

Czyli samoosra³e¶ siê po raz kolejny.

Jeste¶ upo¶ledzony od nóg w górê, czy tylko od ramion w górê?

Jak na razie swoimi poprzednimi wypowiedziami udowodni³e¶, ¿e masz tendencje do bycia umys³owo ograniczonym... A TVN, ot, pokaza³ materia³ video pokazuj±cy, jak tam by³o.

Biedny ch³opczyk, w³a¶nie takich nierozgarniêtych jak ty TVN potrzebuje,
ogl±daj i klaskaj w r±czki.

Data: 2017-02-14 01:53:50
Autor: KOD mit uns
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
Dnia Tue, 14 Feb 2017 16:45:42 +0900, Tomasz Chmielewski napisa³(a):

górê gdzie pisze:

[...]

I znowu pomin±³ê¶ najwa¿niejsze:

Nuczy siê czytaæ i rozumieæ co czytasz, w wykêcaniu kota ogonem
jeste¶ na poziomie przedszkola dla dzieci pracowników TVN.

Czyli dalej brniesz w gówno udaj±c, ¿e masz racjê.

Pobaw siê z kotkiem, bo mnie takie naiwne dzieci nudz±, a drugi
raz nie mam ochoty powtarzaæ.

Data: 2017-02-14 16:59:17
Autor: Tomasz Chmielewski

górê gdzie pisze:

[...]

Dziecko, sam zacz±³e¶ odwracaæ kota ogonem wygrzebuj±c jakie¶ stare filmy z internetu, zamiast siê odnie¶æ do meritum!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 08:44:20
Autor: A. Filip
KOD mit uns <"KOD mit uns"@org.de> pisze:
Dnia Tue, 14 Feb 2017 11:12:30 +0900, Tomasz Chmielewski napisa³(a):

On 02/14/2017 02:25 AM, KOD mit uns wrote:
Dnia Tue, 14 Feb 2017 00:20:13 +0900, Tomasz Chmielewski napisa³(a):
[...]
[...]

Nie za³apa³e¶ co TVN sugeruje na drugim poziomie tym
"nieco bardziej inteligentnym"?
[ Nie a¿ a¿ tak g³upich/za¶lepionych jak "niektórzy" na psp ]

Odleg³o¶æ miêdzy trzema pojazdami kolumny by³a (za) du¿a
=> kierowca mo¿e np. twierdziæ ¿e widzia³ otwieraj±cy pojazd ale nie
widzia³/zauwa¿y³ pojazdu zamykaj±cego wiec dla niego pojazd w ¶rodku
nie by³ uprzywilejowany bo _dla niego_ nie by³o kolumna uprzywilejowana.

Je¶li by potrafi³ procesowo udowodniæ ¿e mia³by bardzo du¿e trudno¶ci z
zauwa¿eniem pojazdu zamykaj±cego kolumnê mimo zachowania "du¿ej
staranno¶ci" to jego sytuacja procesowa siê bardzo poprawia, nieprawda¿?

Tylko ¿e z tego robi± siê rozwa¿ania klasy "mo¿e" do których jednym
zdaniem siê nie przekona *nieprzekonanych*.

Data: 2017-02-14 02:04:35
Autor: KOD mit uns
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
Dnia Tue, 14 Feb 2017 08:44:20 +0100 (CET), A. Filip napisa³(a):

[...]

Móg³by nie widzieæ, gdyby ostatni samochód z w³aczonymi kogutami
znajdowa³ siê za pagórkiem. Siedz±c w nocy w samochodzie na poboczu,
w lusterkach wyra¼nie widaæ b³yskaj±ce na dachu niebieskie ¶wiat³a
trzeciego samochodu. Skoro w takich sytuacjach, kierowca ma obowi±zek
zjechania na pobocze, to nie oznacza to, ¿e po kilku sekundach mo¿e robiæ tak gwa³towne manewry. 21 lat, brak wyobra¼ni, do¶wiadczenia i wypadek gotowy.

