Faktura EU - pkwiu?

Data: 2010-04-08 13:10:23
Autor: Przemek
Faktura EU - pkwiu?
Witam,
wystawiam faktury z adnotacja ze vat placi odbiorca w pl+de  (ja i
klient niemiecki mamy vat eu)
Na fakturze jest jedna pozycja "doradztwo/Beratung" (profil moje DG to
doradztwo w zakresie informatyki)
Czy powinienem jakos lepiej to opisywac by wprost wynikalo z opisu
pkwiu czy moze jawnie powinienem klasyfikacje wypisywac?

Fizycznie jest to ogolnie rzecz biorac taki zwykly konsulting
informatyczny (ludzie w gajerkach u wielkiego klienta wspoltworza
jakis system informatyczny pisza specyfikacje, programy, testuje,
meetingi itp )
Wg strony http://pkwiu-2009.pl/ wychodzi mi najbardziej pasujace
62.02.20.0 - Usługi związane z doradztwem w zakresie oprogramowania
komputerowego
Pozdrawiam,
Przemek

Faktura EU - pkwiu?