Faktura Vat-Marza

Data: 2010-06-23 11:38:02
Autor: MiSSieK
Faktura Vat-Marza
Witam,

niecaly rok temu zakupilem komputer na ktory zostala wystawiona faktura vat-marza. Komputer byl nowy, a ja kupowalem ten komputer na siebie czyli na osobe prywatna.

Niedawno otrzymalem pismo z urzedu skarbowego z prosba o udzielenie informacji czy komputer byl nowy czy uzywany, czy zafoliowany, czy byla dokumentacja oryginalna i plyty.

W zwiazku z tym mam pytanie czemu jest prowadzona taka kontrola ? Czy ja jako kupujacy moge miec powody do zmartwien w zwiazku z tym ?

Data: 2010-06-23 09:41:38
Autor: Michał Gut
Faktura Vat-Marza
ty nie - doczepili sie do sprzedawcy sprzetu
:)

udziel informacji dokladnie i nie bedzie problemow.

Data: 2010-06-25 22:15:44
Autor: Gotfryd Smolik news
Faktura Vat-Marza
On Wed, 23 Jun 2010, MiSSieK wrote:

Witam,

niecaly rok temu zakupilem komputer na ktory zostala wystawiona faktura vat-marza. Komputer byl nowy

  Napisz tak dla ciekawości jaką drogą kupiłeś.
  Mam na myśli czy to "akcja allegro", czy zupełnie luzem namierzyli
sprzedawcę który zapomniał o VAT od nowych towarów :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-06-25 23:17:43
Autor: SDD
Faktura Vat-Marza

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1006252214260.512quad...

 Mam na myśli czy to "akcja allegro", czy zupełnie luzem namierzyli

Missiek ma szczescie do "akcji Allegro", wiec kto wie :) - moze tym razem bedzi emial okazje wziecia w niej udzialu jako swiadek :)

Pozdrawiam
SDD

Faktura Vat-Marza