Data: 2017-02-14 17:26:00
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/14/2017 05:04 PM, KOD mit uns wrote:

[...]

http://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/302139875-Byly-szef-BOR-Miroslaw-Gabor-Politycy-psuja-sluzby.html

Czy pancerna limuzyna przy 50 km/h mog³a doznaæ takich
zniszczeñ po uderzeniu w drzewo?

Jest to nieprawdopodobne.

Przy tak niewielkiej prêdko¶ci jazdy w³±cza siê sygna³y
¶wietlne i d¼wiêkowe?

Je¿eli chce siê jechaæ jako kolumna uprzywilejowana, to powinny
zostaæ w³±czone. Inaczej kryteria nie s± spe³nione i ponosi siê
szczególn± odpowiedzialno¶æ za zachowanie siê jak kolumna
uprzywilejowana, nie posiadaj±c stosownych atrybutów na
samochodach.

Odleg³o¶æ miêdzy samochodami nie by³a za ma³a?

Po to s± samochody ochraniaj±ce, ¿eby zabezpieczaæ i czy¶ciæ
teren, ¿eby nikt nie móg³ wjechaæ w kolumnê.

Ile procedur zosta³o z³amanych podczas wypadku?

Dochodzenie wyka¿e. Nie s±dzê, ¿eby to by³ powód do dumy dla
kierowców kolumny. Na pewno bêdzie to materia³ do szkolenia na
przysz³o¶æ. Wyniki dochodzenia powinny zostaæ upublicznione.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 02:33:16
Autor: KOD mit uns
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
Dnia Tue, 14 Feb 2017 17:26:00 +0900, Tomasz Chmielewski napisa³(a):

[...]

Nie mog³a, pancerna limuzyna posiada z przodu dwie stalowe g±sienice
zamiast opon i ch³odnicê wykonan± z 3 centymetrowej stali. A teraz wracaj bawiæ siê z kotkiem.

Data: 2017-02-14 09:51:20
Autor: A. Filip
Chmielewski pyta: KTO wyprodukowa³ wybrakowan± limuzynê Szyd³o?! [Was: Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]]
[...]

"Pancerne limuzyny" dla VIPów projektuje siê pod k±tem przetrwania
zdarzenia/zderzenia przez limuzynê czy przez VIPa? :-)

Niech Chmielewski napisze kto wyprodukowa³ t± "wybrakowan±" limuzynê
pancern±.  Ma jaja napu¶ciæ producenta na BOR+ *i nawzajem*? :-)

Data: 2017-02-14 03:08:42
Autor: KOD mit uns
Chmielewski pyta: KTO wyprodukowa³ wybrakowan± limuzynê Szyd³o?! [Was: Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]]
Dnia Tue, 14 Feb 2017 09:51:20 +0100 (CET), A. Filip napisa³(a):

[...]

Dzieci TVN-u ekscytuje powtarzanie us³yszanych rewelacji, gdyby kto¶ przet³umaczy³ im na jêzyk polski to pod spodem, mog³oby to
zachwiaæ ich wiarê w ca³± prawdê, ca³± dobê.

https://www.berlin.de/special/auto-und-motor/nachrichten/2393224-2301467-ein-lebensretter-wird-60-die-knautschzon.html

Data: 2017-02-14 03:51:15
Autor: KOD mit uns
Chmielewski pyta: KTO wyprodukowa³ wybrakowan± limuzynê Szyd³o?! [Was: Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]]
Dnia Tue, 14 Feb 2017 18:34:49 +0900, Tomasz Chmielewski napisa³(a):

On 02/14/2017 06:08 PM, KOD mit uns wrote:
[...]

Jeszcze przeoczy³e¶ jeden fragment z folderu reklamowego auta, którym nie jecha³a Premier:

Limuzynê wyposa¿ono w mechanizm ³amania nóg i miednicy dla osób
na przednich fotelach, a dla osób z ty³u - w helikopter
ratunkowy i kilka dni "rutynowych badañ" w szpitalu.

I to wszystko ju¿ po 20 metrach hamowania z prêdko¶ci 50 km/h.

