Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]

Data: 2017-02-13 19:44:49
Autor: Piotr Rezmer
Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]
W dniu 2017-02-13 o 08:39, A. Filip pisze:

Czyli Putin jest ca³kowicie zbêdny do medialnego festiwalu fake news?
*KTO KONKRETNIE* do kurwy nêdzy "mija siê z prawd±" (potocznie: k³amie)?

Na tej stronie jest materia³ (w okolicach 4 minuty) w którym jeden z dziennikarzy mówi ¿e kierowca nie s³ucha³ muzyki a panel radia by³ w³o¿ony do schowka. Je¶li to te¿ prawda, to wygl±da na to ¿e prokurator który w sobotê siê wypowiada³ te¿ mówi³ nieprawdê.

http://www.tvn24.pl/wypadek-premier-szydlo-nagranie-sprzed-kolizji-rzadowej-kolumny,715207,s.html

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2017-02-13 16:23:19
Autor: bekon
On Monday, February 13, 2017 at 1:44:38 PM UTC-5, Piotr Rezmer wrote:
> [...]

Na tej stronie jest materia³ (w okolicach 4 minuty) w którym jeden z dziennikarzy mówi ¿e kierowca nie s³ucha³ muzyki a panel radia by³ w³o¿ony do schowka. Je¶li to te¿ prawda, to wygl±da na to ¿e prokurator który w sobotê siê wypowiada³ te¿ mówi³ nieprawdê.

Od dawna twierdzilem, ze cebulaki, to biedny i zacofany narod, ktory muzyki moze sluchac tylko i wylacznie z radia.
Dzieki za potwierdzenie, ze mialem racje.
Tylko pe³o.
bekon

Data: 2017-02-14 19:32:22
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2017-02-14 o 01:23, bekon pisze:

[...]

A my¶lisz ¿e bzyczek w telefonie komórkowym zag³uszy³by syrenê?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2017-02-14 20:06:27
Autor: A. Filip
Piotr Rezmer <imie.nazwisko@domena.com> pisze:
[...]

A wiesz co by dziennikarzyny pisa³y o Szyd³o pruj±cej przez teren
zabudowany na syrenie 120dB? :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przysz³o¶æ.
Ja i mój brat jeste¶my przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem

Fake Media/News RP3/4 [katastrofa Szyd³o-busa]