Faktura Vat za zakup oprogramowania w USA

Data: 2012-01-23 19:43:40
Autor: Borys Pogoreło
Faktura Vat za zakup oprogramowania w USA
Dnia Mon, 23 Jan 2012 12:13:43 +0100, Derek napisał(a):

Dlatego szukam polskiej firmy, ktora posredniczy w zakupie
licencji i moze mi wystawic fakture VAT na zakup
tego softu.

 Kupowałem przez http://cro.skulski.pl ale coś im aktualnie strona leży.
Nie wiem czy chwilowo, czy się zwinęli. Ale nie było problemów, cena
zależna od aktualnego kursu waluty + marża. Jeśli sobie zażyczysz, to nawet
dostaniesz na papierze ich certyfikat :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Faktura Vat za zakup oprogramowania w USA