Pobawi³e¶ siê z kotkiem i teraz siê nudzisz? Chcesz obejrzeæ niemieck± bajkê o audi które jedzie 50 km/h i po zderzeniu ma tylko zadrapania? To sobie ogl±daj i nie wysilaj ju¿ g³ówki, bo bêdziesz mia³ w nocy
koszmary.

https://www.adac.de/infotestrat/tests/crash-test/gross_gegen_klein/

Data: 2017-02-14 19:30:08
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/14/2017 06:51 PM, KOD mit uns wrote:
[...]

No ¶wietnie, potrafisz wlepiæ jaki¶ losowy link niezbyt zwi±zany z tematem!

A znalaz³e¶ ju¿ odpowied¼ na to wielce skomplikowane pytanie: jak± prêdko¶æ ma pojazd po 20 metrach hamowania z prêdko¶ci 50 km/h?

https://youtu.be/-zvcDgmfB6c?t=79

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 07:23:04
Autor: KOD mit uns
Chmielewski pyta: KTO wyprodukowa³ wybrakowan± limuzynê Szyd³o?! [Was: Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]]
Dnia Tue, 14 Feb 2017 19:30:08 +0900, Tomasz Chmielewski napisa³(a):

[...]

Zwi±zany, ale ch³opiec z kotkiem jak zawsze potrzebuje wskazówek.
Trzeba klikan±æ w tym miejscu gdzie pisze "video" i ogl±daæ bajkê
do koñca.

A znalaz³e¶ ju¿ odpowied¼ na to wielce skomplikowane pytanie: jak± prêdko¶æ ma pojazd po 20 metrach hamowania z prêdko¶ci 50 km/h?

Kiedy uro¶niesz du¿y i zostaniesz milicjantem, wtedy wszystkiego siê
dowiesz. Na razie, musisz ogarn±æ naukê czytania.

Data: 2017-02-14 22:30:45
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/14/2017 10:23 PM, KOD mit uns wrote:
[...]

Napisz nam jeszcze, co o kotkach i wypadku Szyd³o znalaz³e¶ na stronach ADAC. Czekamy z utêsknieniem!

[...]

OK, czyli pisanie o kotkach, wlepianie linków do broszur reklamowych to wszystko, co potrafisz. Bystrzak!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 07:46:23
Autor: KOD mit uns
Chmielewski pyta: KTO wyprodukowa³ wybrakowan± limuzynê Szyd³o?! [Was: Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]]
Dnia Tue, 14 Feb 2017 22:30:45 +0900, Tomasz Chmielewski napisa³(a):

[...]

Jest was jeden plus kot, gdyby kot potrafi³ czytaæ, do tej pory by zrozumia³, a tobie nie wychodzi.
[...]

Ogl±daj TVN, wklejaj to co tam widzia³e¶ i nie marud¼ tyle. W jaki¶
sposób musisz siê rozwijaæ aby kiedy¶ wyrosn±æ na Petru, bajki mog±
ci w tym pomóc. EOT ch³opczyku z kotem.

Data: 2017-02-14 22:49:34
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/14/2017 10:46 PM, KOD mit uns wrote:
[...]

Aha.

[...]

Za ma³o "kotków" i "ch³opczyków", da³e¶, s³abo!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 14:39:24
Autor: A. Filip
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
[...]

A do kurwy nêdzy masz jaja by wyliczyæ i podaæ publicznie ile wed³ug
ciebie pru³ Szyd³o-bus?  Bo twoje *tchórzliwe* insynuacje s± ju¿ po
prostu nudne. Bez podania jawnie innego oszacowania prêdko¶ci dla mnie
s± to *ju¿* tylko i wy³±cznie *bardzo tchórzliwe* insynuacje. --

Data: 2017-02-14 22:47:08
Autor: Tomasz Chmielewski
Chmielewski pyta: KTO wyprodukowa³ wybrakowan Ä… limuzynÄ™ SzydÅ‚o?!
On 02/14/2017 10:39 PM, A. Filip wrote:

[...]

