Faktura do paragonu - 10 dni pozniej

Data: 2010-05-19 23:29:59
Autor: Kris
Faktura do paragonu - 10 dni pozniej
w jakim terminie trzeba ubiegac sie o fakture do paragonu i co wowczas
gdy przekroczymy ten termin i mimo tego ja zarzadamy?

Data: 2010-05-19 23:35:14
Autor: scream
Dnia Wed, 19 May 2010 23:29:59 +0200, Kris napisał(a):

w jakim terminie trzeba ubiegac sie o fakture do paragonu i co wowczas
gdy przekroczymy ten termin i mimo tego ja zarzadamy?

Osoba fizyczna 3 miesiace
Firma 7 dni

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-05-20 00:11:57
Autor: Kris
Faktura do paragonu - 10 dni pozniej

Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:1hpwmjpju8b36$.pmwcyyh7891m$.dlg40tude.net...
Firma 7 dni

co jesli zarzadasz ja po 10-13 dniach?

Data: 2010-05-20 00:44:16
Autor: SDD

Użytkownik "Kris" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:ht1nqq$2de$1mx1.internetia.pl...

co jesli zarzadasz ja po 10-13 dniach?

To bedziesz musial sobie kupic slownik ortograficzny i nauczyc sie czytac ze zrozumieniem.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-20 11:12:21
Autor: Kris

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:ht1pk2$1p0$1news.onet.pl...

[...]

ty jak sobie kupisz parasol to unikniesz odpwiedzi :)

Data: 2010-05-20 21:42:10
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-05-20 00:11, Kris pisze:

Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości
Firma 7 dni

co jesli zarzadasz

jeśli zarządasz, to zostaniesz premierem.

ja

co ja?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-05-20 15:57:39
Autor:
Faktura do paragonu - 10 dni pozniej
w jakim terminie trzeba ubiegac sie o fakture do paragonu i co wowczas
gdy przekroczymy ten termin i mimo tego ja zarzadamy?

Nie trzeba się ubiegać o fakturę. Ona jest wystawiana, jeśli tego bedziesz chciał. Sprzedawca ma obowiązek wystawić terminie 7 dni od Twojego wniosku, o ile nie ułpynęło od sprzedaży/wykonania usługi/przyjęcia zaliczki więcej niż 3 miesiące.  Po 3 miesiącach to jego dobra wola.

Faktura do paragonu - 10 dni pozniej