Ju¿ pisa³em ci w osobnym w±tku, ale tak siê zaplu³e¶ bluzgami (jak zreszt± zawsze, gdy okazuje siê, ¿e twoja argumentacja by³a b³êdna), ¿e nie za³apa³e¶.

Wy³±cz którego¶ dnia TVPiS, popatrz na drzewa, pos³uchaj muzyki klasycznej, mo¿e ci przejdzie.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 12:10:29
Autor: A. Filip
[...]

Kierowca pancernej limuzyny premierzycy powinien odruchowo (bezmy¶lnie)
wciskaæ hamulec do dechy po uderzeniu w bok?  Jego zachowanie zapewne
"morze budziæ (jakie¶) zastrze¿enia" ale nale¿y mu siê co najmniej
_staranne_ wy³o¿enie "zastrze¿eñ" po przynajmniej jako takim ich
przemy¶leniu i *przeliczeniu*.  AFAIR BOR ju¿ zaliczy³ nara¿anie
w³asnego ¿ycia w praktyce przy ochronie ambasadora RP3 w "wolnym" Iraku.

Poka¿ swoje wyliczenia tych 20 metrów chyba ¿e celowo chcesz wygl±daæ
jak bezmy¶lnie powtarzaj±ca zadany tekst papuga lub cz³owiek z
"inteligencj±" na poziomie papugi.

Data: 2017-02-14 20:38:49
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/14/2017 08:10 PM, A. Filip wrote:

[...]

   ^^^^^^
_staranne_ wy³o¿enie "zastrze¿eñ" po przynajmniej jako takim ich
przemy¶leniu i *przeliczeniu*.  AFAIR BOR ju¿ zaliczy³ nara¿anie
w³asnego ¿ycia w praktyce przy ochronie ambasadora RP3 w "wolnym" Iraku.

Otó¿ to jest sedno sprawy - ³amanie procedur, kuzyni z budki z kebabem mianowani na najwa¿niejsze stanowiska w pañstwie, i w efekcie po czystkach w BOR mamy wypadki VIPów co kilka miesiêcy.

Jasne, ¿e kierowca ¿adnego auta nie powinien bezmy¶lnie wciskaæ hamulca. Tym bardziej zawodowy kierowca auta premier. Ten wypadek, podobnie jak tupolweizm w Smoleñsku, to tak naprawdê na³o¿enie na siebie kilku przyczyn:

- ¼le zorganizowana kolumna aut: oczywi¶cie, ¿e ciê¿ko doszukaæ siê przepisów, które powiedz±, ¿e odleg³o¶æ miêdzy pierwszym a drugim autem w kolumnie powinna wynosiæ X metrów, a nie Y; ale do cholery, kolumna aut ochraniaj±cych VIPa to nie jest wycieczka na piknik majowy i Biuro, które ma siê specjalizowaæ w Ochronie Rz±du powinno stosowaæ siê to do jakich¶ procedur

- kompletny brak wyobra¼ni kierowców: bycie w kolumnie uprzywilejowanej nie zwalnia z my¶lenia; owszem, maj± praw wyprzedzaæ na podwójnej ci±g³ej, ale co z zachowaniem szczególnej ostro¿no¶ci? Czy tak ciê¿ko przewidzieæ, ¿e skoro auta siê zatrzyma³y i sygnalizuj± skrêt w lewo - to ¿e byæ mo¿e bêd± skrêcaæ (zwolniæ, zjechaæ do _lewej_ krawêdzi jezdni, po¶wieciæ d³ugimi itd., mo¿liwo¶ci jest wiele)

- nadmierna prêdko¶æ - o ile kierowca faktycznie jecha³ te przepisowe 50 km/h, a potem po 20 metrach trzepn±³ w drzewo z prêdko¶ci± 50-60 km/h (!) - to oznacza, ¿e nigdy nie powinien byæ kierowc±

- jaki¶ burdel z zatrudnieniem - trzech do¶wiadczonych kierowców premier by³o na urlopie, wiêc najwyra¼niej wziêli jakiego¶ ch³opaka z ³apanki

Tak naprawdê, to "zamach na premier" dokona³ jaki¶ pryszczaty nastolatek z byæ mo¿e s³uchawkami!
Jakby mia³ byæ jaki¶ prawdziwy zamach, to do dzi¶ by siê nie zorientowali co tam siê sta³o.

Poka¿ swoje wyliczenia tych 20 metrów chyba ¿e celowo chcesz wygl±daæ
jak bezmy¶lnie powtarzaj±ca zadany tekst papuga lub cz³owiek z
"inteligencj±" na poziomie papugi.

A ty znowu, z braku argumentów, lecisz w pyskówki. Ot, pisiorek broni±cy innych pisiorków: niewa¿ne, ¿e logice uszy wiêdn± - wa¿ne, ¿eby powyzywaæ.

A skoro naprawdê ciê ciekawi, sk±d siê wziê³o 20 metrów - zajrzyj na przyk³ad do Google Maps.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 10:09:30
Autor: A. Filip
On 02/14/2017 05:51 PM, A. Filip wrote:
[...]

T± wyposa¿ono w mechanizm ³amania nóg i miednicy dla osób na przednich
[...]

Niemce, Panie, Niemce! A tu dowód, ¿e palce w tym macza³ Maciarewicz!

http://www.dw.com/image/19009941_303.jpg

Testowali te limuzyny "po niemiecku" czyli jak "zielone" diesle Volkswagena? ;-)

Data: 2017-02-14 18:02:07
Autor: Tomasz Chmielewski
[...]

T± wyposa¿ono w mechanizm ³amania nóg i miednicy dla osób na przednich fotelach, a dla osób z ty³u - w helikopter ratunkowy i kilka dni "rutynowych badañ" w szpitalu.

Data: 2017-02-14 17:38:28
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/14/2017 05:33 PM, KOD mit uns wrote:
[...]

Jak zwykle gdy argumentacja pisiorków nie jest zgodna z logik± - tym gorzej dla logiki!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 02:48:04
Autor: KOD mit uns
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
Dnia Tue, 14 Feb 2017 17:38:28 +0900, Tomasz Chmielewski napisa³(a):

[...]

To nie jest bajka o Bolku i Lolku, za trudne dla ciebie. Kiedy rodzice
wróc± z pracy, popro¶ ch³opczyku tatê, aby poszuka³ w internecie co to
jest "Knautschzone". Na razie masz tutaj obrazek, poogl±daj sobie i
wracaj do zabawy z kotkiem.

http://audilibrary.audiusa.com/viewer/brochures/16/en_US.audi.Brochures.2016.a3/brand_connectivity.html

Data: 2017-02-14 17:57:56
Autor: Tomasz Chmielewski
On 02/14/2017 05:48 PM, KOD mit uns wrote:
[...]

Koniecznie dostarcz ten link jako kluczowy dowód w sprawie! Razem za "a bo pe³o", które wlepia³e¶ wcze¶niej!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-14 02:50:40
Autor: KOD mit uns
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
Data: 2017-02-14 16:45:42
Autor: Tomasz Chmielewski

górê gdzie pisze:

[...]

No i? Na oko jad± z 40 km/h, kolumna siê nie rozdziela, wszystko zgodnie z przepisami.

Premier jecha³a "przepisowo 50 km/h" z tak± prêdko¶ci±, ¿e po 20 metrach hamowania kierowca ma po³amane nogi i miednicê, a Szyd³o kilka dni nie mo¿e wyj¶æ ze szpitala, bo robi± jej "rutynowe badania".

[...]

Buahahah, argumentów nie masz, a pisiorki jad± ciê bez myd³a!

4. Jazda w kolumnie nie zwalnia kieruj±cego pojazdem od
przestrzegania obowi±zuj±cych przepisów ruchu drogowego.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-13 17:44:23
Autor: prezydent San Escobar
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> napisa³(-a):

Teraz to na bank TVN straci koncesjê.

A o¶wiêcimski warsztat oka¿e siê byæ handluj±cym kradzionymi czê¶ciami :)